Yllättävä Perjantain Avaus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Yllättävä Perjantain Avaus

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Käyttäny omaa tulostinta, ettei toi verkkotulostin ruuhkaannu liian pahasti.
Ja suoltanut pdf:iä aina ku mahdollista. Mut noi pdf:ät kulkee kirjekuoressa aika nihkeesti.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Yllättävä Perjantain Avaus

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Enkä ees jaksa työpaikalla purnata. Ehkä sanon asiani kerran (ja kirjaan kalenteriin sen muistiin) ja sitten vuoden päästä uudelleen, ettei pomojen tartte sanoa ettei ole etukäteen purnattu, etteivät he ois voineet tietää.
Vähän sama juttu ku työmäärän kanssa. Viimekuu 110% yli kohtuullisen työkuorman. Nyt tosin pomot ei enää sano, etteivät voineet aiemmin tietää, kun osoitin että 9/2009 kerroin ettei homma oikein pelaa tällä miehityksellä. 2009 mua poidettiin purnarina ja 2010. Ei enään.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Yllättävä Perjantain Avaus

Viesti Kirjoittaja aasi »

Pulkannaru kirjoitti:Ja suoltanut pdf:iä aina ku mahdollista. Mut noi pdf:ät kulkee kirjekuoressa aika nihkeesti.
https://postita.fi/

;-)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Yllättävä Perjantain Avaus

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mitäs jos purnaamisen ja kerran sanomisen sijaan miettisit ratkaisuja ongelmiin ja tarjoaisit niitä esimiehille?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Yllättävä Perjantain Avaus

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
Firman linja ei toimi noin. Ja ei sovellu mun työhön. Muilla osastoilla jotain tollasta on käytössä, ollu jo vuosia.

^
Eikun ne haluaa keksiä ja päättää itse.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin