Liisan lavvantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Liisan lavvantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hain lähi Nesteeltä mokkaa ja pätkiksen. Jaksan taas hetken. Hiukan retkellä, kun aamukura jäi väliin. Olis taas työviikonloppu, joka kolmas on.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Liisan lavvantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Olin eilen elämäni ensimmäistä kertaa Kosmoksessa, muutaman kurssikaverin kanssa. Ihan mukava paikka.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Liisan lavvantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eilen elämäni ensimmäistä kertaa MacBeth hallissa ja pop-kellarissa.

Ensimmäinen oli komea mesta muuten, mutta miksi hemmetissä ei tuommoiseen seurustelutilaan pistetä akustointilevyjä? Kuullut edes pöytänaapureiden puhetta kun kaikki puuroutui.

Jälkimmäisessä visiitti jäi myös viimeiseksi. Paskainen, käsiinlahonnut, sikakallis mesta. Vessan ovessakaan ollut kahvaa. Ensimmäisen keran kotimaassa tultiin tarjoamaan maksullista pillua baarissa, en ostanut vaikka tummaa olikin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Liisan lavvantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti:Ensimmäisen keran kotimaassa tultiin tarjoamaan maksullista pillua baarissa, en ostanut vaikka tummaa olikin.
Nyt kyllä Dave-setä suuttuu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Liisan lavvantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Ensimmäisen keran kotimaassa tultiin tarjoamaan maksullista pillua baarissa, en ostanut vaikka tummaa olikin.
Nyt kyllä Dave-setä suuttuu.
Jollakin käy aina flaksi! Nussiva maailma!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Liisan lavvantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:Eilen elämäni ensimmäistä kertaa MacBeth hallissa ja pop-kellarissa.

Ensimmäinen oli komea mesta muuten, mutta miksi hemmetissä ei tuommoiseen seurustelutilaan pistetä akustointilevyjä? Kuullut edes pöytänaapureiden puhetta kun kaikki puuroutui.
.
Kosmoksessa sama ongelma. Musiikki ei soinut, mutta puheensorina oli niin kova, että kun meitä istui kahdeksan henkeä yhdessä pöydässä, niin ei kerta kaikkiaan kuullut yhtään, mitä pöydän toisessa päässä puhuttiin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Liisan lavvantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vittuuuuh! Taas puhkesi lastenvaunuista sisäkumi. Nyt meni pienen eturenkaan. Poikkesin kahdessa liikkeessä ja äsken soitin kolmanteen vauvatavaraliikkeeseen. Missään ei ole kuin yhtä kokoa sisäkumeja. Ei oo todellista, mikä vitun kehitysmaa tää on?!?!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Liisan lavvantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Eikö sitä voi paikata ihan normilla fillareiden sisäkumien paikkaussetillä?
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Liisan lavvantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

kohta olisi lähdettävä rilluttelemaan... :ohyeah:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Liisan lavvantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:^ Eikö sitä voi paikata ihan normilla fillareiden sisäkumien paikkaussetillä?
Ei viitsi paikkailla enää, kun ekaan meni jo viisi paikkaa, eikä auttanut.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Liisan lavvantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Sit vaan maahantuojan pakeille.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Liisan lavvantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:^ Sit vaan maahantuojan pakeille.
Gessleinin numero odottaakin työpöydällä maanantaita.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Liisan lavvantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Jospa poNpottais TAYS:iin.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Liisan lavvantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Eilen elämäni ensimmäistä kertaa MacBeth hallissa ja pop-kellarissa.

Ensimmäinen oli komea mesta muuten, mutta miksi hemmetissä ei tuommoiseen seurustelutilaan pistetä akustointilevyjä? Kuullut edes pöytänaapureiden puhetta kun kaikki puuroutui.
.
Kosmoksessa sama ongelma. Musiikki ei soinut, mutta puheensorina oli niin kova, että kun meitä istui kahdeksan henkeä yhdessä pöydässä, niin ei kerta kaikkiaan kuullut yhtään, mitä pöydän toisessa päässä puhuttiin.
Arvaappa miksi Punakaartissa valittiin aina kovaäänisin komppanianpäälliköksi?
Ne oli varmasti ne valkoiset akustointilevyt!

Ainiin, Tänään kutsuu kylmä vesi +5 astetta luvattiin lievittävän meriveden lämmöksi!

Kuulema Malmin yö-kerho(Luck Lady) on paras menkää sinne, siellä lohkeaa Blyntillekin tummaa lihaa ilman ylimääräisiä maksusitoomuksia! MENKÄÄ!
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Liisan lavvantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Etenen ilot edellä ja mietinkin jo huomisiltaisia futsalreenejä. Varsinkin kun kotona ei saa hetkeäkään rauhaa edes vaimolta, kaikki oma kelpaa. Kausi alkaa ens viikonloppuna Lammilla, jossa muuten sattumoisin siipan suku asustaa. Ei tarvinnut edes anoa lomaa, vaan perhe tulee mukaan ilomielin, win-win-win.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin