Kotipojan kootut

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Hauskin vitsi?

1.
1
20%
2.
0
Ei ääniä
3.
0
Ei ääniä
4.
2
40%
5.
1
20%
6.
1
20%
 
Ääniä yhteensä: 5

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Kotipojan kootut

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mikä on mielestäsi paras Homeboyn palstalle postaamista vitseistä?

1.
Matkatoimistossa:
- Tässä olisi tällainen kohde: Turkin pääkaupunki Ankara.
- Ei käy. Mesta on liian ankara...

2.
Se oli v. 1974 kun eräs japanilainen sotilas (paskaperse) tajusi, että 2. maailmansota on ohi. Jäbä vietiin viidakosta Tokioon...

3.
- Mitä James Bond sanoi nakkikioskilla?
- No?
- Piirakka. LIHApiirakka.

4.
Ravintolassa:

Tarjoilija: Ette kai joutunut odottamaan liian kauan?
Asiakas: En suinkaan. Tiesittekö muuten, että tämän salin ruusutapetissa on 5498 ruusua?

5.
Vitsi:

- Ruotsin viisaimmat ihmiset?
- Turistit

6.
Bileissä:

- Hyvää boolia, mutta oudon näköinen boolimalja.
- Idiootti. Se on akvaario.

EDIT: :facepalm:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Kotipojan kootut

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tarviiko näille (paskaperseille) antaa omien spammiketjujensa ulkopuolella yhtään enempää huomiota kuin on pakollista?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kotipojan kootut

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:Tarviiko näille (paskaperseille) antaa omien spammiketjujensa ulkopuolella yhtään enempää huomiota kuin on pakollista?
Tätä mietin itsekin, aiheellinen kysymys. Mä en voinut kuitenkaan mitään sille, että muutaman vitsin luettuani tuli niin facepalm-olo, että päätin jakaa sen kanssanne. Kui vittu joku voi pitää noita millään tavalla edes eteisesti hauskoina?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kotipojan kootut

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tää tais ollakin paha virhearvio, paska ketju. Lupaan parantaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kotipojan kootut

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Tarviiko näille (paskaperseille) antaa omien spammiketjujensa ulkopuolella yhtään enempää huomiota kuin on pakollista?
Tätä mietin itsekin, aiheellinen kysymys. Mä en voinut kuitenkaan mitään sille, että muutaman vitsin luettuani tuli niin facepalm-olo, että päätin jakaa sen kanssanne. Kui vittu joku voi pitää noita millään tavalla edes eteisesti hauskoina?
Tuo japanilainen sotilas-juttu ei ole mikään vitsi, vaan tosikertomus.
Googlaa "luutnatti onoda", niin asia selviää. Tietoa hänestä löytyy mm. Wikipediasta.

Siis todella olisi luullut että olisit tajunnut että se ei ole vitsi. :roll:

P.S. Pallotin nelosen.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Kotipojan kootut

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

^Sun olisi luullut tajunneen, etteivät nuo muutkaan ole vitsejä.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kotipojan kootut

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Hans Jörgen kirjoitti:^Sun olisi luullut tajunneen, etteivät nuo muutkaan ole vitsejä.
Ovat ne.

Huomautan vielä, että on olemassa 1) Homeboyn mielipiteitä ja 2) vääriä mielipiteitä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Re: Kotipojan kootut

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Homeboy65 kirjoitti:Huomautan vielä, että on olemassa 1) Homeboyn mielipiteitä ja 2) vääriä mielipiteitä.
Kuva
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kotipojan kootut

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Äänestäkää nyt. Ajatelkaa maita, joissa ei ole äänioikeutta.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kotipojan kootut

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jaahas. Mutta sinullahan on Stadinarskan sanomissa vitsejä ainakin sen ruusutapetin ruusujen verran. Siellä on parempiakin kuin nämä (tai ainakin ne jotka ymmärrän hehheh).

Joo, mutta valint on tehtävä. Kyllä se ruusutapetti numero neljä on paras!

Minä kun olen syntynyt Ruotsissa (olen suomalainen ihan 100%:sti siis) niin en äänestä viitosta. Ruotsalaiset ovat hyvin mukava ja sovinnainen ja ulospäinsuuntautunut kansa positiivisella tavalla. Älä ole Homie vihainen jos olet eri mieltä... tai älkää kutkaan olko.

Kuunaan en olekaan vastannut Homen ketjuun! Ihan mielenkiintoista näinkin päin! EDIT: :shock: Eihän tämä edes ole Homen ketju!!!!! Jälkihuomio...

Ja väriäkin voisi laittaa, mutta Homie tuskin niin väristä tykkää....mutta hän ei ole siitä vihainen.
Minä olen aina tykännyt väreistä enemmän kuin mustavalkoisesta ja tykkään katsella väritelevisiotakin ja katsella värikuvia!!! Mutta kerta Kitinä on mustavalkoine (monessakin mielessä) niin en pane!

Allekirjoitus silti värimestarin pitää panna tai siis kirjoittaa ihan värillä ja olkoon se nyt sitten se Oliivi.

STADINARSKALAINEN kirjoitti tämän
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re:

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Tarviiko näille (paskaperseille) antaa omien spammiketjujensa ulkopuolella yhtään enempää huomiota kuin on pakollista?
Tätä mietin itsekin, aiheellinen kysymys. Mä en voinut kuitenkaan mitään sille, että muutaman vitsin luettuani tuli niin facepalm-olo, että päätin jakaa sen kanssanne. Kui vittu joku voi pitää noita millään tavalla edes eteisesti hauskoina?
Luutnantti Hiro Onoda (paskaperse :paska: ) sitten kuoli 16.1. 2014 Tokiossa. Mitä tarkoittaa "eteisesti hauskoina"? Mikä eteinen? :lol:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Tarviiko näille (paskaperseille) antaa omien spammiketjujensa ulkopuolella yhtään enempää huomiota kuin on pakollista?
Tätä mietin itsekin, aiheellinen kysymys. Mä en voinut kuitenkaan mitään sille, että muutaman vitsin luettuani tuli niin facepalm-olo, että päätin jakaa sen kanssanne. Kui vittu joku voi pitää noita millään tavalla edes eteisesti hauskoina?
Luutnantti Hiro Onoda (paskaperse :paska: ) sitten kuoli 16.1. 2014 Tokiossa. Mitä tarkoittaa "eteisesti hauskoina"? Mikä eteinen? :lol:
Se on painovirhe sanasta "etiäinen", joka tarkoittaa ennalta näkemistä, kuten kaikki tiedämme. Eli hauskuus syntyy siitä, että etiäisen avulla lukee selitysosion ennen vitsiä.

Edit: eipäs olekaan. Ainakaan wikipedian mukaan.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Eti%C3%A4inen

Eli oikea selitys onkin, että vitsit ovat Ylermin etiäisen mielestä hauskoja.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin