Sika_Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Yrittääkö Keskusta-puolue peitellä?

Joo
0
Ei ääniä
Varmasti
1
50%
Epäilemättä
1
50%
En tiiä..
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 2

masa

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

^ Selkeästi Daven tyyliä!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

par-sky kirjoitti:
Purkkareita ja ilman sukkia :laatta:
Ihan preppiyttä parhaimmillaan. Kesän alusta syyskuun ekaan viikonloppuun saakka :h:

Voisin toki lainata Davelle originaalipainokseni vuodelta 1980 loppuunmyydystä The Official Preppy Handbookista, mutta kun emme sosialiseeraa irl, joudut itse tilaamaan jos löydät ;) Uusi versiokin on tullut, mutta kuulemma halpa maanantaikappale alkuperäiseen verrattuna.
Prepare for the worstest.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exsu kirjoitti:Sukissa kuuluu olla varressa kuva tai joku muu tunnusmerkki, josta tietää, että mitkä kuuluu yhteen ilman kohtuutonta selvittelytyötä.
Ei näin.

Siinä vaiheessa kun sukkatilanne alkaa olemaan hälyyttävä niin eikun Dressmannin ja otetaan 30 paria täsmälleen samanlaisia sukkia, taas voi olla onnellinen monta vuotta. Kaikki vanhat sukat heitetään toki ensin roskiin.

Ja mustat sukat käy kaiken kanssa (paitsi sandaaleihin valkoiset tennissukat, jotta saa aiheutettua hepulin).
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tässä on taas liikaa tuotemerkkejä ja kauppaliikkeiden nimiä.
Viimeksi ostin jostain rautakaupasta 10 paria jotain "työsukkina" myytävää. Tärkeää vain että ovat aikuisten kokoa, ei liian ohuet, ei liian paksut, tummat ja että varsi peittää nilkan. (Nasan astronautitkin opetettiin käyttämään sukkia joissa nilkka ei näy vaikka lahje nousee)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

masa kirjoitti:Pian pitäs hakea jumposta uusia tilalle. Mitä treditietoinen suosittelee?
Tämä myy ainakin ihmisenkokoisille sopivia: http://www.jumbo.fi/jumbo_p.t.x.%20shop
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

masa kirjoitti:Höh. Vagabondilla on rumia kenkiä ja Biancollakin vaan nää kaks kelpais :think:

Kuva

Kuva
Jäbä ei osaa:

Kuva

Kuva

Siinä talvipopot.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Halusin osallistua tähän tyylikeskusteluun vielä sen verran, että muhun on tarttunut Nowan Twillight-innostus ja pohdin, mitä mies sanoisi jos kömpisin joku ilta viereen nukkumaan tähän pukeutuneena:

Kuva
masa

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Nergal kirjoitti:
Siinä talvipopot.

ROFL! Ois kyl melkoisen uskottavaa hiihtää pikkutakkivarustuksessa ja noissa asiakaspalavereihin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nyt on vähän tällaista ilmassa, ärrrrsyä!!

Kuva
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

^Likewise.

Nyt on taas hyvä koulupöhinä päällä, valitettavasti niistä hommista ei pääse täysin eroon öisinkään - siis niinäkään tunteina, joina ehtii nukkumaankin. Ärsyä herätä aamuisin rähmät silmissä koko yön jotain pähkinää pureskeltuaan. Tietääpähän taas olevansa elossa...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

oddasameen uutisiin,,joo..

Vaikka keskustelu mennyt sikojen kiusaamisesta ihme reppyilyyyn tai ryppynaruiluun, ehkä huomenna on paremmin eikä nauha anna periksi? ;)

stevia? Makea kuin rekkamiehen pastilli.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

exsu kirjoitti:Halusin osallistua tähän tyylikeskusteluun vielä sen verran, että muhun on tarttunut Nowan Twillight-innostus ja pohdin, mitä mies sanoisi jos kömpisin joku ilta viereen nukkumaan tähän pukeutuneena:
Joko kävit kattoon uuden? Mä en vielä. Kai se Taylor kelpais vieläkin, vaikken siihen enää sillee aktiivisesti rakastunu ookaan, mut en varmaan torjuis jos se kömpis joku ilta mun viereen nukkumaan, ilman tota paitaa tosin :D
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kuva

". A group of 40 something pre-menopausal women who have been neglecting their children, spouses, jobs, and various pets since 2008 to post their ramblings about a dazzling 107 year old vampire who who is stuck in an eternal hell of high school and the clumsy, idiotic girl who loves him. "

Tää on kosto siitä, kun aloitte pilkkaamaan mun tyylitajuani!!!111
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Manaaja

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Niin no, meillä tais olla sen kans jotain yhteistä :)
Kyky saada multippeliorkkuja?
Ahaa! Tuollaisen kohdalla siis paatuneinkin sinkkusonni etsiytyy avioliittoon. *kirjaa ylös*
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

NuoriDaavid kirjoitti: Tää on kosto siitä, kun aloitte pilkkaamaan mun tyylitajuani!!!111
Mä en kyllä pilkkaa, koska mulla ei oo mitään tietoa sun tyylitajusta. Sen sijaan kannustan sua ikäsi mukaiseen preppypukeutumiseen. Se löytynee mainitsemani kirjan luvusta "The Country Club Years".

Eikä tarvi olla yli 40 tai menopaussissa ollakseen ylpeä twilight-äiskä. Ja mun rakkaus kohdistui siihen ihmissuteen, ei vampyyriin ;) Tarkkuutta nyt sen muistivihkosi kans!
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Tää on kosto siitä, kun aloitte pilkkaamaan mun tyylitajuani!!!111
Mä en kyllä pilkkaa, koska mulla ei oo mitään tietoa sun tyylitajusta. Sen sijaan kannustan sua ikäsi mukaiseen preppypukeutumiseen. Se löytynee mainitsemani kirjan luvusta "The Country Club Years".

Eikä tarvi olla yli 40 tai menopaussissa ollakseen ylpeä twilight-äiskä. Ja mun rakkaus kohdistui siihen ihmissuteen, ei vampyyriin ;) Tarkkuutta nyt sen muistivihkosi kans!
*kirjoittaa muistiin*
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin