Sika_Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Yrittääkö Keskusta-puolue peitellä?

Joo
0
Ei ääniä
Varmasti
1
50%
Epäilemättä
1
50%
En tiiä..
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 2

Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Meniks ysäri jo pois muodista?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:Meniks ysäri jo pois muodista?
Onkse joskus ollu?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Hei dressmann -preppy, sä et oo kovin luotettava trendikonsultti. :wink:
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:Hei dressmann -preppy, sä et oo kovin luotettava trendikonsultti. :wink:
:cry:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:Hei dressmann -preppy, sä et oo kovin luotettava trendikonsultti. :wink:
Touché! :mrgreen:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:Meniks ysäri jo pois muodista?

Meni, koska siivosin eilen vaatekaappini. Ei ehkä ihan ysäriä ollut, mutta iso kasa kirjavia pystyraidallisia kauluspaitoja ja kulutettujareikäfarkkuja lensi roskiin.

Pian pitäs hakea jumposta uusia tilalle. Mitä treditietoinen suosittelee?

Edit. vaimo kammoksuu mun sukkaostoksiani aina. Heitin kaikki kerralla roskiin ja hain 20 paria uusia samanlaisia tilalle. Helppoa kun ei tarvitse etsiskellä ikinä pareja 8)
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä tuskailen lähinnä meidän painomateriaalien ulkoasun kanssa. Graafikko on muutoshenkisempi kuin itse, selvästi. Mulle tää ysärityyli näyttää enemmän yksisarvisen oksennukselta, mut jos tää on hip ja cool, niin eipä niiden tarvii mua miellyttää.

Masa vois laittaa vähän tuoreempaa kokovartalokuvaa, niin saadaan tää paperinukkeleikki suoritettua oikeaoppisesti. :wink:
masa

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti: Masa vois laittaa vähän tuoreempaa kokovartalokuvaa, niin saadaan tää paperinukkeleikki suoritettua oikeaoppisesti. :wink:


No tossahan toi on vasemmalla.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

masa kirjoitti: Edit. vaimo kammoksuu mun sukkaostoksiani aina. Heitin kaikki kerralla roskiin ja hain 20 paria uusia samanlaisia tilalle. Helppoa kun ei tarvitse etsiskellä ikinä pareja 8)

Aaaaarght! Mikä miesten salaliitto tuossa on takana? Mun mies luulee tekevänsä samaa, mutta se ei heitä mitään pois (mä heitän), ja ostaa jotain MUKA samanlaista tilalle. Lopputulos on epämääräinen kokoelma mustia sukkia keskenään erilaista materiaalia, erilaista neulostyyppiä, erimittaista vartta jne. joiden parittaminen pesun jälkeen on lähes mahdotonta.

Sukissa kuuluu olla varressa kuva tai joku muu tunnusmerkki, josta tietää, että mitkä kuuluu yhteen ilman kohtuutonta selvittelytyötä. Yksissä tonttu, toisissa mikkihiiri. Tai sitten joku teksti. Ja sitten tietysti eri asuille pitää olla erilaisia sukkia näiden arkisukkien lisäksi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Sellaisia vaatteita joihin ei trendit vaikuta, vaan jotka ovat sen verran klassisia ja tyylikkäitä, että niitä voi käyttää kunnes kuluvat rikki :) Tai toki riippuu minkälaisen kuvan haluat itsestäsi antaa, mutta tuo harvoin menee vikaan kun jotenkin nyt arvelen että pintamuodin huipulla ratsastaminen ei ole ihan ykkösprioriteettisi tällä hetkellä, tai tulevinakaan.
Prepare for the worstest.
masa

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:Mun mies luulee tekevänsä samaa, .

Eikun siis ostin eilen 20 paria samanlaisia sukkia. Ei ole enää muita.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

masa kirjoitti:
exsu kirjoitti:Mun mies luulee tekevänsä samaa, .

Eikun siis ostin eilen 20 paria samanlaisia sukkia. Ei ole enää muita.
Joo, siksi luulee, mutta toteutus on väärä.
masa

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

nowaysis kirjoitti: jotenkin nyt arvelen että pintamuodin huipulla ratsastaminen ei ole ihan ykkösprioriteettisi tällä hetkellä, tai tulevinakaan.
Juu ei. Farkuilla, kauluspaidoilla, nahkakengillä ja pikkutakeilla pärjää näissä hommissa mainiosti.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exsu kirjoitti: Aaaaarght! Mikä miesten salaliitto tuossa on takana? Mun mies luulee tekevänsä samaa, mutta se ei heitä mitään pois (mä heitän), ja ostaa jotain MUKA samanlaista tilalle. Lopputulos on epämääräinen kokoelma mustia sukkia keskenään erilaista materiaalia, erilaista neulostyyppiä, erimittaista vartta jne. joiden parittaminen pesun jälkeen on lähes mahdotonta.
Mä sain jossain vaiheessa tarpeekseni noista tunnistamattomista sukista ja lemppasin kaikki roskiin. Sen jälkeen olen hankkinut vain tollasia missä on jotain ruutua, raitaa tai muuta helposti tunnistettavaa kuviota.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

exsu kirjoitti:Sukissa kuuluu olla varressa kuva tai joku muu tunnusmerkki, josta tietää, että mitkä kuuluu yhteen ilman kohtuutonta selvittelytyötä. Yksissä tonttu, toisissa mikkihiiri. Tai sitten joku teksti. Ja sitten tietysti eri asuille pitää olla erilaisia sukkia näiden arkisukkien lisäksi.
Mä haluaisin sarjanumerot sukkien kylkeen. Siinä ois symbolia tarpeeksi. Jos sais juoksevalla numeroinnilla, niin vois vanhimmasta päästä heittää käteävsti pois.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Joillain ketjuvaateliikkeillä on niitä viikonpäiväsukkia, mutta numerointi olis kyllä kätsympi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
Osta tumaa vaaleampia sukkia ja laita pareihin juokseva numerointi!
Mä tein joskus aikoinaan, pikkupoikana koskapa reilusti alle 15v, niin urheilusukilleni, valkoisille. Koskapa osa alkoi olla loppuun kuluneita, muttei ihan, ja osa oli uusia. Niiden parittaminen märkinä ei onnistunut ennen jalkaholviin laittamaani numerointia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
masa

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Höh. Vagabondilla on rumia kenkiä ja Biancollakin vaan nää kaks kelpais :think:

Kuva

Kuva
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti:Höh. Vagabondilla on rumia kenkiä ...
Ehdin jo ajatella, että missä sä mun kengät oot nähny :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

masa kirjoitti: Juu ei. Farkuilla, kauluspaidoilla, nahkakengillä ja pikkutakeilla pärjää näissä hommissa mainiosti.
Ja tuohon vielä jos jotain siistimpää chinosia peruspuuvillahousua

http://www.ralphlauren.com/family/index ... Id=1760810

ja en saa kuollaksenikaan päähän mikä se on suomeksi, polo shirt englanniksi..kai sillä on joku muu nimi suomeksi?? jos lyhyempää hihaa haluaa.
Prepare for the worstest.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Pikeepaita!

Ja sit jotain muhkeita neuleita.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Yay! Happysocksilla on myös hauskoja mutta "asiallisia" värillisiä sukkia(nou nalle pooh), joilla ilmaisen asiallisen pukeutumisen ohessa olevani sangen huumorintajuinen ihminen.
Prepare for the worstest.
masa

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

nowaysis kirjoitti:Ja tuohon vielä jos jotain siistimpää chinosia peruspuuvillahousua

http://www.ralphlauren.com/family/index ... Id=1760810
Ei..pysty..kammottavaa...pappamaista..tyyliä..

Mä en jotenkin tunne oloani kotoisaksi tommosissa housuissa. En tiä miks.


Tommosen sliposlopoverin voisin kyl hakee

http://www.aleksi13.fi/mxl-fashion/alek ... penElement


Edit. Nowan sivulta: :lollero: :lollero: :lollero: :lollero:

Kuva
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Sika_Tiistai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Purkkareita ja ilman sukkia :laatta:
(ei sillä, karseet ne on sukkien kanssakin)
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin