Bile-Perjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Bile-Perjantai!

Viesti Kirjoittaja masa »

Olen pudonnut toisen luokan kansalaiseksi. Mulle ei myönnettty kultaista amexia :cry:

Kuulemma amexin saamat tiedot eivät puoltaneet kortin myöntämistä. Taisivat nähädä jostain mun asuntolainan saldon :lol:
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Bile-Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Nergal »

masa kirjoitti:Veikkaa peilin takana tai sisällä olevia lämmitysvastuksia syyllisiksi.
Jep, tismalleen sama kävi mielessä.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
RP

Re: Bile-Perjantai!

Viesti Kirjoittaja RP »

Osan tulliselvityksiä (ja samalla maksaa maksut) voi nykyään tehdä internetin kautta, teen niitä usein koska tilaan paljon jenkeistä (käyttötavaraa, ei viinaksia, tupakoita tai mitään kinkkistä). Sieltä lähtee sitten paketti postille, ja posti tuo tänne. Tai mikä se kuljetusfirma ikinä onkaan. Ei tarvi nostaa persettä.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Bile-Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Nergal »

RP kirjoitti:Ei tarvi nostaa persettä.
Mun taloudellisella tilanteella pitäis myydä sitä persettä että pystyisi jotakin tilaan.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
masa

Re: Bile-Perjantai!

Viesti Kirjoittaja masa »

Ainniin. Tulin tänään ensimmäistä kertaa elämässäni julkisilla töihin.

Juna oli myöhässä 15 minsaa ja leimalaitteet ei toimineet. Matka kesti yli kaksi kertaa kauemmin kuin omalla autolla, kastuin ja kärsin passiivisesta tupakoinnista odotuslaiturin katoksen alla, ja tietenkin myöhästyin palaverista.


Arvatkaa millä tulen maanantaina töihin? :perse:
Manaaja

Re: Bile-Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumiz kirjoitti:
Nyt vittu oikeasti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Bile-Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tulin Tänäänkin Metrolla ja Bussilla töihin.
Metromatka meni ihan kivasti vastapäätä istui pieni 18v? tummatukkainen tyttö poskilävistyksellä. Viereisellä penkillä retkotti musta äijä SOlin asusteissa ja huokaili jotain kunnes hänen viereensä istahti saman yrityksen asuissa liikkunut laihempi musta mies sitten alkoi mukulumokolo-juttelu. Monienkin mustien ja arabimiesten huokailu ja läähätys kauniiden nuorten naisten lähettyvillä on kyllä pikkasen typerän tuntuista. Paitsi tietenkin jos kyseiset naiset eivät ole koiraa hankkimassa? Ainiin se oli sitä ulkomaalaisten ihanaa välittömyyttä! Juuri sellaista jota kuulutetaan suomalaisten käytöksen perään.

Bussissa viereeni istui pieni kiinalaisnainen ja hopotti kiinankieltä korvani vieressä. hauskaa kuunnella kieltä josta ei sa mitään tolkkua, paitsi jonkun "Joo joo joo" kiinaksi.. Bussissa kuulin matkan aikana ainakin kiinan kuin espanjankieltä, usein kuuluu bussimatkalla englantia erilaisilla korostuksilla, venäjää, puolaa, tsekkiä, viroa, urdua yms. Tulee meinaan vähän kansainvälinen tunnelma eikä usein haise paskakaan.. ;) Mukavaa että voi viettää edes työmatkat kansainvälisessä ympäristössä, töissä on vain suomen ja ruotsinkielisiä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Bile-Perjantai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:
Nyt vittu oikeasti.
Nauroin ääneen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Bile-Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Niin mäkin :mrgreen: Syyllinen saattaa myös olla parhaillaan nauttimani karpalolonkero...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Johnny Winter

Re: Bile-Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

NuoriDaavid kirjoitti:Nauroin ääneen.
Pätkän kaveri on varmaan ollut nestemäisellä ruokinnalla jo pari päivää. Nuori Gattaca?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Bile-Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Nyt vittu oikeasti.
Nauroin ääneen.
Ei näyttänyt aidolta. Ei naurattanut.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Bile-Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Toissapäivänä tuli TraFilta postia, että pitäis kuulemma kaasujalkaa keventää tai lähtee kortti. Tänään tuli postilaatikkoon Mercedes-Benz Magazine, osoitelähteenä samainen TraFi. Koittaisvat nyt päättää!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Bile-Perjantai!

Viesti Kirjoittaja masa »

Vesper kirjoitti:Toissapäivänä tuli TraFilta postia, että pitäis kuulemma kaasujalkaa keventää tai lähtee kortti. Tänään tuli postilaatikkoon Mercedes-Benz Magazine, osoitelähteenä samainen TraFi. Koittaisvat nyt päättää!!
Mersulla ei aja kuin vanhat liikennettä tukkivat seniorit.

..lukuunottamatta hairdresser-mallit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Bile-Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti:Ei näyttänyt aidolta. Ei naurattanut.
+1
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Bile-Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

masa kirjoitti:
Mersulla ei aja kuin vanhat liikennettä tukkivat seniorit.

..lukuunottamatta hairdresser-mallit
Ajattelin tätä kunhan voitan 18M€ ensi viikolla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Bile-Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:Toissapäivänä tuli TraFilta postia, että pitäis kuulemma kaasujalkaa keventää tai lähtee kortti. Tänään tuli postilaatikkoon Mercedes-Benz Magazine, osoitelähteenä samainen TraFi. Koittaisvat nyt päättää!!
Sain muistutuksen Köhä kolmosella olin ajanut 64kmh kun piti ajaa kuulemma 60kmh. Paikassa oli tietyö jonka takia vaihteli nopeusrajoitus useaan kertaan 30-50-60-80 välillä! Onneksi muistutuksen postituskulut tulivat meidän kaikkien maksettaviksi!! :cheer:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Bile-Perjantai!

Viesti Kirjoittaja huima »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Ei näyttänyt aidolta. Ei naurattanut.
+1
+1
masa

Re: Bile-Perjantai!

Viesti Kirjoittaja masa »

Bluntly kirjoitti: Ajattelin tätä kunhan voitan 18M€ ensi viikolla.
Noiden rattiin pääsevat vain mustat sutenöörit.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Bile-Perjantai!

Viesti Kirjoittaja aasi »

huima kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Ei näyttänyt aidolta. Ei naurattanut.
+1
+1
+1
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Bile-Perjantai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

aasi kirjoitti:
huima kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: +1
+1
+1
-4
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Bile-Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä nauroin siis Manaajan kommentille, videota en edes katsonut.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Bile-Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Mä nauroin siis Manaajan kommentille, videota en edes katsonut.
+1
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Bile-Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pikkujoulut lähetyy. Tunnin päästä toivottavasti jo taksissa kohti juhlapaikkaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Bile-Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Voi ny viddu, sain peilit korjattua mutta reissulla peruutin betoniseen kukkapurkkiin niin että räsähti. :(
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Bile-Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mä nauroin siis Manaajan kommentille, videota en edes katsonut.
+1
+1

Naurahdin hivenen äänekkäästi myös Nergalin tuurille. En kuitenkaan tunnusta olevani vahingoniloinen 8)
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Vastaa Viestiin