VäsyTiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: VäsyTiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oon tänään ihan Simon Cowell ja tuomaroin kuka pääsee Lontoon Olympialaisiin aivan törkeän hienolle reissulle. Iik!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: VäsyTiistai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Paatit ovat myöhässä koska myrsky. Ei tää päivä nyt tahdo alkaa millään kun ei kustannuspaikalla ole tullut vielä oltua. Tänään aattelin käydä jumppaamassa pitkästä aikaa, polvi reilu pari viikkoa pipinä niin ei pystynyt.
Ruokalan kalapuikko Pena
masa

Re: VäsyTiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

http://www.lotusrenaultgp.com/

Sinne se räkä meni.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: VäsyTiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:http://www.lotusrenaultgp.com/

Sinne se räkä meni.
Kiva juttu. Voisi taas katsoa vormuloitakin sitten.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: VäsyTiistai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Kah, homma etenee, nimittäin:

Natsattiin paremman puoliskoni kanssa vuokra-asunto, 22 neliöä kahdelle on vähä tunkkaisen pientä ja luo parisuhteelle ihan uusia riskitekijöitä.

Noh,nyt on sitten lääniä 55 neliön verran. Muutolle matkaa tulee noin 400 metriä, joten ei kauas tule Kalliosta paettua. Partsi lasitettu, parkettia lattiat, keittiö vähän normaalista erillainen, ei perinteisen valkoinen, vaan harmaa / musta.

Ja mikä parasta, asunto on täysin ihka-uusi!

Kyllä nyt kelpaa!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: VäsyTiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Haemaeraemies kirjoitti:Kyllä nyt kelpaa!
Onnittelut uudesta kodista, sullahan näkyy olevan hyvien sattumusten putki menossa. Keep rollin'!
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: VäsyTiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:
masa kirjoitti:http://www.lotusrenaultgp.com/

Sinne se räkä meni.
Arveli siellä olevan paremmat menestysmahdollisuudet ehkä?
Tai sitten sai sieltä kovalla palkalla vuoden sopimuksen että pääsee seuraavalle kaudelle korvaamaan Skumin. Ei Räkä kauan missään häntätallissa viihdy.
Universaali disclaimer.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: VäsyTiistai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

So Hard kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Kyllä nyt kelpaa!
Onnittelut uudesta kodista, sullahan näkyy olevan hyvien sattumusten putki menossa. Keep rollin'!
Kiitos!

Joo, nyt on hommat menny putkeen todella kiitettävästi, niin työ, raha kuin yksityiselämän puolellakin.

Vaihteeksi näin!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: VäsyTiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Kyllä nyt kelpaa!
Onnittelut uudesta kodista, sullahan näkyy olevan hyvien sattumusten putki menossa. Keep rollin'!
Joo, onnea kodista Hämyrille. Koti on olennainen osa kotimaisuutta.
Pieni koti on hyvä koti kun oma muru törmää kodissa usein.

Tiedoksi, että minulla on aina myös ollut koti. Jo aivan pikkuvauvanakin. Olen aina hyvin mahtunut kotiin. Minulla on ikävä koti kun siinä on liikaa tilaa. En törmää naiseen siellä ikinä vahingossa. Koti itseasiassa tuntuisi enemmän kodilta, jos se olisi pieni. Silloin koti on ikäänkuin arvokkaampi, joka pienikin osa kodista! Tulisin vallan hyvin toimeen kodissa, jossa 22 neliötä, vaikka en ole niin pienessä kodissa asunut. Mutta se olisi varmasti kia koti sekin. Mutta kodin toinen asukas, hän haluaisi tilaa kotiin. Naiset eivät viihdy kodissa, joka on pieni. Olenko tässä kotiasiassa ihan kotona mielestänne?
En koskaan ole koditon. Olen siis kodikas.

SA
ja mukava
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: VäsyTiistai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Koska tässä nyt tovin olen oloneuvoksena, ikävä kyllä, niin on unirytmi alkanut kyllä flippaan ihan täysin. Viime yö oli jo pohjanoteeraus, aloin katsoa Oz sarjaa kuriittani alusta ja tajusin siinä vaiheessa kun aamulehti jysähti laatikosta että pitäs mennä nukkumaan ja siinä vaiheessa kun savukkeella mietin että miksipäs on naapureita noin paljon hereillä ois pitänyt jo tajuta...onhan niitä kun kello on 7.15 aamusta.

Pakkoherätin itseni kahvilla ja kylmällä suihkulla ajoissa. Ei torkkuja vaan max klo22 nukkuun ja kello herättään aikasin, pakko repiä rytmi kuntoon.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: VäsyTiistai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Stadinarska kirjoitti:Tulisin vallan hyvin toimeen kodissa, jossa 22 neliötä, vaikka en ole niin pienessä kodissa asunut.
Eli omiensanojesi mukaan nauttisit Homien munan imemisestä vaikka niin et ole omiensanojesi mukaan koskaan tehnyt?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: VäsyTiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Stadinarska kirjoitti:Tiedoksi, että minulla on aina myös ollut koti.
Minkä sortin aivovamma pitää olla, että saa käännetyksi toisen ihmisen onnittelunkin itseensä ja omiin tekemisiin?

Minullakin on pyllyssä reikä, mutta suuntaan sen tuotteet pönttöön enkä palstalle.
Viimeksi muokannut So Hard, 29.11.2011 12:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: VäsyTiistai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Uusi Nightwish ei n y t vaan oikein aukene mulle.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: VäsyTiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Tiedoksi, että minulla on aina myös ollut koti.
Minkä sortin aivovamma pitää olla, että saa käännetyksi toisen ihmisen onnittelunkin itseensä ja omiin tekemisiin?

Minullakin on pyllyssä reikä, mutta suuntaan sen tuotteet pönttöön enkä palstalle.
No on todella tavallista, että mielipiteen, tai tässä tapauksessa onnittelun, jälkeen käännetään teksti tai puhe omiin kokemuksiin. Niin täällä palstallakin, jos nyt ei aina niin melkein aina!

Olenkos tullut silmätikuksi sullekin kun mua jokin äänitorvi on huutanut narsistiksi. Ja huomaat omien asioiden julkituonnin todellakin vain minun tekstissäni. (Hjälp! :shock: )
Ei voisi olla yleisempi dialogityyli tämä, jota moitit, enää. En ota viakseni "Niin Kova"-parahin".

Mutta se oli inhottavaa kun puhuit omasta reiästäsi. Se nyt vain ei OLISI sopivaa. Eli Stadinarska-SoHard 1-0. Tämä on vankkumaton ajatukseni tästä. Toki yleisen keskustelukaavan mukaan tästäkin saat olla eri mieltä. Näin syntyvät keskustelut, joissa ruoditaan mahdollisia uusia kanavia saada vaikutteita ja laajentaa ajatuksia.

Mutta tämä asia nyt ei ole suuri taaskaan, eikä se ole ruodittavissa enää tämän enempää, otaksun. Rauhaa kaikille rajoille, Tiksiniksi hyvä! :)

Toivoo

Eipäs laiteta nimeä! SA yllättää!!! Uusiutuu suorastaan!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: VäsyTiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tappaisitko itsesi jos joutuisit tuollaisen ihmisen kanssa olemaan?
Pyyhin Netikettiin..
Johnny Winter

Re: VäsyTiistai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Sviddu kun tekis mieli hiihtämään.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: VäsyTiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tsiisus mikä ruuhka. Täytyy yrittää olla tyytyväinen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: VäsyTiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Hupsista saatana, nukuin 10h ja nukahin jo ennen kahtatoista viime yönä, tosin Imovanen avustamana. Olisin päässyt aamulla ylös aikaisemminkin mutta eipä ollut asioita hoidettavana joten lyhensin univelkaa.

Työnantaja se joka viikko keksii meille viihdykettä, taas käännettiin takkia. Samaan aikaan TA lähettelee tyytyväisyyskyselyitä uusille työntekijöille, tulee kuulkaa hyvät tulokset!

Viikonloppuna oli peijaiset, joiden huutokaupasta ostin hirven sisäfileen. Sen taas vaihdan mittatilauskaavoihin, pitää tehdä välikausitakki. Ostin muuten myös poron puolikkaan, mutta en siitä huutokaupasta. Nyt pakastin on niin turvoksissa että hyvä että kiinni mahtuu.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: VäsyTiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tuntuu jotenkin, että kaikki nukkuu nyt huonosti syystä tai toisesta, tai vaihtoehtoisesti eivät nuku. Nukkuminen->yöpuku-> se jumppahaalari: näin semmosen parikymppisen blondin(tietty söpön) boitsun juoksevan violetissa jumpsuitissa hirveetä reissukassia raahaten. Meinasin kysyä oisko se available for adoption, mut en saanu sitä kiinni :(

---
Olin ottamassa teetä purkista. Siirsin sen pöydälle, mutta unohdin. Otin minuutin päästä samanalaisen purkin, jossa on suolaa, ja aloin laittaa suolaa teesihtiin. Hiphei. Hyvä väsymys on parempi kuin huono känni. Työntekoon yhdistettynä tosin ei hyvä, kumpikaan. En sentään ole operating heavy machinery. Viime viikkojen huonosyöntisyys onneksi korvautuu, kuten aina. Nacho chipsit chilimaulla ovat varsinainen multisnack; toimivat iltapalana, aamiaisena ja lounaana :D
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: VäsyTiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:...sullahan näkyy olevan hyvien sattumusten putki menossa. Keep rollin'!
Tuurin määrä maailmassa lienee vakio, sillä kun Hämiksellä menee hyvin, mulla menee päin v*ttua. Tai pitäiskö sanoa persettä.

Yst. terv. nimim. Se tunne, kun joku ajaa kuuttakymppiä perseeseen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: VäsyTiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:Yst. terv. nimim. Se tunne, kun joku ajaa kuuttakymppiä perseeseen.
Häh. Ethän sä oo ess neljääkymppii?
Prööt!

Väsynyt päivä. Meinas nukahtaa kurssilla. Liian yleisluontoista juttua ja oli jo ennestaan 95%:sti tuttua huttua. Mutta kyllähän tosta 5%:sta kannattaa työnantajan maksaa 500€.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: VäsyTiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

Ironiaa sinänsä, matkalla SPR:n osaston kokoukseen "pääsin" ensimmäistä kertaa tositilanteessa esittelemään itseni ensiapuryhmän jäseneksi. Satuin paikalle, kun mies oli joutunut auton töytäisemäksi. Niinkuin vitsiin kuuluu, melkein heti saapumiseni jälkeen paikalle sattui mies, joka esitteli itsensä lääkäriksi. :-D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin