Voitteko sanoa vastuuntuntoiset, että on väärin...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Voitteko sanoa vastuuntuntoiset, että on väärin...

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

...tuo mitä sleam on laittanut Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-palstalle.

Mun mielestäni se on laitonta. Moraalitonta, siis rikoshan tuo melkein on.

Kehottaa kuolemaan. :cry:

Sanokaa, että tällainen ei vetele. Tuo nimittäin oikeasti on paha asia.

Ei sovi huumoriksi. Muistakaa, että vaikka mä olen humoristi niin tuo ylittää sopivat ihmisen toiminnan rajat.
Kitinän hallintomiehet, pieni herää ääni, kilin kilin!


Kertokaa edes miksi on sekin, että minut koetetaan sleamin taholta leimata väkisin homoksi vaikka tietää (kai sentään varmasti) etten sitä ole?

Jos minä ärsytänkin jostain syystä ilmeisesti häntä niin, SILTI: Miksi?

Minulla ei olisi mitään Sleamia vastaan...ja en halua hänen enkä kenenkään poistuvan,enkä haasta häntä oikeuteen, enkä aio kuolla, mutta kun JOKU EDES sanoisi, ettei kuolemaa saa toivoa tai kehottaa siihen. Ei vaan saa! JOULUKIN tulee! Kaikilla pitäisi olla ajatuksissa lähimmäisenrakkaus!!

Sanokaa joku nyt edes se, ettette te muut halua minun kuolevan! Joku ikiaikainen tukijani...please....Auttaisi minut taas "pystyyn"... Se riittää, jos ette uskalla tuomita sleamia...

Pyytää nyt ihan oikeasti nöyränä mustalla postauksella...

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Voitteko sanoa vastuuntuntoiset, että on väärin...

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Stadinarska kirjoitti:Sanokaa joku nyt edes se, ettette te muut halua minun kuolevan!
KuNpa voisinkin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Voitteko sanoa vastuuntuntoiset, että on väärin...

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Kuva
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Voitteko sanoa vastuuntuntoiset, että on väärin...

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Siis nyt edelliset löivät selkeästi vaan leikiksi... kuitenkin, vaikka pyysin olemaan asialinjalla tiukasti... :( Olitte toki hauskoja sinänsä, mutta nyt en kaipaisi huumoria!

...mä oon nyt kuitenkin tosissani hakemassa oikean ja väärän asian erottamista...

Please, ei tarvi olla mun ystävä sanoakseen nyt jotain ihan humaania ja oikeaa!

Toivoo kuitenkin hyvään ja oikeaan loppuun asti (monen kymmenen vuoden päähän toivottavasti) uskova
:?

Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Voitteko sanoa vastuuntuntoiset, että on väärin...

Viesti Kirjoittaja Niba »

Niin joo kaikki kuolee 21122112? tai jotain tai sitten v. 2500 tai sitten huomenna jos osuu mustan aukon tai muun aiheuttama voimakas gammapurkaus maapalloon, ne kun huomataan juuri sillä hetkellä kun alkaa jättimäinen maapallon strerilisaatio elämästä, se kestäisi muutaman minuutin eikä täällä todellakaan olisi mitään enää, ei eliökuntaa, ihmisiä eikä jumaliakaan, kaikki häviäisi, poks vaan.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Voitteko sanoa vastuuntuntoiset, että on väärin...

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Etkö sä vielä ole kuollut? Laita nyt vähän vauhtia siihen, että päästään sun suoltamasta paskasta eroon.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Voitteko sanoa vastuuntuntoiset, että on väärin...

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Lolita kirjoitti:Etkö sä vielä ole kuollut? Laita nyt vähän vauhtia siihen, että päästään sun suoltamasta paskasta eroon.
Murhe. Mitähän tähänkin sanoisi!

No ainakin että "Tulkaa tytöt takaisin..."

Tässä L:n postauksessa hän jotenkin osasi tiivistää sen, mikä minun mielestäni on ehkä eniten pieleen mennyt tai pielessä tässä yhteiskunnassa.

Noin pienessä postauksessa oli ainakin 10 paneelikeskustelun aihetta, joista kaikki käsittelisivät nykyajan ongelmien taustoja ja seurauksia.

Tämä edellinen postaus ei tietenkään olisi vakava, jos nimimerkin Lolita olisi jotakin muuta kuin tavallinen nainen, mutta minä otaksun vahvasti, että hän on hyvin keskiarvoinen, ns. tavallinen nainen ulkoiselta elämältään. Tällaisen käsityksen, tosin löyhän, olen saanut Lolitasta.

Mutta onhan se kohtuullisen "huojuttavaa", että nainen "pystyy" kirjoittamaan tuollaista. Ja nimittää vielä sitten jotain muuta kirjoitusta "paskaksi". En osaa edes myötähävetä.

Voisit nyt kuitenkin miettiä mitä sanot. Tai mitä minä ihmisiä ojentamaan. Ihan turhaa kai :cry:

Mä otan tämän karskina huumorina. Muuten en kestäisi tätä tietenkään.
Eiköhän se ole sellaista ajattelematonta huumoria. En minä tuohon sorru.
Mutten nyt ala enempää kaivaa haavassa veistä. Olisi pitänyt sleamin jutun olla omassa arvossaan tai omalaatuisessa huumorissaan.

Ehkä olen liian tosikko tässä asiassa?? Minusta kuolema on kuitenkin TÄYSIN sopimaton huumorin aihe ihmiselle, joka on ylipäänsä täysjärkinen ja yhteiskuntakelvollinen. Minä EN IKINÄ vitsailisi tällaisella!

Olen nyt valmis myöntämään, että minä vain ajattelen niin eri tavalla asioita ja olen teidän mielestänne sitten oudon tosikko. Ehkä kyse on myös ajasta, jolloin minä olen saanut kasvatukseni. Hiukan aikaisemmin kuin te useammat. Ehkä kurinalaisempi kasvatus, kenties. Enhän minä edes osaa kirota koska en sitäkään ole harrastanut...

Ehkä olen katoava luonnonvara ja etsin ihmistä, joka osaa olla ihana ja lämmin ja hellä ja älykäs ja huomioiva. Onko heitä enää. On täälläkin sellainen tai muutama sellainen ihan varmasti. Diivailu on kuitenkin niin voimakas mahti ja pärjäämisen osoitus, että pehmeydelle ei jää mitään sijaa. Sääli.

Manalan laittama kuva oli muuten niin kamala, että voin myöntää, että ei jättänyt kylmäksi. Onko se manipuloitu kuva, eikö sentään?

On tämä sen tehnyt, että en enää ala opettamaan ketään Kitinässä. Se on kaikilla tavoilla turhaa. Useita sevaan ärsyttää ja sen ymmärränkin, mutta EN VOINUT vaan olla hiljaa.

Koettakaa nyt kuitenkin... no koettakaa edes tätä juttua mitä ehdotan. Joskus. Edes joskus!

Terveisin kaikille, ja rauhaa kaikille rajoille. Koetan nollata kaiken taas. En ole nyt mitenkään menettänyt mielenrauhaani sen kummemmin.

Jos joku teistä, kaunis sielu, voisi vielä vahvistaa, vahvistaa jotain kaunista tähän, niin olisi ihan "ihanaa"...

STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Voitteko sanoa vastuuntuntoiset, että on väärin...

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:Tässä L:n postauksessa hän jotenkin osasi tiivistää sen, mikä minun mielestäni on ehkä eniten pieleen mennyt tai pielessä tässä yhteiskunnassa.
Ei vika ole yhteiskunnassa. Vika on sinussa.
Stadinarska kirjoitti:Jos joku teistä, kaunis sielu, voisi vielä vahvistaa, vahvistaa jotain kaunista tähän, niin olisi ihan "ihanaa"...
Sut pitäisi hakata kuoliaaksi jälkiruokalusikalla.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Voitteko sanoa vastuuntuntoiset, että on väärin...

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Manaaja kirjoitti:Sut pitäisi hakata kuoliaaksi jälkiruokalusikalla.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Manaaja

Re: Voitteko sanoa vastuuntuntoiset, että on väärin...

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Onko elcon white knight -ketju kenties jäänyt väliin?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Voitteko sanoa vastuuntuntoiset, että on väärin...

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Minulla ei olisi mitään Sleamia vastaan...ja en halua hänen enkä kenenkään poistuvan,enkä haasta häntä oikeuteen, enkä aio kuolla, mutta kun JOKU EDES sanoisi, ettei kuolemaa saa toivoa tai kehottaa siihen. Ei vaan saa! JOULUKIN tulee! Kaikilla pitäisi olla ajatuksissa lähimmäisenrakkaus!!


Ei saa niin. Jouluun 21 päivää.

P.S. Kuunaan ei saa toivoa kenenkään kuolemaa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin