Itsepäisyysaatto

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Itsepäisyysaatto

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Maanantaita kehiin.
Täällä on kohta sodat kehissä jossei mun sandaaleja ja kahvikuppia ala löytymään.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Itsepäisyysaatto

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tänään hienostelemaan iltapukujuhliin. Ensin kuitenkin nöyristelemään optikolle, viime viikolla yhdellä autoilukerralla suoritettu kolmen liittymän missaus hieman vauhditti tarvetta näöntarkastukseen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Itsepäisyysaatto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:Tänään hienostelemaan iltapukujuhliin.
Mä skippaan omani, ei pysty.

Tänään on hääpäivä vanhemmilla sekä siskolla. Broidillakin olisi ellei olisi eronnut. Että tiedoks vaan elco, tää on sullakin vielä edessä!!

Meinasin unohtaa hehkuttaa: ostin perjantaisiin pikkujouluihin mekon, jonka sitten toisesta liikkeestä bongasin hetkeä myöhemmin huomattavasti kivemman värisenä. Valitettavasti koot olivat menneet eikä pukua löytynyt enää mistään. Viime viikolla tajusin sitten tilata mekon putiikin verkkokaupasta ja olen tässä viikon verran kärvitellyt pannarissa notta ehtiikö puku saapua juhliin. Ja tänään tuli ilmoitus että puku on lähtenyt matkaan :h: Voin siis palauttaa tylsän mustan takaisin.
Viimeksi muokannut Vesper, 05.12.2011 8:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Itsepäisyysaatto

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:Tänään hienostelemaan iltapukujuhliin.
Joo, päälle snickersit ja jalkaan turvakärjelliset.

Ohjelmana radon-tuuletusputki katolle, sen ja viemärituuletusputken villaus ja iv-kanavien teippaus höyrysulkuun. Siinä on seuravan kahden vuorokauden homma. Varsinaista juhlaa nääs.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Itsepäisyysaatto

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Tänään on hääpäivä vanhemmilla sekä siskolla. Broidillakin olisi ellei olisi eronnut. Että tiedoks vaan elco, tää on sullakin vielä edessä!!
Tänään ei ehdi, sori.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Itsepäisyysaatto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mullakin on juhlat, kaikki sileex! Nimittäin kummitädin kyyskymppiset. Viideltä jo, joten varastan töistä aikaa.

Uus neukkarisofta sattuu silmiin ja ensimmäinen major-luokan bugi havaittu. Voi ny kansainvälinen karvalaukku sentään!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Itsepäisyysaatto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Tänään on hääpäivä vanhemmilla sekä siskolla. Broidillakin olisi ellei olisi eronnut. Että tiedoks vaan elco, tää on sullakin vielä edessä!!
Tänään ei ehdi, sori.
No en mäkään!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Itsepäisyysaatto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ainiin...KK bongattu eilen Ideaparkissa. Se vanha homonaama ei ollut tunnistaa mua, ilmeisesti koska olin lippis päässä :x
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Itsepäisyysaatto

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Kävi kuten arvelin, tuuletin liian aikaisin tuon olkavarsilihaksen paranemista eilen. Nyt se on aikasta kipeä taas, vaikka istun toimistossa.
Eilen kävin mutsia moikkaamassa joka oli aloittanut uuden lääkityksen ja se oli vetänyt ihan voimat veks, ilmeisesti tänään on vuorossa lääkärissä käyttämistä. Täytynee varmaan keskiviikkona itsekin mennä, kun ei tää käsi nyt tahdo millään parantua.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Itsepäisyysaatto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Illemmalla keinumaan paatille exCityläisten kera. Iltapukua ei tosin löydy matkavarusteista, jotka koostuu luottokortista ja inkivääritableteista.

Mutta ensin duunilusimiset eli useita reissuja kahviautomaatille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Johnny Winter

Re: Itsepäisyysaatto

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Aattoa on hyvä juhlia näin:

http://www.tavastiaklubi.fi/tapahtuma/22902
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Itsepäisyysaatto

Viesti Kirjoittaja huima »

^Tsiigasin ihan samaa.

Tosin joutunen skippaamaan, koska tulee naisvieraita.
Johnny Winter

Re: Itsepäisyysaatto

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

^ Mä vahvasti uskon, että naisvieraat vois jopa tykätä tosta sen kylvyn ja shampanjan jälkeen.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Itsepäisyysaatto

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kyllä on turhauttavaa paketin odottelu. Sovittiin kuljetusfirman kanssa, että "klo 12 jälkeen", vaan ei, että miten paljon. Jos ei puoli kolme ole tullut niin lähden kyllä kauppaan.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Itsepäisyysaatto

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Olen ollut kohtuullisen aktiivinen salapoliisi töissä ja ratkaissut usemmankin tyrimisen jo tänään. Iltasella palkitsen itseni siivous- ja tiskausurakalla sekä paikallismatsilla telkkarista.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Itsepäisyysaatto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kohti Prahaa, nyt.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Itsepäisyysaatto

Viesti Kirjoittaja Niba »

No ei kyllä oo mitään aattoa itsepäisyydellä koska ei määrääkään, mutta pitää varmaan lähteä valmistautumaan pikkujouluihin joissa ei viina lopu eikä mitään maksa, voi olla että juuri tästä syystä skippaan pari tuntia alusta, ettei känni..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Itsepäisyysaatto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Näinpä näin..
Tänään olis ilmasen viinan ilta ja päivällinen pikkujoulun merkeissä, mutta katsotaan sillä, "ilmainen viina on köyhän turma!"
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Itsepäisyysaatto

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Aa, no ihmekös kaveririntamalla on hiljasta. Kaikki on dokaamassa! Pitäsköhän itsekin - ihan vain vanhasta muistista :P
Vastaa Viestiin