Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

ketjun avaus
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

ketjun toinen viesti
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

*seuraa tilanteen kehittymistä jännittyneenä*
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

NuoriDaavid kirjoitti:ketjun avaus
Oli aikakin.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Mulla on ollu viimeaikoina tolkuton itsesensuurivimma. Kun en jaksa muotoilla asioita niin, ettei sitä pysty tarkoituksella väärinymmärtämään, niin en viitsi laittaa koko viestiä. Mä olin jo tossa välillä niin holtiton, mutta nyt mennyt taas tälläiseksi nysväämiseksi.

Koitan pahentaa tapani.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Johnny Winter

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Novalle on tehty oma biisi!

http://vimeo.com/33007311
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vagabondo kirjoitti:Mulla on ollu viimeaikoina tolkuton itsesensuurivimma. Kun en jaksa muotoilla asioita niin, ettei sitä pysty tarkoituksella väärinymmärtämään, niin en viitsi laittaa koko viestiä. Mä olin jo tossa välillä niin holtiton, mutta nyt mennyt taas tälläiseksi nysväämiseksi.

Koitan pahentaa tapani.
Tarkoituksellinen väärinymmärtäminen on kitinän idea.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Johnny Winter kirjoitti:Novalle on tehty oma biisi!

http://vimeo.com/33007311
Onhan se tehty jo 80-luvulla

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti:Tarkoituksellinen väärinymmärtäminen on kitinän idea.
Olen huomannut. Saa keskusteluihin liikettää ja ketjuun pituutta. Aiheuttaa vaan toisinaan tuskastumista, kun mä jään helposti puoleksi tunniksi hiomaan sanamuotoja väärinymmärtämisen mahdollisuuden ehkäisemiseksi ja tuhoan viestin kun tajuan tehtävän toivottomaksi.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Johnny Winter kirjoitti:Novalle on tehty oma biisi!

http://vimeo.com/33007311
Kiitos! :) Näin viime yönä unta vauvoista(ei omista) ja oon saanukin halipussailla ihanan melkein yksvuotiaan kummipojan kanssa :h: Mutta nyt jotenkin tommosta vauvamyönteisyyttä hirveesti on ilmassa mulla. Iih!11
Prepare for the worstest.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »



" Anna massit niille, sä näet niiden selät, ne on salkkujaan napsauttelevat excel-sedät"

Paleface ja Stenkka1 hyvässä iskussa.. Ja hienosti kuvaava nimi tuo " Salkkujaan napsauttelevat excel-sedät" , täytyykin laittaa sanavarastoon talteen ...

Tynkä-viikko, mikäs tässä. Sorvilla ei ole vastuita, niin tässä nyt sitten tekee vähän sitä sun tätä..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Räjähdykseen taulukon mukaan tasan kaksi viikkoa. Jännittää kuin nuorta varasta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Räjähdykseen taulukon mukaan tasan kaksi viikkoa. Jännittää kuin nuorta varasta.
Voisiko Jeesuksen toinen tuleminen osua taas joulupäivälle? Onko paimenia tai itämaan tietäjiä pyörinyt hoodeilla viime aikoina?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:Voisiko Jeesuksen toinen tuleminen osua taas joulupäivälle? Onko paimenia tai itämaan tietäjiä pyörinyt hoodeilla viime aikoina?
Hö, tarkoitin TAYS:n nelosta ja sielläkin vain tiettyä mahaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Johnny Winter

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

nowaysis kirjoitti:Kiitos! :) Näin viime yönä unta vauvoista(ei omista) ja oon saanukin halipussailla ihanan melkein yksvuotiaan kummipojan kanssa :h: Mutta nyt jotenkin tommosta vauvamyönteisyyttä hirveesti on ilmassa mulla. Iih!11
Ja kohta luetaan vauvauutisia palstalta! Mutta kuka on isä?

Teinixille pitäis keksiä joku lahja. Paljon ideoita on, mutta kaikki tuntuu olevan hintaluokassa sellaisia, että ei nyt ehkä joululahjaksi. Apuva!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Oisko se lounaan paikka? On.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Osallistun vauvapuuhiin ja menen töiden jälkeen tapaamaan kaverin pari viikkoa sitten punnertamaa pikkuneitiä. Eka tietysti vauvanhepeniä hypistelemään!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:Nyt vituttaa taas. Ottivat pinssini pois.
:?

Ei kait YT-arpa osunut kohdalle?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Näinköhän xSpede sai vaan perusperformer-kouluarvosananan exceptionalin sijaan.

Voi tätä draaman määrää.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Kuka nyt keskinkertainen haluaisi olla. Toisaalta, itse eilen seinää maalatessani mietin, että mitäs jos sittenkin opiskelisi vaikka maalariksi ja irtautuisi jatkuvista odotuksista ja työpaineista. Seiniä ei tarvitsis viedä mukanaan himaankaan.

Helpointa olis tietty bongata vaikka perjantain pikkujouluista joku sugardaddy. Voi sitä hyvän tekemisen määrää!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:^ Kuka nyt keskinkertainen haluaisi olla.
Profiloidun mielelläni keskinkertaiseksi. Kukaan ei odota liikoja ja sit välillä saattaa iloisesti yllättää jättämällä keskinkertaisuuden hetkeksi ja loistamalla.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
elco kirjoitti:Näinköhän xSpede sai vaan perusperformer-kouluarvosananan exceptionalin sijaan.

Voi tätä draaman määrää.
Draamaapa hyvinkin. Draaman kaari on suoraan luettavissa firman draaman kaaresta.
Ei kait toista monitoria sentään ole viety pois?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
exsu kirjoitti:Voisiko Jeesuksen toinen tuleminen osua taas joulupäivälle? Onko paimenia tai itämaan tietäjiä pyörinyt hoodeilla viime aikoina?
Hö, tarkoitin TAYS:n nelosta ja sielläkin vain tiettyä mahaa.
No sitähän se exsukin tarkoitti. Kait oot neitsyt, että homma menee käsikirjoituksen mukaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Asiakas: Voitteko antaa meille tarjouksen -50% vuosikuluilla?
Me: Emme voi, koska nykyinen sopimus on edelleen allekirjoittamatta toimestanne ja koska emme edes tiedä nykyistä hintaa, emme voi kertoa alennuksen jälkeistä hintaa.
Asiakas: Toimittaisitteko sopimuksen allekirjoitettavaksemme?
Me: Tässä olkaa hyvä.
Asiakas: Emme allekirjota sopimusta ennen kuin saamme tarjouksenne.
Minä: nyt saatana koneet kiinni ja mukavana oleminen loppuu nyt
Pomot: eh, äh, öh, yh, slurps.

:maanantai:
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

NuoriDaavid kirjoitti:
No sitähän se exsukin tarkoitti. Kait oot neitsyt, että homma menee käsikirjoituksen mukaan.
Mitenhän se Aasilla ratsastaminen?
Vastaa Viestiin