Aatonaatto perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Aatonaatto perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Viimeinkin kekkasin, mitä ostan itselleni joululahjaksi. Tää odottaa hakemista Jätkäsaaressa

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/55268/dfbvq

Tähän asti oon käyttänyt kommarin navia, mutta kun vaihdan Lumiaan kohta niin tää on järkiostos. Kommari pysyy kojelaudalla avattuna hyvin, tavallisen muotoinen kapula vaatisi ajoneuvotelineen. Ja kyllä oikea navi on aina parempi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Aatonaatto perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/Espoo

Ti 7 astetta lämmintä :)

Täähän on enemmän kuin välillä kesällä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Aatonaatto perjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

NuoriDaavid kirjoitti: Ti 7 astetta lämmintä :)

Täähän on enemmän kuin välillä kesällä.
Meillä on 13,5 - ihan suomikesä :P

Viimeinen joulunvalmistusurakka tänään edessä: kaupasta pitäis roudata _muutama_ juoma, ettei jano yllätä pyhinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Aatonaatto perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Joulun toivelahjani: hormoonimyrskyn (ei mun) laantuminen. Korkeapainetta, kiitos!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Aatonaatto perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Korjaamo antoi joululahjaksi 780€:n laskun. Jee jee.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Aatonaatto perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pari tuntia pakerrusta kustannuspaikalla ja sitten kotiin etätöihin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Aatonaatto perjantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

yhden aikoihin suunnittelen lipeäväni töistä. Sitten voikin taistella kaupoista viimoset lahjat ja koittaa jos jostain löytyy valkosta silkkipaperia.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Aatonaatto perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Bluntly kirjoitti:Korjaamo antoi joululahjaksi 780€:n laskun. Jee jee.
No voihan nyt saatana.
Veli olis tehnyt ton parilla satasella viriksenä. Paljos se putki oikein maksoi ja vaihtoiko sen kokonaan?

Kävin käyttämässä perheen Prismassa ja voimat meinas loppua reilun tunnin ryysiksessä. Että hyvää iltaa vaan töihin, taidan vetää troppia pään täyteen että jaksaa. Kolmioita tietystikään voi vetää.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Aatonaatto perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En ole vielä saanut laskua käteen, mutta olivat joutuneet porailemaan pultit ja tekemään uudet kierteet.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Aatonaatto perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Aika hyvin sit voineet joutua tekemään kait. Ettei olis vaan kandennut käyttää stidiä? :D

Ekan Opelini kanssa meni jakohihna. Sitten hinattiin se firman pihaan ja vapun aikana joku hajoitti lasin ja pöllihattuhyllyn kaiuttimineen siitä.
Silloin meinas stidi käydä. Korjattiin sit lopulta ja myin pois jollain 5 huntilla.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Aatonaatto perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Etuputki 101€, katalysaattori 267€, jne. Osat yhteensä 412,61€.

Mutta juma kun oli kiva ajaa aut... opelilla, joka ei pitänyt ylimääräisiä pörinöitä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Aatonaatto perjantai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Joulu tuli taas tänäkin vuonna ajallaan. Iltaan mahtuu siis 20 tax-free pukkikeikkaa ja 20. buukattiin juuri äsken. No, vielä pari mahtuisi, koska osa pokista on suosiolla halunnut itselleen äärimmäisen subprime-ajan. Mukana pari pro bono -keikkaa viinapalkalla, joten illan tilillä saa jotakuinkin kuitattua lentoliput sinne, minne Gattacalla ei ole varaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Aatonaatto perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Hans Jörgen kirjoitti:Joulu tuli taas tänäkin vuonna ajallaan. Iltaan mahtuu siis 20 tax-free pukkikeikkaa ja 20. buukattiin juuri äsken. No, vielä pari mahtuisi, koska osa pokista on suosiolla halunnut itselleen äärimmäisen subprime-ajan. Mukana pari pro bono -keikkaa viinapalkalla, joten illan tilillä saa jotakuinkin kuitattua lentoliput sinne, minne Gattacalla ei ole varaa.
Niin, minä yritän pitää pelkän vähäkorkoisen käyttötilinkin satkun (kiloja) pintaan, jotta jos mä näkisin jotain kivaa, mä voisin ostaa sen. Mutkun en näe. Ja taaskin ostin vanhemmilleni lahjaksi vain alennusmyyntikirjoja ja kolmasosan kolmenkympin kuusesta Varkauden torilla.. Olen huono ihminen.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Aatonaatto perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Unohdin joulupizzastani valkosebal, nyt vähän hjarmittaa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Vastaa Viestiin