Palstan juoppohullu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Montako annosta viikossa?

0-1
8
33%
2-4
5
21%
5-7
4
17%
8-10
0
Ei ääniä
11-15
1
4%
16-20
0
Ei ääniä
Jag är juoppo
6
25%
 
Ääniä yhteensä: 24

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Palstan juoppohullu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Paljonko on mennyt viinaa tänä vuonna keskiarvoviikkona? Kyse siis ravintola-annoksista. Luullakseni oma luku on ~3. Huippuvuosista on opittu ja tuo kolme tuntuu tosi kivalta määrältä. En muuttaisi sitä mihinkään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Palstan juoppohullu

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Jäänee noin yhden kieppeille. :oops:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Palstan juoppohullu

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

En katsonut vaihtoehtoja tarkemmin, pallotin suoraan vikan.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Palstan juoppohullu

Viesti Kirjoittaja Gat »

Viikossa?
Mikä lestadiolainen kysyjä on?
PÄIVÄSTÄ pitäisi kysyä, eikä nuo vaihtoehdot sittenkään läheskään aina riitä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Palstan juoppohullu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Arkipäivät on alkottomia. Perjantaisin yleensä yhden käden sormilla laskettava määrä, mutta lauantaisin ei riitä kaksi kättä. Sunnuntaisin 0-2 riippuen olotilasta, yleensä nolla.

Juåppå siis.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Palstan juoppohullu

Viesti Kirjoittaja masa »

5-7 kuulostaa tutulta.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Palstan juoppohullu

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Laitoin 2-4. Menee (meni) siis jo tänään.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Palstan juoppohullu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Keskiviikkoannos on aina keskiviikkoannos, yleensä en ota keskiviikkona mitään, mutta keskiviikkoannos lienee jos lasketaan saunaT niin,koskaan ei jää nolliin mutta 5-10 annosta viikossa linee normimäärä, nyt oli pikkujoulukausi ja meni noin 20-40 annosta viikossa kahden viikon ajan(kuudet pikkujoulut)..

Huom. vuosina 88-89 olin vuoden ilman alkoholia ja vuonna 2008 kolme kuukautta.
Viimeksi muokannut Niba, 23.12.2011 22:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Palstan juoppohullu

Viesti Kirjoittaja Gat »

:shock: Jos juo vain yhden annoksen jos sitäkään päivässä, miksi juoda alkohoolia ollenkaan? Eihän sellaisesta mitään iloa ole.

Kaksi tai vähän vajaa kaksi isotölkkikarhusixpäkkiä per päivä sen pitää olla.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Palstan juoppohullu

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

2-4. Vuodessa.

Ihan joka vuosi en kyllä noin riehaannu.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Palstan juoppohullu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Juon vain humalahakuisesti ja sitäkin enää joitain kertoja vuodessa. Yritän petrata!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Palstan juoppohullu

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Vesper kirjoitti:Juon vain humalahakuisesti ja sitäkin enää joitain kertoja vuodessa. Yritän petrata!!
Hyvä, eli joka toinen viikonloppu tiikerissä ja toinen sit kallessa!
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Palstan juoppohullu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dumiz kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Juon vain humalahakuisesti ja sitäkin enää joitain kertoja vuodessa. Yritän petrata!!
Hyvä, eli joka toinen viikonloppu tiikerissä ja toinen sit kallessa!
Onks tiikeri edelleen olemassa?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Palstan juoppohullu

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Vesper kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Juon vain humalahakuisesti ja sitäkin enää joitain kertoja vuodessa. Yritän petrata!!
Hyvä, eli joka toinen viikonloppu tiikerissä ja toinen sit kallessa!
Onks tiikeri edelleen olemassa?!
On, vissiin kuulemma aika teinixien mesta. Ellei se ole taas menny kii, en tiiä kun en käy niissä paareissa!!1
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Palstan juoppohullu

Viesti Kirjoittaja elco »

Kännit ehkä kerran kuussa (10-16 annosta). uudetvuodet, jussit, vaput, veneilyt ja poikien reissu tai pari jolloin juodaan Tosissaan monta päivää. Ehkä kerran kuussa menee vaan pari syystä tai toisesta. Muuten käyttö on minimaalista, esim nyt jouluna meni kolme annosta.

Ehkä se keskiarvo on 5-7 tai 8-10. Vähentynyt kuitenkin paljon: huippuaikoina 2003 meni yli 25 viikossa (kaikki baarissa).
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Palstan juoppohullu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tällä hetkellä mediaanina 7/viikko. Keskiarvo voi olla aavistus korkeampi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Palstan juoppohullu

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minä en oikein ymmärrä tämän ketjun lausuntoja.
Jostain kummasta olen käsittänyt, että lähes kakiki kitinäläiset paitsi minä käyvät viikonloppuisin aina synnillisissä baareissa. Mehuako siellä juovat?

Entäs sitten "mitä mukissa" ketju ja muukin alkohoolinlipityksen kuvaus? Feikkaavatko kaikki vai ovatko äkkiä raitistuneet?.

Niin että mnä kiltti viaton poika todella olen Kitinän alkoholisoitunein? :shock:
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Palstan juoppohullu

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Laiton 2-4 viikossa. Vaikea arvioida, kun tulee juotua niin epäsäännöllisesti. Välillä tulee 0 annoksen viikkoja ja joskus menee enemmän. Esim nyt jouluna se 2-4 annosta joka päivä.

Ensi kesänä tulee 10 vuotta siitä ku on viimeksi juonut perseet olalle. Mulle loppuu nykyään automaattisesti juominen siinä kohtaa kun alkaa tuntemaan alkoholin vaikuttavan. En vain enää tykkää siitä olotilasta, vaikka nuorempana se oli koko alkoholin juomisen pointti. Nykyään juo nauttiakseen erimakuisista juomista ja seurasta. Yleensä 1-2 annosta kerrallaan, mutta juhlapäivinä menee monesti muutama enemmän.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Palstan juoppohullu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Sanoisin että 7 annosta viikossa on realistinen pitkän aikavälin keskiarvo.

Baarissa tulee käytyä 0-2 kertaa kuussa, vähän riippuen onko nastoja korruptiomenoja vai ei. Kaveripiirin perheellistymisen myötä parilla käymiset ovat jääneet liki kokonaan pois ja mikä tahansa ilmainen alkoholi ei nappaa.

Röpöttely pelkän röpöttelyn vuoksi on täysin käsittämätöntä puuhaa. Yksin vedetyt kalsarikännit tai itsekseen kuppilassa istuminen ovat jostain rinnakkaistodellisuudesta jossa elelee vain kookaburria.
Universaali disclaimer.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Palstan juoppohullu

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

So Hard kirjoitti: Yksin vedetyt kalsarikännit tai itsekseen kuppilassa istuminen ovat jostain rinnakkaistodellisuudesta jossa elelee vain kookaburria.
Nämä vaihtoehdot ovat kyllä niin saatanan tylsää etten juuri ikinä itsekään ole harrastanut(pl. sättikännit). Ja olen sentään Gattacan ja Homoboyn jälkeen palstan kovin röpöttäjä! (clayta ei lasketa kun en tiedä hänestä, eikä hän juuri ikinä puhu mitään röpöttelyistään)
Ruokalan kalapuikko Pena
Johnny Winter

Re: Palstan juoppohullu

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Dumiz kirjoitti:Nämä vaihtoehdot ovat kyllä niin saatanan tylsää etten juuri ikinä itsekään ole harrastanut(pl. sättikännit).
Leffakännit kyllä toimii. Jouluna ei tullut otettua kotikaljaa väkevämpää, mutta kun eilen hetken mielijohteesta tulin vuokranneeksi viimeisimmän Piratesin, niin sen kylkiäisenä olisi sellainen tukeva taiteellinen punaviinihumala (hhmmm siis rommihumala) toiminut oiken hyvin. Tai siis täydellisesti. Ajoitin vuokrauksen vain vituilleen, sillä tänään(kin) ollaan töissä.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Palstan juoppohullu

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Mä oon niin sosiaalinen juoppo etten pysty vetämään kalsareita ja pitämään ajatuksiani sisälläni, joten en dokaa yksinään :twisted:

tissiklemmari: 2-5 annosta ei ole vielä juopottelua mulle!!!1
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Palstan juoppohullu

Viesti Kirjoittaja Nergal »

So Hard kirjoitti:itsekseen kuppilassa istuminen ovat jostain rinnakkaistodellisuudesta jossa elelee vain kookaburria.
Olen löytänyt itsestäni sen piirteen että viihdyn itsekseni kuppilassa, nappaan sen pari tuoppia ja luen kirjaa (jonka vien mukanani). Kuppila saa olla hiljainen ja asiakkaista saa olla pula.

En mie ennen mutta nyt on kiva rauhoittua yksikseen kirjan parissa. Outoutensa kaikilla.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Manaaja

Re: Palstan juoppohullu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Oon monesti mennyt kuppilaan, lähinnä gallowsiin, ottamaan yhden ja lukasemaan ilmaiset iltapäivälehdet. Toimii.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Palstan juoppohullu

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti:
Röpöttely pelkän röpöttelyn vuoksi on täysin käsittämätöntä puuhaa. Yksin vedetyt kalsarikännit tai itsekseen kuppilassa istuminen ovat jostain rinnakkaistodellisuudesta jossa elelee vain kookaburria.
No olen sitten kookaburra.

Minulle röpöttäminen liittyy ennen kaikkea fiiliksiin. Ne fiilikset voivat olla joko stressiä ja/tai vitutusta tai sitten hyviä fiiliksiä, jolloin tekee mieli ottaa.

Ja sitten on Vappuja, Juhannuksia, pikkujouluja, Jouluja ja juomista seurustelun yhteydessä. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin