JouluAATTO

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Sain lahjoja?

Äänestys päättyi 26.12.2011 1:05

En saanut
2
33%
Sain
3
50%
odotellaan..
1
17%
 
Ääniä yhteensä: 6

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

JouluAATTO

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lahjat jaetaan sukkiin pusseihin tai lasten kätösiin..pikku, itse joulupukkeilin jo kummitytölle ja hänen veljelleen eilen vaatimattomasti vain..

Ihan tymää, toivottavasti saan lahjaa, tai minäkin extra kilttinä sain.. lahjoja jo monta päivää sitten..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: JouluAATTO

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Kuva

Hämärälle ja muille dubstep:n ystäville hyvää joulua uuden Skrillex - Bangarang EP:n muodossa: http://www.megaupload.com/?d=IV8S7F1D

Olkaa hyvä :]
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: JouluAATTO

Viesti Kirjoittaja Sola »

Jahas, jos sitä lähtis äipän luo joulumurkinalle. Vähän kyllä jännittää se pukin tulo. Iik.

Rauhallista ja hyvää Joulua kaikille :h:
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: JouluAATTO

Viesti Kirjoittaja exsu »

Hyvää Joulua kaikille! :h:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: JouluAATTO

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hyvää yksikulttuurista Joulua Kaikille!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: JouluAATTO

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tämä jouluhan on ihan kuin kakarana. Kinkku on tälläkertaa graniittilohkareen kovuinen kuiva käppänä, muut joulusafkat eli laatikot samaa tasoa. Juomista löytyy vettä ja piimää. Töllöstä näkyy vain TV1, TV2 ja FST. Kaupunki on ihan kuollut ja nettiyhteys pätkii.

Ensi vuodeksi täytyy tehdä järjestelyjä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: JouluAATTO

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pukkikeikat heitetty. Palkkiotoive oli 0€/paikka, joten olen tyytyväinen kolminumeroiseen tulokseen kaikki neljä paikkaa huomioiden. Aikaa paloi vajaa 3h valmisteluineen. Bonarina 4 pakettia kahvia ja kilo konvehteja (jotka unohdan vanhemmilleni).

Lapsien kasvamista on kiva seurata näin kerran vuoteen. Esim eräs 16v neiti piti tarkaan huolen, ettei jolupukin katse voinut olla osumatta syvään kaulaaukkoon, kun oli lattialla istuvana aputonttuna puolen metrin päässä tonkimassa lahjoja säkkien uumeneista. Muisti vielä varmistaa näkyvyyden minuutin välein venyttelemällä kaula-aukkoaan reilummaksi :D Tolta sain n 10v sitten piirustuksen, jossa oli mm pukki ja paljon sydÄmmiä :D Kannattasko Gat alkaa Joulupukiksi :roll:

Nyt saunaan yksikseni.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
masa

Re: JouluAATTO

Viesti Kirjoittaja masa »

Bluntly kirjoitti:
Ensi vuodeksi täytyy tehdä järjestelyjä.

Veljeni (avioliiton kautta) isä totesi muutamana joulu takaperin leikkiviä lapsia katsoessaan että;" what an old bastard would I be without these"

Alahan jakamaan pähkinöitäs.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: JouluAATTO

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jouluputki maksaan jo käy...ei, kyllä se jäi lasilliseen punaviiniä. Kato jaksaa taas kolmatta tuntia nukutella vanhempaa painosta, kun tuo pikkusiskon olemassaolo näyttää ottavan yllättävän koville. Muutoin joulu meni oikein mukavasti, vaikka anoppi hengitti samassa huoneistossa. Ihan herkistyin sisäisesti, kun vanhempi availi leekopakettejaan...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: JouluAATTO

Viesti Kirjoittaja Sola »

^ Mä herkistyin siinä vaiheessa kun kummitytsälle tuli kyyneleet silmiin yhestä mieleisestä lahjastaan :h:

Yllätin myös itseni ja join lasillisen punkkua. Ja monen tunnin päästä yllätin itteni uudelleen ja pyysin systeriltä et mä saisin ajaa kotiin. Kilttikin olen näköjään ollut koska pukki toi mullekkin lahjoja eikä vaan kummitytsälle :)
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: JouluAATTO

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Nergal kirjoitti:Kuva

Hämärälle ja muille dubstep:n ystäville hyvää joulua uuden Skrillex - Bangarang EP:n muodossa: http://www.megaupload.com/?d=IV8S7F1D

Olkaa hyvä :]
Kiitti joululahjasta ja hyvää joulua myös sinne <3

Olipahan kiva aatto, tuli oltua ekan kerran pukin tuuraajana, meinas olla vähä ghetompi pukki nyt, mutta kohdekin on 1.5v niin kaipa se asiansa ajoi :D
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: JouluAATTO

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Pukkihommat meni pulkkaan. Olin vikassa paikassa parikymmentä minuuttia myöhässä, mikä oli loistosaavutus. Nelinumeroinen summa rahaa kouraan + iso ja pieni pullo Jaloviinaa, pikku leka jotain viiniä ja konvehtirasia. Koska olin taas liian kiireinen syömään päivän aikana, painelin menemään yhden korruptiopiparin (piparkakun) ja kahden suklaakonvehdin voimin.

Huominen matkustuskärvistelyä, sitten reilu kolme viikkoa silkkaa levytystä, chillailua ja hillumista. Toivon vittumaisuusjärjestyksessä joko Suomeen kovia pakkasia tai vaihtoehtoisesti ihmiskunnan kuolemaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: JouluAATTO

Viesti Kirjoittaja exsu »

Hyvää matkaa pukille!
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: JouluAATTO

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

^Kiits.
Vastaa Viestiin