Joulupäivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Joulupäivä

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Mutsilla käyty, syöty, kuusi koristeltu. Sitten kaverilla käyty, syöty ja glögit juotu. Nakkasin kaverit paariin ja tulin kotia, että huomenna jaksaa mennä mutsille leipomaan pipareita ja torttuja.
Ruokalan kalapuikko Pena
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Joulupäivä

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Puoli tuntia takeoffiin, siis kentälle lähtöön. Jänskättää - siis se, ehdinkö lukemaan reissun aikana pari tuhatta sivua mukaan pakkaamaani oheiskirjallisuutta. Kelit näyttäisi paikan päällä huonolta, joten biitseilyä ei ehkä pääse harrastamaan täysimääräisesti. Kaipa mä jotain tekemistä keksin...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Joulupäivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hans Jörgen kirjoitti:Puoli tuntia takeoffiin, siis kentälle lähtöön. Jänskättää - siis se, ehdinkö lukemaan reissun aikana pari tuhatta sivua mukaan pakkaamaani oheiskirjallisuutta. Kelit näyttäisi paikan päällä huonolta, joten biitseilyä ei ehkä pääse harrastamaan täysimääräisesti. Kaipa mä jotain tekemistä keksin...
Meet some ladyboys of Pattaya? ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Joulupäivä

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Varovasti vois harkita siirtymistä kohti kotia. Iski melki stressi kaiken kokkaamisen ja touhottamisen kanssa. Tänään rauhotun himassa, avaan viinin ja teen sitten ei yhtään mitään.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Joulupäivä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hans Jörgen kirjoitti:Kaipa mä jotain tekemistä keksin...
Yksinkö matkaat, onko kohteessa tuttuja? Ite tein joku kuutisen vuotta sitten yksin viikon reissun Turkkiin, kun en saanut matkaseuraa. Muuten ihan ok, paitsi ravinteeliruokailut oli perseestä, yksin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Joulupäivä

Viesti Kirjoittaja saira »

@anon_finland
AnonFinland
Halla-aho, u've been VERY bad this year. U'd deserve a megabutthurt. But We're too good, so here's our gift imgur.com/FXTqb #tietovuoto
:D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Joulupäivä

Viesti Kirjoittaja Nergal »

saira kirjoitti:
@anon_finland
AnonFinland
Halla-aho, u've been VERY bad this year. U'd deserve a megabutthurt. But We're too good, so here's our gift imgur.com/FXTqb #tietovuoto
:D
En ymmärrä vitsiä?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Joulupäivä

Viesti Kirjoittaja saira »

^ :P
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Joulupäivä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ei helvetti. Muistin just et leikkasin meijän kinkun ihan uuden muotoseks tuossa päivemmällä.. (Siis semmoseks "murenaks".) Mitähän äijänkäppänä tykkää josko tai siis kun se eksyy yöllä jääkapille? Noo, (tonttu)tytön täytyy tehdä mitä sen täytyy tehdä. :D
Ihanaista joulua kaikille! <3 Meilläkin on täällä semmoinen, vaikka kieltämättä suuresti syö parinkin tyypin fiilistä kun niitä kahta toivotuinta lahjaa ei ole vieläkään tullut. Ylähampaita.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin