KiekkkoTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

KiekkkoTorstai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Pikkujellonat voitti!

Tänään meen poikkeuksellisesti bluusereiden areenalle kattomaan narrimatsia, koska kaveri Italiasta.
Ruokalan kalapuikko Pena
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: KiekkkoTorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Väijyin eilen reilun erän, samoin kuin Kanadaa vastaan. Jenkit oli ihan eri tason orkesteri, mutta siis vähäisen otoksen vuoksi en sano enempää. Ei Suomi mestaruutta voita, mutta ehkä sitten Ruotsin kiilatessa pääsee parhaimmillaan himmeää tavoittelemaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: KiekkkoTorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lueskelen vaihteeksi Parviaisen Jussin blogia. En tiedä itkeäkö vai nauraa?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: KiekkkoTorstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Siivous- ja shoppailupäivä. Kaksi tuntia hereillä, enkä ole aloittanut vielä kumpaakaan. Voisi ryhdistäytyä!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: KiekkkoTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti: En tiedä itkeäkö vai nauraa?
Mun mielestä tohon ei kuulu kysymysmerkki.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: KiekkkoTorstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti: En tiedä itkeäkö vai nauraa?
Mun mielestä tohon ei kuulu kysymysmerkki.
Se on ns. Niba-kysymysmerkki, ei tavallinen kysymysmerkki. Tai siis: ?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: KiekkkoTorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Täh ?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: KiekkkoTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:Täh ?
Siis toi sun lausehan ei ollut kysymyslause, eli siihen ei kuuluisi kysymysmerkki. Päälause on "en tiedä", eli se ei ole kysymyslause. IMHO.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 29.12.2011 10:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: KiekkkoTorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

D´aaah+\? Keittelen vavvan ruokahärpäkkeitä. Pyykkäri soi, vauvva nukkuu. Ei oo oikein mitään tekemistä :cry:
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 29.12.2011 10:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: KiekkkoTorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Täh ?
Siis toi sun lausehan ei ollut kysymyslause, eli siihen ei kuuluisi kysymysmerkki.
:facepalm:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: KiekkkoTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Täh ?
Siis toi sun lausehan ei ollut kysymyslause, eli siihen ei kuuluisi kysymysmerkki.
:facepalm:
Ite oot!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: KiekkkoTorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Siis toi sun lausehan ei ollut kysymyslause, eli siihen ei kuuluisi kysymysmerkki.
:facepalm:
Ite oot!
Faijas oli kun sua teki!!1
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: KiekkkoTorstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Lueskelen vaihteeksi Parviaisen Jussin blogia. En tiedä itkeäkö vai nauraa?
Itkeä.

Mä en oikein uskalla avata sitä enää. Ensinnäkin sieltä saattaa napsua vulgäärejä pimppakuvia varoittamatta. Toisekseen ja etupäässä se blogi on portaali ihmismielen pimeimpiin syövereihin, joita en tiennyt olevan olemassakaan.

Riittävää kidutusta ovat Saana Parviaisen facebook-päivitykset. Esim. tänään: "Mä haluan uudet tissit!" 716 likes this.

Sivuhuomautuksena palstan anarkomarkohihhulidivarille sanottakoon, että Jussi on tunnettu antifasisti ja sitäkautta tarpeellinen vastavoima uusnatseille.

EDIT: Aaaaaaaaaa, nyt alkoi tehdä mieli avata se blogi.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: KiekkkoTorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:EDIT: Aaaaaaaaaa, nyt alkoi tehdä mieli avata se blogi.
Come to the dark side...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: KiekkkoTorstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Come to the dark side...
Kerro vähän mitä siellä nyt on?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: KiekkkoTorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Come to the dark side...
Kerro vähän mitä siellä nyt on?
Useita homopaljastuksia, jotka sinällään on vähän tylsiä ja aikansa eläneitä. Sitten vähän Jussi Lammen lerpahduksia, Anitra Ahtolan anaalia ja muutama muukin "paljastus".
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: KiekkkoTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Come to the dark side...
Kerro vähän mitä siellä nyt on?
Useita homopaljastuksia, jotka sinällään on vähän tylsiä ja aikansa eläneitä. Sitten vähän Jussi Lammen lerpahduksia, Anitra Ahtolan anaalia ja muutama muukin "paljastus".
Onko Jussi pamputtanut Anitraa?? Kait se on pakko käydä tsekkaan. Oon nänyt Anitran monta kertaa tanssikoulun joulujuhlassa (oon melkein sukua julkkiselle!!!11).

Edit: ei se ollut :(
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: KiekkkoTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Luin nyt tuon Parviaisen tuoreimman. Vaikea sanoa mitä ajattelee. Ei pysty olemaan lukematta. On siinä hetkensä.

"Teatterikouluaikaan jolloin Lampi oli minun oppilaani, hänen vaimonsa soitti minulle, etteivät koulupäivät voi olla niin pitkiä, kun Jussi ei ehdi kotiin yhtenäkään yönä." :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: KiekkkoTorstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Jussi on aika ovela jätkä. Nythän se on kaupallistanut bloginsa. Kirjoittaa juttuja, joista kuka tahansa muu saisi oikeusjutun, mutta itse ei saa kun umpipöpinä jäisi tuomiotta. Samalla uhkailee muita oikeusjutuilla.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: KiekkkoTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:Jussi on aika ovela jätkä. Nythän se on kaupallistanut bloginsa. Kirjoittaa juttuja, joista kuka tahansa muu saisi oikeusjutun, mutta itse ei saa kun umpipöpinä jäisi tuomiotta. Samalla uhkailee muita oikeusjutuilla.
Mutta kyllähän siltä kiistatta tulee hetkittäin hyvää tekstiä. Kuten esim tuo sun sigusi.

Kenenkäänhän ei tosiaan kannata lähteä Parviaista vastaan käräjöimään. Siinä olisi mahdotonta voittaa mitään.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: KiekkkoTorstai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

So Hard kirjoitti:Samalla uhkailee muita oikeusjutuilla.
Ja on kova Keijo, blogimerkinnän avulla kaivanut kirjoittaneesta tietoja ja meinaa muuttaa elämän. Jussi is the hax0r! Siinä auta edes 12 proxyä kun jussi pistää näppiksen sauhuaan.

Ylös, ulos ja ostaan isälle synttärilahjaksi kannettava. 10€ vetoa että verkkokauppa myy eioota...
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: KiekkkoTorstai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Tsädää, huominen vapaa-anomus meni läpi, vaikka pelkäsin pahinta ja varauduin jo tulemaan töihin. Tänään auto jää narikkaan ja seikkailen bussilla kiekkoa kattomaan :twisted:
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: KiekkkoTorstai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti:
So Hard kirjoitti:...
Mutta kyllähän siltä kiistatta tulee hetkittäin hyvää tekstiä. Kuten esim tuo sun sigusi.
Kyllähän Parviainen siinä itsensä taitavasti nolaa, niinkuin sillä muutenkin on ollut tapana viimeaikoina.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Johnny Winter

Re: KiekkkoTorstai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Vagabondo kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
So Hard kirjoitti:...
Mutta kyllähän siltä kiistatta tulee hetkittäin hyvää tekstiä. Kuten esim tuo sun sigusi.
Kyllähän Parviainen siinä itsensä taitavasti nolaa, niinkuin sillä muutenkin on ollut tapana viimeaikoina.
Ei vaan brändää, kaupallistaa. Toivottavasti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: KiekkkoTorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Viihdyttävää tekstiä, sano. Ja toivottavasti edes suurimmilta osin totta :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin