Kumpi on pahempi nöyryytys?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kumpi tuntuu pahemmalta

feissaripalmari
1
25%
norautus
3
75%
 
Ääniä yhteensä: 4

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Kumpi on pahempi nöyryytys?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tapahtumapaikka on tämä palsta ja konteksti vastapelurin ilkeämielinen liike. Vaihtoehdot ovat 1) Olet noressa 2) :facepalm:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kumpi on pahempi nöyryytys?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tietääks sen jostain jos on noressa? Vai siis että joku sanoo mulle niiin? Apua! Mä varmaan pahoittaisin mieleni kummasta tahansa, tai en kummastakaan. Riippuu tilanteesta.

Mä norailen ihmisiä lähinnä omaa käytöstäni suitsiakseni, en oikein kestä niitä reaktioita mitä ne minussa aiheuttavat, joten mielummin suojaudun.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kumpi on pahempi nöyryytys?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Moni on selviytynyt (jotenkin) kummastakin. Mä valitsen tuon norausilmoituksen, koska se on jotenkin kokonaisvaltaisemmin herkkään ytimeen osuva, kun taas facepalm on enemmän kevyempi "varoitus"-tyyppinen heitto, josta saattaa tulevaisuudessa seurata tyhmien juttujen jatkuessa tuo norausilmoitus. Vaikeitahan nämä on, vaikeaa edes puhua koko asiasta...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kumpi on pahempi nöyryytys?

Viesti Kirjoittaja elco »

Kumpikaan ei oikein tunnu missään. Se noraajahan siinä häviää, jos minut noraa ja naamapalmutus ei ole hirveän nokkelaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kumpi on pahempi nöyryytys?

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

En oo tainnut naamapalmua käyttää vielä kertaakaan, mutta arviolta n.5 tyyppiä on noressa enemmän tai vähemmän aikaa, riippuen KSE/käyttäytyminen. Joten nyt täytyy vastata naamapalmu.
Ruokalan kalapuikko Pena
Manaaja

Re: Kumpi on pahempi nöyryytys?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Molemmat tuntuvat hyvältä, mutta kyllä noraamisilmoitus toiselta osapuolelta tuntuu eeppisesti suuremmalta voitolta.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kumpi on pahempi nöyryytys?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Itse olen norannut vaan semmoiset jotka suoltaa niin kamalaa paskaa ettei sitä pysty lukemaan. Jos joku on vaan ärsyttävä (noin mielipidemielessä) niin ei sitä tarvi norata. Jos taas on todettu ettei ulosannissa ole yhtään mitään lukemisen arvoista on nore-nappulaa paineltu.

Naamapalmu kertoo että joku on sentään lukenut viestin, eli kaikki toivo ei ole vielä menetetty.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kumpi on pahempi nöyryytys?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

par-sky kirjoitti:Itse olen norannut vaan semmoiset jotka suoltaa niin kamalaa paskaa ettei sitä pysty lukemaan.
Viitsitkö kertoa ketä ne on? Minulla ei ole ketään noressa. :!:

Vastaus itse kysymykseen: norautus.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Re: Kumpi on pahempi nöyryytys?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Homeboy65 kirjoitti:
par-sky kirjoitti:Itse olen norannut vaan semmoiset jotka suoltaa niin kamalaa paskaa ettei sitä pysty lukemaan.
Viitsitkö kertoa ketä ne on?
En usko että se näkee vastata.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kumpi on pahempi nöyryytys?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Manaaja kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
par-sky kirjoitti:Itse olen norannut vaan semmoiset jotka suoltaa niin kamalaa paskaa ettei sitä pysty lukemaan.
Viitsitkö kertoa ketä ne on?
En usko että se näkee vastata.
Hämmentävää kyllä, Homeboy ei ole noressa. Mun sietokyky on aika korkea. Noresta löytyy SA, Niba, PetriFB, raijasivu ja mahdollisesti jotain muita jota en nyt kye muistamaan, mutta jotka ei oo kirjottanu mitään lukemisen arvosta piiiiitkään aikaan.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kumpi on pahempi nöyryytys?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

par-sky kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti: Viitsitkö kertoa ketä ne on?
En usko että se näkee vastata.
Hämmentävää kyllä, Homeboy ei ole noressa. Mun sietokyky on aika korkea.
Mitäs hämmentävää siinä on? Vittuilenko täällä co-kirjoittajille? Olenko asiaton? Liian huomiohakuinen (ehkä keskimäärin 10 postausta/viikko) vai? Vai mikä vikana? :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kumpi on pahempi nöyryytys?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Pointtihan oli, että en ole norannut vittuilevia tai asiattomia, olen norannut tylsät ja lukukelvottomat.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kumpi on pahempi nöyryytys?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

par-sky kirjoitti:Pointtihan oli, että en ole norannut vittuilevia tai asiattomia, olen norannut tylsät ja lukukelvottomat.
Jep. Mutta mikä HB:ssä on sellaista että häntä voi sietää vain jotenkin juuri ja juuri noraamatta? :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin