Vuoden ensimmäinen päivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Vuoden ensimmäinen päivä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Räjähtikö raketit? Kuohuiko kupliva? Teitkö jotain vuodesta toiseen?

Täällä irtosi iso ilo paikallisensta baarista ja siellä esiintyneestä NiceKoneesta. Tunnen itseni taas paremmaksi ihmiseksi. Ja hauskaa on se, että baarista tullessa olin 100 euroa rikkaampi kuin sinne mennessä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Vuoden ensimmäinen päivä

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Ei krapulaa kahdella oluella aikaan saa, tasan 0 rakettia ammuttu. Siinä oli uusivuosi, hauskaa tosin oli senkin edestä. Nyt kun on energiaa värkkään, jahka kamat on turvonnu, hirvenlihapullia ja pottumuusia.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vuoden ensimmäinen päivä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kamera räpsähti 552 kertaa puolen yön aikaan, mutta en usko onnistuneitä kuvia löytyvän kun hommaa hoidettiin kahden viinipullon tuomalla ammatitaidolla. Aamu oli kamala, viini on todellakin viisasten juoma eli ei sovi meikäläiselle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vuoden ensimmäinen päivä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Olihan se hauskaa, tuttavaperheen luona oltiin ja juopoteltiin. Oksensin viimeksi tunti sitten.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Vuoden ensimmäinen päivä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Räiskäleiden paistoon.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
masa

Re: Vuoden ensimmäinen päivä

Viesti Kirjoittaja masa »

Kämppä siivottu, kaikki tiskit tiskattu, pyykit pesty, viimeiset lahjat paketoitu, laskut maksettu, auto tankattu, järjestetty miljoonayks asiaa, viety roinaa varastoon ja selvitetty huomiotta jäänyt kuukauden vanha kirjepostikasa.

Jos lähikepappila on auki, palkitsen itseni kepapilla ja pizzalla. Vielä viimeiset rötväilyt ennen perheen kotiutumista.

Ja olutta.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vuoden ensimmäinen päivä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ulkona jotain räjähteli, en osallistunut. Baarissakin vähän räjähteli, mutta kun on liikkeellä oikeassa seurueessa, niin tilanteet päättyy herrasmiesmäisesti siihen, että täysin tuntematon riidanhaastaja tulee (lähes) oma-aloitteisesti pyytämään anteeksi pöljäilyään koko porukalta. Harvoin kyllä näkee niin säikähtäneen näköistä pikkupahista. Kyllä se vähän uskalsi jo hymyillä, kun toivotin parempaa loppuiltaa.
Manaaja

Re: Vuoden ensimmäinen päivä

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Meni ihan yhtä putkeen ja trendikkäästi kuin kaikki yleensä nykyään menee. Seuralanen otti just ennen lähtöä niin pahan migreenikohtauksen että joutui jorviin kortisonitiputukseen. No, chattasin sitte.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vuoden ensimmäinen päivä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:baarista tullessa olin 100 euroa rikkaampi kuin sinne mennessä.
Teet selkeesti jotain väärin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vuoden ensimmäinen päivä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti:baarista tullessa olin 100 euroa rikkaampi kuin sinne mennessä.
Teet selkeesti jotain väärin.
Kävisin useamminkin jos näin tapahtuisi aina.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Vuoden ensimmäinen päivä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti:baarista tullessa olin 100 euroa rikkaampi kuin sinne mennessä.
Teet selkeesti jotain väärin.
Kävisin useamminkin jos näin tapahtuisi aina.
Kävi onni blackjackpöydässä vai joku osti pikkuhousut jalasta?
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vuoden ensimmäinen päivä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Teet selkeesti jotain väärin.
Kävisin useamminkin jos näin tapahtuisi aina.
Kävi onni blackjackpöydässä vai joku osti pikkuhousut jalasta?
Siskon mies ilmoitti mut lempisukulaisekseen ja halusi antaa mulle rahaa (!!), koska ei ollut ostanut mulle joululahjaa. Tutkimattomat ovat...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin