Tiistai 3.1. 2012

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja saira »

Rakkautta on... ...lumesta puhdistettu auto aamulla... :h:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Rakkautta on.. hoitsut jotka on aika höveleitä pika-CRP:n ottamisen kanssa 8)

Nyt FOOD, ihan hullu nälkä.
Prepare for the worstest.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Voi paska.
No.
Elämä jatkuu.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Suomi-Ruotsi yöllä. Yllätetäänkö taas takavasemmalta, joku kolmoisluz jatkoajalla ja lämäri kummankin håmåpetteripakin perseen kautta yläflyygeliin?
No, miltä näytti? Torjuntatilastojen mukaan Ruotsi vei läpi koko ottelun, että sikäli ei ihmeempää vääryyttä tapahtunut, mutta onhan se vähän koomisehkoa, että jo juniorit ovat oikein oivaltaneet, että kahden maalin johto päätöserässä tulee sössiä Ruotsin voitoksi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Manaaja

Re: Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pulkannaru kirjoitti:Voi paska.
No.
Elämä jatkuu.
Puhelintyttö lähti kuin homielta ikään? :(
Johnny Winter

Re: Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

urpiainen kirjoitti: No, miltä näytti?
No kun The Poliisi ei päivystä, niin minä vastaan. Ei se pelinä ollut mitenkään eeppinen verrattuna aamulla pelattuun CAN-RUS peliin. Siinä pelissä oli draaman aineksia aivan loppuun asti, vaikka hetkittäin alkoi tuntua siltä, että homma on taputeltu. Pakko kehua noita vaahteralehtiä. Kirvestä ei heitetä kaivoon edes 1-6 tilanteessa.

Niin siis se peli. Laimeeta puolustustaistelua ja hyvää molaripeliä. Profiilipelaajat alisuorittivat. Toisaalta sen ymmärtää, kun näillä jannuilla on pelejä alla aivan liikaa, että tämän tasoisissa kisoissa saataisiin parasta ulos. En kyllä tiedä minkä mankelin alla noi svedut on ollu, mutta ainakin Granlundit, Pulkkiset ja Armiat on saanu pelata kauden aikana just niin paljon kuin pohkeista lähtee.

Aittokallio piti poikia pystyssä niin kauan kuin pystyi. Se svedujen tasoitus ei mun mielestäni mennyt molarin piikkiin. Sinne sen kuuluikin mennä purkamaan päätykiekkoa. Svedupetteri oli vaan fiksu ja hyväkätinen.

Granlundin rankkari oli väsyneen pelaajan väsynyt yritys.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti:No, miltä näytti?
Ekan kympin viitsin katsoa. Keltainen zunami pyyhki sinisen rannikon. Ajattelin, ettei toivoakaan finaaliin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tilauksenne on käsitelty ja postitettu. Hö, huomenna ois tullut kuukausi täyteen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Manaaja kirjoitti:Puhelintyttö lähti kuin homielta ikään?
Eip ollut enää puhelin-/nettityttö.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin