Tiistai 3.1. 2012

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Se on nyt.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja sinsin »

Kolmas kupillinen kahvia, toinen tunti kirkasvalolamppua ja vähän enemmän töitä kiitos, niin ehkä herääkin tähän päivään vielä.

Huomenta.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Talvi yllätti autoilijan jälleen kerran:

Eilisen aikana kymmeniä ulosajoja ja peltikolareita.
Yllättävää ellei suorastaan järkyttävää; tammikuussa on talvi. Onko syy säässä vai olisiko se siinä ratin takana?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kiukkutipu kirjoitti:Talvi yllätti autoilijan jälleen kerran:

Eilisen aikana kymmeniä ulosajoja ja peltikolareita.
Yllättävää ellei suorastaan järkyttävää; tammikuussa on talvi. Onko syy säässä vai olisiko se siinä ratin takana?
Kun maassa on lunta, kitkakerroin huononee ja kun kitkakerroin huononee, kolarit lisääntyvät.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Johnny Winter

Re: Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

No pakko sanoa, että kun huitelin nopeusrajoitusten mukaan 100 km/h motarilla ja nousin sillä vauhdilla poistumisrampille, niin meinas tulla paskat housuun kun huomasin, että sitä ei oltu aurattu. Siinä oli kyllä kieli keskellä suuta että sain pidettyä ranskattaren tiellä. Tapahtui aamulla ja siihen mennessä oli jumalauta jo pihatiekin kolattu. Tuon rampin jää- ja lumimäärä tuli kylllä aivan puskista. Ja se kolaamaton alue oli ainoastaan tuo ramppi. Joku kaivoi verta nenästään!!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sillälailla. Työntaja, asiakasyritys eikä isäntäyritys tiedä olenko vielä töissä nykyisessä työpisteessä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja sinsin »

No helou helou!


Mut hymiöön ei nyt pysty taipumaan, prkl.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kuva
Universaali disclaimer.
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja sinsin »

exP, hitto ku oliski kahvista kiinni, kts. vitutusketju. Miks lapsille pitää tunkee kaikenmaailman sairauksia mille ei voi ku voivoi. Prkl. Stna. Nii kerta.

So Hard aiheutti pienen hymähdyksen, kiitän.





Huoh, helpotti. Eihän tässä mitään uutta ollut anyway.
Viimeksi muokannut sinsin, 03.01.2012 13:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Re: Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja masa »

Miten vuosi aloitetaan IT-alan yrityksessä?









YT-neuvotteluilla!!! :cheer:


Että se niistä palkkaneuvotteluista taas.
masa

Re: Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja masa »

^ Mitä sä sillä tiedolla teet?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sain nigerialiskirjeen tekstarina. Kehitys kehittyy!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Sain nigerialiskirjeen tekstarina. Kehitys kehittyy!
Mistä ne tiesi lähettää sen juuri sinulle ja että olet työpaikalla? Ne yönmustat.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Yritin tilaa duunin automaagista kahvia, taisin saada cappusiinon.
Prkl.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Mie sen vaan sanon että en_koskaan_milloinkaan osta verkkokauppa.com:sta sitten yhtää mitää. Myyjät juoksee karkuun, tuotteita ei ole, karvaavasta ei ole myyjällä mitää tietoa, menee hakemaan jotain kellä olisi niin tuloksena häipyy kaverinsa kanssa takahuoneeseen ja kyyläsi oviaukosta että josko tajuaisin häippästä vittuun että ei pitäisi "palvella".

Veikon Kone: Tarjottiin kahvit, tiedettiin asiat ja myytiin tuote jota oli mainoksessa ja ihan siinä kaupan hyllyssä. Kysäsin että tosiaan on hyllyssä niin myyjä naurahti "Tietenkin, mitäs järkeä sitä mainostaa olisi jos ei olisi?"

Minä niin pahoitin mieleni.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Ja maksoit 20% palvelulisää?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja masa »

Nergal kirjoitti:Mie sen vaan sanon että en_koskaan_milloinkaan osta verkkokauppa.com:sta sitten yhtää mitää.

Enkä minä.

Ootko tätä kokeillut ikuna? Itse olen tuolta saanut erinomaista palvelua: http://www.multitronic.fi/
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Sain nigerialiskirjeen tekstarina. Kehitys kehittyy!
Mistä ne tiesi lähettää sen juuri sinulle ja että olet työpaikalla? Ne yönmustat.
Siis tekstarina. Kerrottiin, että olen voittanut 500 000 puntaa BT:n arvonnassa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tila: Käsiteltävänä
Tilattu: 05.12.2011

Tais mennä joskus välipäivinä "käsiteltäväksi", tietty romuthan olivat olleet varastossa jo tilattaessa..

Ehkä jonain kauniina iltana katon että mistä muualta noi vois saada, ja painan peru-nappia, mut nyt en oo jaksanut vielä säätää.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bluntly kirjoitti:^ Ja maksoit 20% palvelulisää?
Mitä väliä hinnalla on jos tuotteen saa heti ilman hirveetä vaivaa?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Juurikin tuosta syystä tilaan verkkokaupasta varastossa olevan tuotteen ja noudan itse. Ei tarvitse kuunnella myyjien jorinoita tai etsi myyjää, joka suostuisi myymään jotain. Eikä tule hairahdettua siihen kalleimpaan tuotteeseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Vesper kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:^ Ja maksoit 20% palvelulisää?
Mitä väliä hinnalla on jos tuotteen saa heti ilman hirveetä vaivaa?
Minä ala tilaan mitään ja odottamaan kun sitä tilausta ei vaan sitten tulekaan. Ja tykkään muutenkin käydä a) hypistelemässä b) vähän vertailemassa. En ole koskaa ostanut esim televisiota pelkästää jonkun testin perusteella, käyn toki katsomassa paikanpäällä ja vertaan muihin kuvaa ja ulkonäköä. Pelit ja leffat nyt voin tilata netistä mutta muut ostan kyllä liikkeestä. Muista edes milloin olisin ostanut bändipaitojen lisäksi mitään vaatetta verkkokaupasta.

Ja mikä +20%, kone samoilla kamoilla ja hinta oli jopa 90sent kalliimpi. Toisaalta voisin sen 20% ~800€:n tuotteesta maksaakin palvelulisää jos joku sen ammattitaidolla ja ystävällisesti minulle myisi. Mutta verkkokauppa.com:in rotat ei eurojani enää saa, sen verta ällistyttävän huonoa ja töykeää palvelu oli. Eikä ollu itselläni ensinmäinen kerta. Viimeksi meinasin lentää perseelleni myyjän suosituksista näytönohjaimeksi, oli sanotaan vuoden kehityksestä jäljessä.

En edes räkäse sinnepäin enää.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Harvemmin tulee vastaan mitään liikettä, missä oikeasti tiedetään myymistään tuotteista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Näitä teidän Verkkokauppa-juttuja luettuani en olisi millään halunnut tilata kännykkään uutta datapiuhaa Verkkokaupasta (missä nettisivujen perusteella ei ollut yhtäkään varastossa), mutta sisäinen pihi juutalaiseni heräsi hintoja verratessa. Piuha maksaa joka paikassa sen 9,90 mutta muiden toimittajien noin 5 euron postikulujen sijasta piuha tuli 0,9 eurolla smartpostiin. Tilasin 29.12. ja noudin tänään postilaatikosta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai 3.1. 2012

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suomi-Ruotsi yöllä. Yllätetäänkö taas takavasemmalta, joku kolmoisluz jatkoajalla ja lämäri kummankin håmåpetteripakin perseen kautta yläflyygeliin?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin