Geskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Geskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Äklö kipeähkö olo. Eilinen starttasi kurkkukivulla ja palelulla, tänä aamuna flunssafiilis nokitti lisäämällä päälle tukkoisen nenän ja rähmivät silmät. Tänään pitäis vielä mennä töihin, mutta huomisen kyllä skippaan.
masa

Re: Geskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Talvi alkoi Keravan pohjoispuolelta. Jäkessä lunta on 15 cm ja ajokeli aika kaamea. 100km/h motarilla vaati jo keskittymistä kunnolla, kun ei meinannut erottaa missä menee ajettu ura ja missä on sohjopalteet. Pari kertaa oli rystyset valkosena..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Geskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:Talvi alkoi Keravan pohjoispuolelta. Jäkessä lunta on 15 cm ja ajokeli aika kaamea. 100km/h motarilla vaati jo keskittymistä kunnolla, kun ei meinannut erottaa missä menee ajettu ura ja missä on sohjopalteet. Pari kertaa oli rystyset valkosena..
Tärkeintä kuitenkin, ettei päästä nopeutta laskemaan :wink:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Geskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Tärkeintä kuitenkin, ettei päästä nopeutta laskemaan :wink:
Jos ei uskalla ajaa, pitää jäädä kotiin tai siirtyä julkisiin.
masa

Re: Geskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Uusi gmail-versio on tehty ilmeisesti näkövammaisille vanhuksille.


RIP edellinen versio. Olit tuhannesti parempi.


Edit: Ehanaa. Olihan siellä: "revert old version permanently" -mahdollisuus.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Geskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti:
masa kirjoitti:Talvi alkoi Keravan pohjoispuolelta. Jäkessä lunta on 15 cm ja ajokeli aika kaamea. 100km/h motarilla vaati jo keskittymistä kunnolla, kun ei meinannut erottaa missä menee ajettu ura ja missä on sohjopalteet. Pari kertaa oli rystyset valkosena..
Tärkeintä kuitenkin, ettei päästä nopeutta laskemaan :wink:
Älä masis oo, sieltä tulee sulle tai hauankaivajalle uusia asiikkaita! :wink:


Neljän auton ketjukolari vs. kymmenen-60 auton ketjuhärdelli? Vaikka eihän kyseessä ole naurun asia, jossain vaiheessa hengityskoneessa maatessaan sitä varmaan tulee ajamisenkin suhteen toisiin ajatuksiin?


Mitähän keksittäisi tälle Herralle?
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Geskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:Edit: Ehanaa. Olihan siellä: "revert old version permanently" -mahdollisuus.
Ettet vaan olisi lukenut viimeistä sanaa vähän turhan optimistisesti...
masa

Re: Geskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:
masa kirjoitti:Edit: Ehanaa. Olihan siellä: "revert old version permanently" -mahdollisuus.
Ettet vaan olisi lukenut viimeistä sanaa vähän turhan optimistisesti...
Dunno. Viime kerralla palatessani vanhaan siellä ei olut permantly-optiota, vaan temporary.

Saas nähä.
masa

Re: Geskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Puolen tunnin päästä alkaa palkkaneuvottelut. Saas nähdä onko eilinen yt-ilmoitus heti kompastuskivi keskustelulle. Jos on, niin sitten on aika laittaa verkot vesille. 8,5 vuotta yhdessä it-talossa on elinikä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Geskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

masa kirjoitti:Jos on, niin sitten on aika laittaa verkot vesille. 8,5 vuotta yhdessä it-talossa on elinikä.
Hui!

Olen kyllä istunut viitisen vuotta samoilla työpisteillä, mutta onneksi kolme eri firmaa on hoitanut palkanmaksun.

Nykyinen firma kyllä hakee orjia, muttei taida kohdata kiinnostukset.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Geskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

masa kirjoitti:Puolen tunnin päästä alkaa palkkaneuvottelut. Saas nähdä onko eilinen yt-ilmoitus heti kompastuskivi keskustelulle. Jos on, niin sitten on aika laittaa verkot vesille. 8,5 vuotta yhdessä it-talossa on elinikä.
Noh, se YT on toisella puolella firmaa - eikä sen pitäisi vaikuttaa siihen mikä sun osuus on arvontuotannossa firmalle?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Geskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
masa kirjoitti:Jos on, niin sitten on aika laittaa verkot vesille. 8,5 vuotta yhdessä it-talossa on elinikä.
Hui!

Olen kyllä istunut viitisen vuotta samoilla työpisteillä, mutta onneksi kolme eri firmaa on hoitanut palkanmaksun.

Nykyinen firma kyllä hakee orjia, muttei taida kohdata kiinnostukset.
Uskaltaisikohan tässä sanoa, että 14v? Onneksi tunnelin päässä näkyy juuri nyt valoa.
Vastaantuleva juna?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Geskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:^ Lähinnä iso lahjapaketti.
:?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Geskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

exPertti kirjoitti:^ Lähinnä iso lahjapaketti.
Moneksi kuukaudeksi se riittää?
masa

Re: Geskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

huima kirjoitti: Noh, se YT on toisella puolella firmaa - eikä sen pitäisi vaikuttaa siihen mikä sun osuus on arvontuotannossa firmalle?
Koko talo niiden piiriin kuuluu, ja yleensä yt:n aikana on rekry ja kulukielto päällä.



Ei torpannut kokonaisuudessaan. 15 pinnan vaatimus sai 10 pinnan hyväksynnän ja kehotuksen tulla kesällä uudelleen jutttelemaan aiheesta. Korotus odottaa tosin vielä Kalifin allekirjoitusta..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Geskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
huima kirjoitti:
exPertti kirjoitti:^ Lähinnä iso lahjapaketti.
Moneksi kuukaudeksi se riittää?
Noin vuodeksi luulen.
Harmi. Siis ei paketin kestosta vaan paketista.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Geskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Harmi. Siis ei paketin kestosta vaan paketista.
Erimieltä. Useinmiten irtisanominen hyvä juttu. Loppupeleissä kun uudessa paikassa huomaakin että olisi pitänyt lähteä jo ajat sitten.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Geskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

masa kirjoitti: Loppupeleissä kun uudessa paikassa huomaakin että olisi pitänyt lähteä jo ajat sitten.
Irtisanomisesta en tiedä, mutta nyt kävi niin että uudessa paikassa huomasin että se vanha paikka oli ihan helvetin hyvä tähän verratunna. No, ei muuta ko verkot vesille.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Geskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

hohoo, sain lopputyön aiheen. Joka on kiinnostava. Olin tosin jo varautunu kirjottamaan jostain rutikuivasta aiheesta, kuten "ensiöakselien pinnankarkeus, muutokset ja muutosten vaikutus vuosina 1980-2011"
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Geskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Nyt ei ole mitenkään erityisen hyvä aika jäädä työttömäksi: markkina hidastuu.

Toki jos saisin 6kk+ paketin niin lähtisin niin hanakasti, että poistumiseni muodostama tyhjiö imaisisi pari lähintä konsulttiakin ovesta pellolle. Valitettavasti ei vaan taida olla mitään toivoa, jollen ala tosissaan downshiftaamaan.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Geskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hiukka noloa, kirjoitin juuri kaksi mielestäni nokkelaa viestiä, mutta en sitten kuitenkaan postannut niitä, koska alkoi kaduttamaan. Mihin mä piilotan tän kaiken käyttämättömän lahjakkuuden?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Geskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Takana neljä huonosti nukuttua yötä, nieluun sattuu, uudenvuodenlupausten takia kaikki hauskuus kadoksissa ja motivaatio hukassa.

On tämä vain ihanaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Geskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Bluntly kirjoitti: On tämä vain ihanaa.
Hyvä että on ihanaa, olisikin ihan ennenkuulumatonta jos valittaisit jostain.

Mun eilinen urheilukierrokseni(3 matsia) soffalla ei ollut menestys. Ekan matsin nukuin jonka IFK voitti ja sitten ei enää tehnyt mieli kaljaakaan ja sittenhän Liverpool ja juniorijellonat hävis.

Tänään päätin korjata kurssin ja kävin salilla pitkästä aikaa, kun mikään paikka ei ole enää huonossa hapessa. Ehkä se tästä taas lähtee.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Geskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kaveri änkes saunomaan. Lähti just takas perheensä luo.
Toinen kaveri ilmestyi takas feseen kuukauden tauon jälkeen, jolloin sitä ei tavottanu ees puhelimella. Oisko ollu Myllyhoidossa.. Ainakin se veti viinaa ja nappeja vuos sitten railakkaaseen tahtiin. Toivois sille kuitenkin jo selvempää loppuelämää.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin