Perjantain finanaali

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Perjantain finanaali

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Svedupellet vai kiilusilmät?
EDIT. Tulkaa sätille (klo on 1.50).
Paras päivä ikinä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perjantain finanaali

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Nälkä. Hyvin alkanu tää normirytmiin palaaminen. Onneks on vielä vkl aikaa.
Prepare for the worstest.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perjantain finanaali

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Huaah, sorvilla taas. Kiva sunnuntai-liikenne, sai kävellä 3.8 km että pääsi töihin. No eikä vähä mitään, massi on massia, ja ensviikon voi maata sitten rauhassa kotona!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Perjantain finanaali

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Ihanaa ayräjyystö-punasebal-makaroonilaatikkoa <3
Tuplasti ihanaa se että ite tein.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perjantain finanaali

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mökille.
Mönkkäriin ketjut eteen ja taakse paikoilleen ja ajouria tekemään kevään polttopuiden (ja sahatavaran) ajoa varten.
Ja jos jää on kyllin vahvaa, niin verkkojen narut jään alle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantain finanaali

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pulkannaru kirjoitti:Mönkkäriin ketjut eteen ja taakse paikoilleen ja ajouria tekemään kevään polttopuiden (ja sahatavaran) ajoa varten.
Polttopuu huudettu!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantain finanaali

Viesti Kirjoittaja exsu »

Borssikeitto tulilla, viinipullo auki, ystävät matkalla. Parhautta. :h:
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Perjantain finanaali

Viesti Kirjoittaja Sola »

^ Kuulostaa kivalta. Enjoy :)

Mulla on tylsää. Mä oon vähän kiukkunen itelleni kun en oo saanut tänään mitään muuta aikaseks kun et kävin lenkillä. Niin ja tilasin elämäni ekat wonderbra rintsikat. Paree ois olla hyvät ja istuu ku hanskat koska sen verran tyyriit ne oli. No mut, saahan ne toki palauttaa jos ei sovi.

Äh. Tympii, panettaa ja on halipula. Onneks sentäs huomiselle on kivaa tiedossa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantain finanaali

Viesti Kirjoittaja exsu »

Käytiin moikkaamassa koiraa sen kasvattajalla. La on 10.1. +-5 vrk. On se melkoinen muumi nyt viimeisillään. Painoa on tullut yli 2 kg lisää ja yksi pentu painaa alle 200g, joten on syytä olettaa, että sieltä puskee pihalle useampikin kuin ne kaksi ultrassa esiintynyttä pikkukoiruutta. Mamma oli pirteä ja hyppi edelleen sohvalle kun ei mitään.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Perjantain finanaali

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Mun on nyt tehny pari päivää mieli laittaa exälle viestiä... Ole vielä hillinny itteni, koska se on siis asunu meidän erosta saakka uuden mimmin kanssa. Taistelen kiusausta vastaan ja vituttaa oma tyhmyys :grr:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantain finanaali

Viesti Kirjoittaja Niba »

^Ei jymmärra..

No niin, pari kuupallista kaali-riisi-jauhis pataa kauhottu masuun..
Sauna lämpenee ja olut jäähtyy kaapissa..
:hail:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Perjantain finanaali

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

En ymmärrä ittekään. Vanhat aatokset on tullu mieleen, ja todennäköisesti ne katoaa taas ennenpitkää... Vituttaa omat aatokset :(
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Perjantain finanaali

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Hihi, oon punaviinikännissä (lapsi on yökylässä). Myyn kaikenlaista kamaa kaikenlaisilla palstoilla ja alkaa hillittömästi tehdä mieli höystää ilmoja sutkauksilla. Pelkään että huomenna ne ovat nolon savolaisia, nyt ne tuntuvat loistokkailta! Tulin tänne, ei tarvitse pelätä sanojaan. =)
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Perjantain finanaali

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Mirkku kirjoitti:Mun on nyt tehny pari päivää mieli laittaa exälle viestiä... Ole vielä hillinny itteni, koska se on siis asunu meidän erosta saakka uuden mimmin kanssa. Taistelen kiusausta vastaan ja vituttaa oma tyhmyys :grr:
Mä juttelin viime perjantaina ekaa kertaa kunnolla pari vuotta sitten erotun exäni kanssa. Vielä aika henkeviä :D Mutta joo ei siinä sen enempää.

Nyt on vituttanut siitä lähtien kun pääsin töistä. Arvelinkin että yksi asia tulee vituttamaan vielä monta kertaa tän vuoden alussa.

edit: ei suju nyt mikään, pakko mennä koisaa.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Perjantain finanaali

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Kukaan ei ole chatissa? Nyt olisi mahdollisuus riipoa esiin outoja juttuja minusta tai muuten vain provosoida ärtyisää käytöstä. Anyone?
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantain finanaali

Viesti Kirjoittaja Gat »

Melnais kirjoitti:Kukaan ei ole chatissa? Nyt olisi mahdollisuus riipoa esiin outoja juttuja minusta tai muuten vain provosoida ärtyisää käytöstä. Anyone?
Ei kun Aliens alkaa kolmosella. Vielä kamalampia kuin sinä.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Perjantain finanaali

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Ömmömmömöö. Kaikki muut sua lukuun ottamatta katsoo moisen elokuvan tallenteelta.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantain finanaali

Viesti Kirjoittaja Gat »

Melnais kirjoitti:Ömmömmömöö. Kaikki muut sua lukuun ottamatta katsoo moisen elokuvan tallenteelta.
On mulla ne kaikki DVDnä kuten suurin osa muistakin "klassikoista", näin laiskana vaan katson kun sattuu nyt telkusta tulemaan.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Perjantain finanaali

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Gattis jauhaa nussivasta maailmasta. Mä voisin jauhaa juoruilevasta vainoharhaisesta maailmasta. Kannattaako oikeasti jatkaa ystävyyttä ihmisen kanssa, joka 90 prosentin varmuudella juoruaa asioita sinusta - ja nekin asiat ovat hänet oletuksia.

Olen itse aika easy going enkä jaksa paskanpuhumista ja ihmeellistä egoilua. Tuntuu jokseenkin ikävältä tajuta joutuneensa keskelle sellaista. Se oikasti kuluttaa aika paljon. Ehkä on aika oppia ja antaa mennä...

En halua muuttua sellaiseksi. Siksi siis mieluummin poistuisin kokonaan. Koska pelkään, että minusta tulee samanlainen kaksinaamainen paska.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantain finanaali

Viesti Kirjoittaja Gat »

Gat kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Ömmömmömöö. Kaikki muut sua lukuun ottamatta katsoo moisen elokuvan tallenteelta.
On mulla ne kaikki DVDnä kuten suurin osa muistakin "klassikoista", näin laiskana vaan katson kun sattuu nyt telkusta tulemaan.
Vittu, tää on pitempi versio, jota en ole nähnyt vakka lienee korkkaamattomalla DVDlläni, jota siis en ole jaksanut katsoa. Alkupuolella ihan uutta shittiä planeetalta.
Vastaa Viestiin