Mikä henkinen asia tekee ihmisestä luotaantyöntävimmän?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Mikä on luotaantyöntävin henkinen ominaisuus ihmisessä?

Väkivaltaisuus
3
21%
Pelottavat puheet
0
Ei ääniä
Yksinkertaisuus (älyllisesti)
0
Ei ääniä
Liika älykkyys
0
Ei ääniä
Junttimainen tyyli
0
Ei ääniä
Itseään oikeasti täynnä oleva
5
36%
Itsestään liikaa puhuva
1
7%
Liian vähän absoluuttisesti puhuva
0
Ei ääniä
Asioita peittelevä/salaileva tyyli
0
Ei ääniä
Negatiivisia asioita valittava
0
Ei ääniä
Liian pirteä
1
7%
Hosottava, ei toista kuunteleva
0
Ei ääniä
Asioita paljon kyselevä
0
Ei ääniä
Hyvin hitaanoloinen tyyli
0
Ei ääniä
Hyvin nopea tyyli
1
7%
hermostunut, keskittymiskyvytön
0
Ei ääniä
Vihainen, päällekäyvä
1
7%
Nolaava tyyli
1
7%
Sellainen, jonka seurassa olet pakotettu näyttelemään itseäsi "parempaa"
1
7%
 
Ääniä yhteensä: 14

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Mikä henkinen asia tekee ihmisestä luotaantyöntävimmän?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ajattelin kysyä teiltä vielä, mikä tekee ihmisestä sellaisen ikävän?

Teiltä täällä saa yleensä hyvin vastauksia. Tosin saattaa olla perässähiihtäjiä, mutta koettakaa sanoa mahdollisimman hyvin mielipiteenne.

Olen pannut muutamia asioita kyselyyni valmiiksi, mutta kernaasti jos löydätte jotain muuta niin siitä vaan.

Tuntuu aikalailla siitä, että Kitinän osallistujien määrä on vähentynyt tai rajoittunut, mutta jos nyt kuitenkin löytyisi joku kommentoija!

STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Mikä henkinen asia tekee ihmisestä luotaantyöntävimmän?

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä henkinen asia tekee ihmisestä luotaantyöntävimmän?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tihihihih..
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä henkinen asia tekee ihmisestä luotaantyöntävimmän?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Nergal kirjoitti:Tälläinen kokonaisuus.
Niin.

Tietysti tässä on hauska arvonsa tässä vastauksessa, mutta EN OLE OIKEASTI millään tavalla sellainen. Tää on mun sellainen ylipursunut vitsi. Koettakaa nyt epäuskoisetkin uskoa.

Jossain määrin tykkään puhua itsestäni oikeastikin ja varsinkin kysellä, mutta jos..

vielä vastaisitte, mikä tyyppi ei kiinnosta.

JOS HALUATTE sanoa Stadinarskasta käsityksenne, mikä olen filtiivisen hahmon takana, yleensä siis normaalikirjoitukseen viitaten (en väreihin tai vitsiprovosointiin) niin saatte toki tehdä. Sitä tai itseäni en kuitenkaan nyt kysy. Prosessi sanoi kerran minusta aika hyvin ja olen sitä miettinytkin, mutten täysin pidä sitä paikkaansapitävänä.

No nyt perhana tuli taas puhuttua minusta, ÄH. En voinut sille mitään, mutta oikeasti välitän lähimmäisistäni paljon (jos se asia nyt jotain merkitsee täällä oikeasti...)

Ihan hauska Nergalilta...ei auta kuin pikkuisen naurahtaa ja samalla sisäisesti pirauttaa puoli kyyneltä!

Kertokaa vielä, ehkä varsinkin naiset, mikä miehessä on etovinta, jos mikään ulkopuolinen asia (esim. epäsiisteys tai rikkaus aja johonkin suuntaan, ts. jos mies muuten on neutraali)...

Mahtaako tästä nyt saada selvää mitä tarkoitan... :roll:

Loppiaista kuitenkiii ! :)

Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Mikä henkinen asia tekee ihmisestä luotaantyöntävimmän?

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Stadinarska kirjoitti:Tää on mun sellainen ylipursunut vitsi.
Jonka käyttöpäivä on mennyt umpeen jo aikoja sitten.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä henkinen asia tekee ihmisestä luotaantyöntävimmän?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kiitos! :)
Nergal kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Tää on mun sellainen ylipursunut vitsi.
Jonka käyttöpäivä on mennyt umpeen jo aikoja sitten.
Niin varmaan. Voisitko vielä, Nergal, kertoa, mikä juttu mun jutuissani saisi säilyä a mikä mennä roskikseen. Koetan kehittyä! Onko kaikki huumori tosiaankin jo vanhentunutta?

McJanne kirjoitti:En tiiä lukiko tuolla jossain kohden "älyllinen epärehellisyys", mutta äänestän sitä silti.
Hyvä pointti R. McDonald! Mutta miksi joudun kysymään selvennystä? Korjaa jos olen väärässä, mutta oletan sinun tarkoittavan siis tiukasti suunniteltua epärehellisyyttä, joka sitten johtaa suunnitelmalliseen väärintekoon.

STADINARSKA kirjoitti kommenttinsa
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Mikä henkinen asia tekee ihmisestä luotaantyöntävimmän?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Äänestin itsistä, tuupa Arska chattiin?
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mikä henkinen asia tekee ihmisestä luotaantyöntävimmän?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Henkinen asia? Eivätkös nuo ole luonteenpiirteitä enemmänkin?
Manaaja

Re: Mikä henkinen asia tekee ihmisestä luotaantyöntävimmän?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Itseään arskamaisesti täynnä oleva.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mikä henkinen asia tekee ihmisestä luotaantyöntävimmän?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stadinarska kirjoitti:Kertokaa vielä, ehkä varsinkin naiset, mikä miehessä on etovinta, jos mikään ulkopuolinen asia (esim. epäsiisteys tai rikkaus aja johonkin suuntaan, ts. jos mies muuten on neutraali)...
Itserakkaus, omaan napaan tujottelu, välinpitämättömyys, epärehellisyys ja -luotettavuus.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Mikä henkinen asia tekee ihmisestä luotaantyöntävimmän?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Kertokaa vielä, ehkä varsinkin naiset, mikä miehessä on etovinta, jos mikään ulkopuolinen asia (esim. epäsiisteys tai rikkaus aja johonkin suuntaan, ts. jos mies muuten on neutraali)...
Itserakkaus, omaan napaan tujottelu, välinpitämättömyys, epärehellisyys ja -luotettavuus.
Lisätään vielä se jo mainostettu kertakaikkinen hybris niin kyllä paketti on ihan valmis. Hyi.

Perusteluna on se, että tällaiset ihmiset on usein valmiita tekemään ihan mitä vain saadakseen haluamansa ja jos joku ei alistu, niin se alistetaan voimakeinoin. Jos väkipakolla alistaminen ei onnistu (tai vaikka onnistuisikin), niin sitten niillä ei ole enää mitään väliä, ne ei ole olemassa. Kokemusta on, eikä itse asiassa yhtään harmita että "en ole olemassa". Minua kohdeltiin hyvin niin kauan kun ei tiedetty voiko minusta hyötyä ja kun annoin negatiivista palautetta niin sitä ei kestetty. Kun ei pystytty alistamaan niin sitten katosin. Mikä oli siis tässä tapauksessa hyvä asia.

P.S. Näköjään mulla on uus lempisana, edelllinen oli "saaatana". On tämä nyt sentään sivistyneempi :lol:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä henkinen asia tekee ihmisestä luotaantyöntävimmän?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kiitos kommenteista tähän mennessä!

Elppistyttö: Äläpä hyvä tyttö!

Nerghaly ja Ronald McDonald: Olen esittänyt kusimuksen teille!

Stadinarskalainen: Kyllä sä oot niin jurpo tyyppi! ( :shock: )

Melnaissi: Tulisin hyvinkin chattiin, mutta mihin chattiin??

Citylehmuliini: En osaa suhtautua vakavasti kun tuo lehmänkuva on niin hauska, mutta ovathan nämä luonteenpiirteitäkin. Mutta henkisiä tiloja siis myös.

Manalainen: Juu, siis en ole oikeasti. Oikeasti olen vaatimaton ja rauhaarakentava.

Wesperi: Sanoisin, että erittäin hyvin kiteytetty. Näin itsekin olettaisin olevan.

Annepainen: Mikä se lempisana sitten on? Mikä on hybris? Annoit toki tyyppiesimerkin miehestä, joka metsästää aikansa ja pyörittelee ja sitten tyypilliseen tapaan kun saalis on saatu niin se asia menettää mielenkiintonsa ja kohde vaihtuu. Näin on maailman sivu ja aina ihmiset menevät lankaan. Ota kunnollinen kiva ja mukava ja torju liiaallinen aktiviteetti ja hosotus. Alkurakkaus onaina häviävää, tai rakkaus on ihanaa mutta hyvät puolet ei kestä.
Oletkos sinä annepa muuten mukava!! Luulen niin :shock:

STADINARSKAN OLIIVINEN PIENI LEHMÄ PUHUI
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Mikä henkinen asia tekee ihmisestä luotaantyöntävimmän?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Stadinarska kirjoitti: Annoit toki tyyppiesimerkin miehestä, joka metsästää aikansa ja pyörittelee ja sitten tyypilliseen tapaan kun saalis on saatu niin se asia menettää mielenkiintonsa ja kohde vaihtuu. Näin on maailman sivu ja aina ihmiset menevät lankaan. Ota kunnollinen kiva ja mukava ja torju liiaallinen aktiviteetti ja hosotus. Alkurakkaus onaina häviävää, tai rakkaus on ihanaa mutta hyvät puolet ei kestä.
Kyse ei ole pelkästään rakastumishommista, eikä tämäkään tapaus ollut rakastumishommia. Mulla ja tällä kyseisellä tyypillä ei siis ollut zeksuaalista suhdetta. Olen tavannut myös muita vastaavanlaisia ihmisiä mutta tämä on ainoa tyyppiään jonka kanssa olin enemmän tekemisissä. Onneksi en ole enää.

Mulla on hyvä mies joissa näitä mainittuja ominaisuuksia ei ole (tai ei ainakaan tämän 9.5 vuoden yhteiselon aikana ole tullut esille).
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Mikä henkinen asia tekee ihmisestä luotaantyöntävimmän?

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Stadinarska kirjoitti:Koetan kehittyä!
Kehity kolmen K:oon tekniikalla: Kossu, köysi ja kuolema.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä henkinen asia tekee ihmisestä luotaantyöntävimmän?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Nergal kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Koetan kehittyä!
Kehity kolmen K:oon tekniikalla: Kossu, köysi ja kuolema.
Älä viitsi Nergal! Sinun täytyy olla mukava koska Saira on ystäväsi!

Mutta kolmen koon taktiikka oikeastaan on tuota:

Kossu=Koho(ttava tunnelma), köysi= kompressio ja kuolema= kylmä!!!

Mielestäni aika hyvin!

Minä en käytä kossua. Köyttä voin toki käyttää, jos hinauksessa esim. tarvitaan ja valitettavasti kuolema on meillä jokaisella osa elämää joskus.

STADINARSKA SUNNUNTAI-ILLAN RATOKSI :)
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mikä henkinen asia tekee ihmisestä luotaantyöntävimmän?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mun mielestä pahojen henkien ulos päästäminen illallispöydässä on aika luotaantyöntävä henkinen asia.

(Mummoni sanoo, että pierut ovat pahoja henkiä)
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä henkinen asia tekee ihmisestä luotaantyöntävimmän?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Nergal kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Koetan kehittyä!
Kehity kolmen K:oon tekniikalla: Kossu, köysi ja kuolema.
Kehity sinä LP:n tekniikalla: Löysää Pipoa. :wink:

P.S. Vastasin vihainen, päällekäyvä.
Vastenmielisimpiä piirteitä ihmisessä (miksei humanoidissakin) ovat tahdittomuus, epähienotunteisuus, kyvyttömyys ottaa huomioon muiden tunteita.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mikä henkinen asia tekee ihmisestä luotaantyöntävimmän?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ilkeys on luotaantyöntävin. Kaikkea muuta voi sietää ainakin hetken aikaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä henkinen asia tekee ihmisestä luotaantyöntävimmän?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NuoriDaavid kirjoitti:Ilkeys on luotaantyöntävin. Kaikkea muuta voi sietää ainakin hetken aikaa.
Ainiin, ilkeys tietysti on inhottava. Mutta se on melkein sama kuin "nolaava"-tyyli aika usein kai??

Tapasin eilen muorin, joka näki todellakin ainoastaan vain itsensä ja hyvin kurittomat lapsensa.
Oli ihan tasan tarkkaan se tunnelma, että vaikka sata ihmistä olisi kuollut ympäriltä, tuo muori olisi nähnyt vain itsensä ja lapsensa.

Eli omahyväisyys ja muista piittaamattomuus. Siitähän nyt tuubataan joka puolella. Se on kasvamaan päin.

Äskeinen tilanne oli kassalla, joka oli hirveän pitkä ja jonka viimeinen sankari minä olin ja seurasin kuinka eräs toimi kassalla ainakin 10 minuuttia!!!

Ymmärtäisitte jos tietäisitte yksityiskohdat!

Minua henkilökohtaisesti asia ei koskettanut paitsi tympäydyin ihmistyyppiin.

OLIIVIRIKAS STADINKAINEN ARSKALAISTEN KUN...... :shock: öh - KUNNON MIES SIIS
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä henkinen asia tekee ihmisestä luotaantyöntävimmän?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No vastauksiahan on tullut hienosti lisää sitte viime katsoman! Tuntuu tuo itsekkyys ja väkivalta(puheet?) olevan kärjessä.

Tuli mieleen, että eräs nainen virkkoi tänään et "Maijan" (nimi muutettu) kans on sit vaikee tulla toimeen kun se aina puhuu niin suoraan ennekuin ajattelee...ja sit se katuu.

ELI MITEN suhtaudutte suoraan puheeseen? Vai pitäisikö olla pehmeämpi tyyli.

Onhan selvää, että ihmiset eli kuulijat saattaa olla herkkiä ja silloin on peräti superitsekästä sanoa kipeät asiat suoraan, jotka mahdollisesti vielä mielipiteitä, ettei ota kuulijan tunteita huomioon!!??

Itse olen pehmeän tyylin kannalla. Yksinkertaisesti ihmisen on oltava aika mukava toiselle ihmiselle. Ihminen ei ole luotu kovaan kohteluun! Ei fyysiesti eikä henkisesikään.

Silti me maapallolla emme tunnu aina ollenkaan noudattavan tuota edellistä. Mielestäni kamalin asia maapallolla on kidutus. :(

Mitä mieltä ootta Kitinän kansa! :)

ARSKAN OLIIVISET TAMMIMIELIPITEET KAIKUIVAT :D
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Mikä henkinen asia tekee ihmisestä luotaantyöntävimmän?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Joo olet mielistelevän ja tekopyhän tyylin kannalla. Ollaan huomattu.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä henkinen asia tekee ihmisestä luotaantyöntävimmän?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Joo olet mielistelevän ja tekopyhän tyylin kannalla. Ollaan huomattu.
Toveri Manalainen!

Tässä SA vastaa kitinäkaverin tavoin!
Tiedätkö mikä on rikos! Toista loukkaava puhe ja kiihotus kansanryhmää (kitinäryhmää) vastaan. SANON tämän vain siksi, että nyt vain sivistyneessä maailmassa on hyvä huomioida toinen monella tavalla. Yksi niistä on antaa toiselle arvo ja huomioida vastaanottajan TUNTEET.

Tästäkin asiasta on oikeutetusti ollut puhe myös valtiovallan taholta. Yleinen asenne toisia kohtaan on todella tärkeä asia olla yhteistoimintainen ja ymmärtävä ja ystävällinen, mieluimmin toisiaan tukeva ja välittävä!!

Minä en ole mielistelijä MUUTOIN kun silloin kun leikittelen arskalaisilla ja tukijoilla. Ymmärrä ystävä hyvä, jos et oikeasti sitä jo ymmärrä (minusta tuntuu että sinun on pakko ymmärtää- ainakin toivottavasti) että minä en milloinkaan halua loukata ketään tuntematonta enkä ystävää. Minulla ei siihen ole oikeutta koska kaikki on inhimillistä. Aikuisen oikeasti, niinkuin fraasi luuluu, olen ystävällinen ihminen ja haluan käyttäytyä kauniisti. Minusta olisi tosi inhottavaa haukkua toisia tai toivoa julkisesti toiselle jotain pahaa. Jos niin tekisin, häpeisin itseäni todella paljon ja katuisin. Olisihan se kai rikoskin jos kovin pahaa sanoisin, muttenhan tee sitä edes vahingossa!!

En tajua mistä olet ajatuksen saanut minun tekopyhyydestäni. Minut tuntevat tietävät, täälläkin kait voivat vahvistaa, että oikeasti olen kyllä niin kiltti ihminen etten oikeasti juurikaan edes voine olla tekopyhä, hehheh.

Ja veilä varmuuden vuoksi tämä kirjoitus ihan täydellä kitinäkaveruudella!

HEI JA KIITOS KAIKILLE vastanneille. Tämä ketjuhan on vetänyt ihan hyvät vastaukset! Mulla vain oli liikaa vaihtoehtoja...!!

Talven tuloa toivoen

TALVINEN STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä henkinen asia tekee ihmisestä luotaantyöntävimmän?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kuunaan en olekaan tavannut niin itsekästä olentoa kun tapasin tänään eräillä kutsuilla. Nainen. :?

Mieleen tuli NIIN Kitinä, koska oikeasti vaikka mullakin on elämänkokemusta niin avasin oikein silmäni että voiko noin kapeakatsoinen omaan napaan tuijottaja oikeasti olla... :shock:

Jos tää on nykyaikaa niin ymmärrän sleamanoja ja jotakin muutakin hyvin joka ajattelee minun kirjoittavaa "kuningas"käytöstäni mahdolliseksi. :idea:

Olen aina pitänyt omaa kirjoitustani vastaavaa ihmistä mahdottomana, mutta nykyaikana sellaisia taitaa siis jopa olla... :x

Mun pitää siis todella varmuuden vuoksi harmaantua vielä. :)

Uuden vuoden lupaus voisi Arskalla olla, että se esiintyy omana harmaana itsenään. tai onko se SA sittenkään harmaa... :?:

EI OLE VAAN ainakin

OLIIVINEN :P
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Mikä henkinen asia tekee ihmisestä luotaantyöntävimmän?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:Minut tuntevat tietävät, täälläkin kait voivat vahvistaa, että oikeasti olen kyllä niin kiltti ihminen etten oikeasti juurikaan edes voine olla tekopyhä, hehheh.
Sitä odotellessa.

Ei, poikaystävääsi ei lasketa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä henkinen asia tekee ihmisestä luotaantyöntävimmän?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Minut tuntevat tietävät, täälläkin kait voivat vahvistaa, että oikeasti olen kyllä niin kiltti ihminen etten oikeasti juurikaan edes voine olla tekopyhä, hehheh.
Sitä odotellessa.

Ei, poikaystävääsi ei lasketa.
Voi vitsi. Sut olisi hyvä tavata joskus. Minkälainen sä OIKEASTI olet?
Etsä voi olla sellainen kun sä......oot hehheh...

Kertokaa te Sleamanan tuntevat! Minusta tuntuu, että hän on itseasiassa ihan mukava ja tulisin mainiosti toimeen! Onko näin, oi parahin Manaus?

Onko sulla, Herraskainen Manala, poikaystävä, kun tuota ikuista vitsiä jaksat aina vaan jauhaa???

Oli manausasiat miten vain, SA edustaa färgiä! Ai mitä kumman väriä SA edustaa, en mä gyl vaan ollengan tierä!
Eksänyt tosiaan tiejä mik on Arskan värifavourite? Nojoo, kyl mää vallan tiijän:

OLIIVIA KEHÄÄN!! Eli tuttavallisemmin

Stadin leppoisa Oliiviarska

P.S Kitinän toverini tai sitten muut: Tämä postaus on tarkoitettu 100% hauskaksi ja informatiivisuuden lisäämiseksi ystävällisellä metodilla!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin