Cold sunday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Cold sunday

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Piti laittaa vähän lämpimämpää paitaa päälle. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Cold sunday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kyl on viimosen päälle komia keli. Ei edes liian kylmä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Cold sunday

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Nauratti eilisessä putouksessa pari sketsiä ihan tosissaan. Toinen oli just se säätön sää :)
Prepare for the worstest.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Cold sunday

Viesti Kirjoittaja Nergal »

No nysse sitten alkoi mitä pelkäsinkin, isän pommitus puhelimella Win 7:n saloista. Kiva herätä vastaileen kinkkisiin kysymyksiin, koska krapula.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Cold sunday

Viesti Kirjoittaja annepa »

Riisuin kuusen koristeista ja nakkasin sen kartanole. Kohta lähden koiran kanssa kävelylle koska ulkona on niin hienoa. Ruuaksi laitan käristystä tai jotain sen suuntaista. Lisäksi tänään pitää laittaa pari työhakemusta ja perehtyä isännöinninvaihdon saloihin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Cold sunday

Viesti Kirjoittaja Niba »

Päivän hauis! vaikka kantaja ei nyt niin kaunis olekaan Ehkä kahden paperipussin taktiikka riittäisi jotta voisi?.. :wink:
Viimeksi muokannut Niba, 08.01.2012 20:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Cold sunday

Viesti Kirjoittaja masa »

Kahitiilimuurausta 29 tuntia takana ja puolivälissä mennään. Hidasta hommaa kun on kokematon muurari asialla. :vihelt:
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Cold sunday

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^Ottaa se aikansa että tekniikan oppii. Itsellä taisi mennä about vuosi että pystyi läimiin kunnolla, sen kummemmin ajattelematta, kiveä kiinni. Paperilla helppo asia mutta käytännössä ei. Toimistossa osaa kuka tahansa istua, mutta menepä muuraan julkisivu räntäsateessa...se vaatii jo mielenrauhaa Zen-asteikolla 99.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Cold sunday

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Pumppasin illanratoksi fillarini kumit. Jospa pitkästä aikaa fillaroisi huomenna ja pistäis lölleröt liikkeelle!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Cold sunday

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Jääketjut tuli laitettua mönkkärin takarenkaisiin. Eteen ei mahtuneet, koska kumin ja iskarin väli on vain noin 1cm - pitää hommata levikepalat/spacerit ja pidemmät pyöränpultit. Pelkillä takaketjuilla haluaa puskea umpihangessa liikaa, vaikka kuski roikkui stongan päällä, ja kun perään tulee kärry lisäämään taka-akselille tulevaa painoa 200+kg, niin puskeminen vaan pahenee.
Muuten mönkkä meni hyvin pehmeällä ja kivisellä ajouralla, josta paikalliset maajussit eivät suostu ajamaan 4-vetosilla traktoreillaan. Myönnetään kyydin olleen aika pomppuista, mutta eteneminen oli kuitenkin varmaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
masa

Re: Cold sunday

Viesti Kirjoittaja masa »

Nergal kirjoitti:^Ottaa se aikansa että tekniikan oppii.
Jep, eikä noiden hanakulmarasioiden paikoilleen laitto yhtään nopeuta hommaa. Lisäksi mä teen ihan liian tarkkaa koko ajan. Niin sanotusti tavalllista yritän mutta priimaa tuloo.
Viimeksi muokannut masa, 08.01.2012 21:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Cold sunday

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oon pyhittänyt pari päivää SOA:lle, oon koukussa. Mä haluan oman helvetinperkeleen!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Cold sunday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jumalauta, tein säbässä maalin. Vasta toinen tälle kaudelle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Cold sunday

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:Oon pyhittänyt pari päivää SOA:lle, oon koukussa. Mä haluan oman helvetinperkeleen!!
Mikäs toi on mitä et oo saanut? SormettamallaOrkkuAnaalista ?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Cold sunday

Viesti Kirjoittaja elco »

Sons of Anarchy. Romantisoitu tv-sarja helvetin enkeleistä. Se on ihan ok, hellboy ja pulmusten äiti rulaavat.

Mä katoin tänään minuutin maratoonin tamara ecclestonea: saanko mä nyt haluta miljardööriperijähottisböönaa?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Cold sunday

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Mä katoin tänään minuutin maratoonin tamara ecclestonea: saanko mä nyt haluta miljardööriperijähottisböönaa?
Ei se oo hottis. Mut saat pitää fantasias sittenkin kun ollaan naikkarissa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Cold sunday

Viesti Kirjoittaja Niba »

elco kirjoitti:Sons of Anarchy. Romantisoitu tv-sarja helvetin enkeleistä. Se on ihan ok, hellboy ja pulmusten äiti rulaavat.

Mä katoin tänään minuutin maratoonin tamara ecclestonea: saanko mä nyt haluta miljardööriperijähottisböönaa?
Se ainakin pitää rahan liikkeellä 300 000 puntaa viikko luxusjahdilla joka ei taida edes liikkua Rivieralta mihinkään? Eihän nyt kannata suinkaan rahaa tuhlata? Vuokrasuihkarilla matkaan.. Taitaa parasta bisnestä olla Jahdin vuokraus? Voin vuokrata alujahtiani souturetkille, 30€ päivävuokralla? Sen verran pieni jahti ettei tarvi rannikkolaivuritutkintoakaan olla! Vuokraan sitä ensi kesästä lähtien kitinäläisille kuin tutuillekin. 8)

Voin myös järjestää ensi kesänä exkursioita kasvipläntilleni, jos joku on kovin halukas kätensä mullata eikä ole kunnon mahdollisuutta? ;)
Vähän kuin elämysmatkailua pääkaupunkiseudulla.
Nergal kirjoitti:No nysse sitten alkoi mitä pelkäsinkin, isän pommitus puhelimella Win 7:n saloista. Kiva herätä vastaileen kinkkisiin kysymyksiin, koska krapula.
Sama ongelma aina riippumatta käyttiksestä, lapsella on ikävä tapa tulla hyväksikäytetyksi atk-tukihenkilön asemassa, vanhempiaan ei voi valita..
Tarviiko sitä joka vitun puheluun vastata heti? Vaikka soittaisi Isä jumala niin ei liene kuitenkaan pakko? Vai onko?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin