Ruby tuesday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja exsu »

masa kirjoitti: Ei jahtimakkarassa ole lihakönttejä. Siinä on sipulia!
Ai, no se oli sitten jotain muuta. Muistelin että jahtia, ja kuvahaun tulos näytti oikealta. No sitä jossa oli isoja klönttejä.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja Nergal »

exsu kirjoitti:Alkoi tekemään mieli jahtimakkaraa.
Ja tässä kohtaa voin tunnustaa että omaan ihmeellisen himon jahtimakkaraan, tuoretta ruisleipää ja sentti jahtia päälle --> taivas.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
masa

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja masa »

Ettei urpsu luule minua vallan foodjuntiksi, kerrottakoon että torstaista lähtien olen kotosalla syönyt erinomaista sisäfilettä kilon verran, kantarellimuhennosta, kaksi kiloa merilohta sekä uunitettuna että kraavattuna, savustettua ankerista ja sampea, tavallista että savustettua kirjolohen mätiä, espanjalaista kuivattua sisäfilettä arvoltaan about 100€/kg.

Juomana olen napsutellut 14 vuotiasta skottilaista, sekä yhden erinomaisen punkeron. Oluina olen tyytynyt ihan Sandelsiin.

Tänään ajattelin tehdä joko hirvikäristystä tai rusakkopataa suppilovahveroin.

Töissä syönkin sitten amicalla, joka ei lisäselityksiä tarvinne.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

No oli se jahtia tai gotleria, niin muistan myös tuon, miten paksua siivua käsissään pitäen sai jyrsittyä esiin sattuman siitä jauhoseoksesta. Mutta kyllä mä jo 70-80-lukujen vaihteessa olin sen verran elitisti, että isän suosima balkan-makkara taisi olla minulle pääsääntöisesti jo vähän liikaa.
Viimeksi muokannut urpiainen, 10.01.2012 14:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti: Kuulostaa gotlerilta jos muistelen ukkini suosikkimakkaroita oikein. Siihen sukupolveen se meillä jäi sen syönti.
Btw, Gotlerin halpisversio on Gouter. Ihan erimakuista kamaa kuin Atrian versio.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja Nergal »

No koska alkoi hivenen kaduttaa niin tunnustan että värkkään parasta aikaa karjalanpataa hirvestä ja possusta!
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
masa

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti:balkan-makkara
Erinomainen makkara erästellessä ja nuotiolla grillatessa. Sukulaisukko söi sitä aina jahtinuotiolla ja kuolikin komeasti kertalaakista sydäriin kuuskymppisenä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja aasi »

Nergal kirjoitti:
exsu kirjoitti:Alkoi tekemään mieli jahtimakkaraa.
Ja tässä kohtaa voin tunnustaa että omaan ihmeellisen himon jahtimakkaraan, tuoretta ruisleipää ja sentti jahtia päälle --> taivas.
Vähän sama, mökin lähellä on leipomo jonka tuoreen ruisleivän päälle sentin siivu makkaraa, gotleria, lauantaita tai jahtia.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Oi niitä aikoja snadina kun sai paistettua gotleria, sipulirenkaita ja paistettuja perunoita. Töllöstä tuli Liverpoolin pelejä ja hiiret juoksivat seinissä.

Ne ajat eivät palaa. Nyt syön pelkkää jauhoa (paitsi reperin eilenillalla ja mussutin pari näkkileipää).
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Johnny Winter kirjoitti:
exsu kirjoitti:No nyt oli vähän turhan elitististä hurvittelua urpsulta. Paheksun.
No eikös Urpsu ole elitistinen hurvittelija? Olisi muuten kiva tietää mitä kaikkea extremeä Urpsun kaapista löytyy. Veikkaan että siellä on jotain kinkimpää kuin Haaviston kaapissa.
No jos Urpsu ei vietä vapaa-aikaansa gimp suitissa, niin olen pettynyt.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
Johnny Winter kirjoitti:
exsu kirjoitti:No nyt oli vähän turhan elitististä hurvittelua urpsulta. Paheksun.
No eikös Urpsu ole elitistinen hurvittelija? Olisi muuten kiva tietää mitä kaikkea extremeä Urpsun kaapista löytyy. Veikkaan että siellä on jotain kinkimpää kuin Haaviston kaapissa.
No jos Urpsu ei vietä vapaa-aikaansa gimp suitissa, niin olen pettynyt.
Kyllä minusta työajassa on tuolla saralla enemmän haastetta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Hetken meinasi jo oksettaa mitä ihmiset syövät, onneksi Nergal pelasti pelin.
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja exsu »

So Hard kirjoitti:Hetken meinasi jo oksettaa mitä ihmiset syövät, onneksi Nergal pelasti pelin.
Aikamuodot menivät ohi? :D

Mä söin lapsena tosi kuvottavia juttuja. Ikävuosina 4-12 söin esimerkiksi joka aamu aamiaiseksi viisi voileipäkeksiä (cream crackers) margariinilla ja edamilla, 1-2 mukia kaakaota kevytmaitoon tai ykkösmaitoon sekoitettuna ja lasillisen appelsiinimehua. Välipaloina saatoin syödä sellaisia valtavia kermamunkkeja, king size snickersejä tai muuta ihan järkyttävää useita kertoja viikossa. Olin aika tuhti lapsi.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Humautin sitten peukalon auki, perkele kun ole tottunut noihin teräviin veitsiin.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mikä tuo suomalainen saitti, josta tuossa rikosilmoituksessa puhutaan, on?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti:Mikä tuo suomalainen saitti, josta tuossa rikosilmoituksessa puhutaan, on?
Ainakin http://piraattilahti.fi/ oli estettyjen joukossa ja ilmeisesti siihen viitataan. Nettitietojen mukaan siellä on aina ollut pelkästään propagandaa, eikä koskaan mitään tekijänoikeustietojen vastaista sisältöä. En voi vahvistaa, kun avasin äsken ensimmäisen kerran.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja aasi »

McJanne kirjoitti:^kannattaa tsekata myös MILLOIN kyseinen DNS-osoitus ompi astunut voimaan, voi olla sattumalta just hetikohta oikeuden päätöksen jälkeen.
Viimeisin muutos on tapahtunut jälkeenpäin, ts. sitten kun ulosottoviranomainen pakotti Elisan blokkaamaan. Mutta muutenpa noista ei oikein historiatietoja ole yleisesti olemassa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Huoneiston muutospyyntö lähetetty isännöitsijälle ja lainahakemus pykätty, kyllä nyt katson ansainneeni eltaantuneen mansikan makuisen jauhojuomani.

Nopeaa toimintaa isännöitsijältä, ensimmäinen lisätietokysely tuli neljässä minuutissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Meinaatko muurata leivinuunin?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Uuni kuin uuni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oli niin pitkä viikkisketju, että kuvittelin täällä olevan vähintään sossupokea. Mutta ei, täällä keskustellaan makkarasta. Voi aikoja.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pikkuisen juuri nyt harmittaa tämä elämäntilanne. Pläräilen reissuja, mutta ei ihan hirveästi kiinnosta lähteä yksistään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin