Ruby tuesday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

A song recorded by the Rolling Stones in 1966, released in 1967.

Mutta ovatko vierivät kivet nykyään pierivät kivet? Miksi Brian Jones hukkui uima-altaaseensa? Kysymyksiä, kysymyksiä...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
masa

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja masa »

voi raato kun on saamaton pössis. Töitä olisi, mutta motivaatio on nolla. :swirl:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja aasi »

Pitkästä aikaa aamu-urheilemassa yskäflunssailujen jälkeen, eikä ole ihan kuollut olo. Loistavaa.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Järkytyin, miksi kaikki kaunis ja vanha pitää raiskata? --> http://www.peliplaneetta.net/tietokonep ... ategiasta/

EDIT: Jatketaan uutislinjalla: http://www.ts.fi/online/kotimaa/297346.html

:facepalm: "Jos en saa illalla karkkia niin en pese hampaita"
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Nergal kirjoitti:Järkytyin, miksi kaikki kaunis ja vanha pitää raiskata? --> http://www.peliplaneetta.net/tietokonep ... ategiasta/
Eihän tuo pahalta näytä? Kunhan ei vain muuteta reaaliaikaiseksi niin olen kyllä ostajajonossa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja Nergal »

So Hard kirjoitti:Eihän tuo pahalta näytä? Kunhan ei vain muuteta reaaliaikaiseksi niin olen kyllä ostajajonossa.
No samassa jonossa ollaan. Mun silmään grafiikka vaikutti hivenen elähtäneeltä ja näytti kuvien perusteella tulevan konsoleille, tais olla xbox versiosta kuvat. Toivottavasti ei tehdä konsoleiden ehdoilla.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nergal kirjoitti:EDIT: Jatketaan uutislinjalla: http://www.ts.fi/online/kotimaa/297346.html
Taitaa pedata itselleen tuolia kukkelihaiman johdossa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Nergal kirjoitti:Jatketaan uutislinjalla: http://www.ts.fi/online/kotimaa/297346.html

:facepalm: "Jos en saa illalla karkkia niin en pese hampaita"
Kyllä sen ehkä kannattaisi irtisanoutua saman tien. Mitä sitä turhaan pitkittämään :D
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Nergal kirjoitti:Toivottavasti ei tehdä konsoleiden ehdoilla.
:D No sepäs olisi erikoista jos ei tehtäisi.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kiukkutipu kirjoitti:
Nergal kirjoitti:Jatketaan uutislinjalla: http://www.ts.fi/online/kotimaa/297346.html

:facepalm: "Jos en saa illalla karkkia niin en pese hampaita"
Kyllä sen ehkä kannattaisi irtisanoutua saman tien. Mitä sitä turhaan pitkittämään :D
No tämähän on vain Jungnerin kasvojenpesua. Kahdet vaalit menneet pipariksi peräkkäin, odotukset olivat korkealla ja tyytymättömyys kentällä kovaa. On päivänselvää, että Jungner vaihtuu vaikka Paavosta tulisi Paavi.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:
Kiukkutipu kirjoitti:
Nergal kirjoitti:Jatketaan uutislinjalla: http://www.ts.fi/online/kotimaa/297346.html

:facepalm: "Jos en saa illalla karkkia niin en pese hampaita"
Kyllä sen ehkä kannattaisi irtisanoutua saman tien. Mitä sitä turhaan pitkittämään :D
No tämähän on vain Jungnerin kasvojenpesua. Kahdet vaalit menneet pipariksi peräkkäin, odotukset olivat korkealla ja tyytymättömyys kentällä kovaa. On päivänselvää, että Jungner vaihtuu vaikka Paavosta tulisi Paavi.
En ymmärrä Nergalin hymiön aiottua viestiä. Eikö ole tavallaan ainakin joskus ihan toivottavaa, että keskeiset poliittiset toimijat asettavat onnistumiselleen kriteerit, joiden täyttymättä jäämisestä ollaan valmiita kantamaan vastuu?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja exsu »

urpiainen kirjoitti: En ymmärrä Nergalin hymiön aiottua viestiä. Eikö ole tavallaan ainakin joskus ihan toivottavaa, että keskeiset poliittiset toimijat asettavat onnistumiselleen kriteerit, joiden täyttymättä jäämisestä ollaan valmiita kantamaan vastuu?
Mä mietin samaa. Mutta ehkä siinä oli ajateltu niin päin, että MJ uhkailee äänestäjiä erolla, jos eivät ymmärrä arvostaa hänen panostaan vaalityöhön ja äänestää sen mukaisesti?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ja tärkein tiedotusasia meinasi unohtua! Mun koiralla on tänään laskettu aika. Jännää!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja saira »

exsu kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: En ymmärrä Nergalin hymiön aiottua viestiä. Eikö ole tavallaan ainakin joskus ihan toivottavaa, että keskeiset poliittiset toimijat asettavat onnistumiselleen kriteerit, joiden täyttymättä jäämisestä ollaan valmiita kantamaan vastuu?
Mä mietin samaa. Mutta ehkä siinä oli ajateltu niin päin, että MJ uhkailee äänestäjiä erolla, jos eivät ymmärrä arvostaa hänen panostaan vaalityöhön ja äänestää sen mukaisesti?
Nimenomaan "uhkauksena" mä ton käsitän, mut en mä tiedä sit kehen tuo uhkaus vaikuttais...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja So Hard »

saira kirjoitti:
exsu kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: En ymmärrä Nergalin hymiön aiottua viestiä. Eikö ole tavallaan ainakin joskus ihan toivottavaa, että keskeiset poliittiset toimijat asettavat onnistumiselleen kriteerit, joiden täyttymättä jäämisestä ollaan valmiita kantamaan vastuu?
Mä mietin samaa. Mutta ehkä siinä oli ajateltu niin päin, että MJ uhkailee äänestäjiä erolla, jos eivät ymmärrä arvostaa hänen panostaan vaalityöhön ja äänestää sen mukaisesti?
Nimenomaan "uhkauksena" mä ton käsitän, mut en mä tiedä sit kehen tuo uhkaus vaikuttais...
Logiikka on edelleen se, että Jugnerkin tajuaa, että tien pää on tullut. On kunniallisempaa erota itse kuin saada kenkää. Jungerillahan on tässä viime aikoina ollut tapana saada kenkää.
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja exsu »

saira kirjoitti: Nimenomaan "uhkauksena" mä ton käsitän, mut en mä tiedä sit kehen tuo uhkaus vaikuttais...
Mä ajattelin Urpsun tavoin sitä enemmänkin "takuuna" omalle työlle. Että jos ei onnaa, niin ymmärtää itse poistua taka-alalle.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:Logiikka on edelleen se, että Jugnerkin tajuaa, että tien pää on tullut. On kunniallisempaa erota itse kuin saada kenkää. Jungerillahan on tässä viime aikoina ollut tapana saada kenkää.
Mä ajattelin kyllä ensi lukemalta niin päin, että puoluesihteerin työnkuva on niin ilmiselvästi sellainen, että ne työt eivät Jungngngngneria kauaa/ollenkaan huvita, ja nyt tyyppi hakee kunniakasta ulospääsyä hommasta. Siis sellaista, että hän ei polta siltojaan demarikoneistoon päin vaan voi siirtyä puoluesihteerin tehtävästä suoraselkäisenä vastuunkantajana korkean profiilin mandaattipaikalle,
Viimeksi muokannut urpiainen, 10.01.2012 11:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Tarkoitin sitä hymiöllä että hivenen teinimäinen lohkasu "Minä eroan jos minä en saa mitä haluan".Teki itsestää minun silmissä hivenen lapsellisen.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: Mä ajattelin kyllä ensi lukemalta niin päin, että puoluesihteerin työnkuva on niin ilmiselvästi sellainen, että ne työt eivät Jungngngngneria kauaa/ollenkaan huvita, ja nyt tyyppi hakee kunniakasta ulospääsyä hommasta. Siis sellaista, että hän ei polta siltojaan demarikoneistoon päin vaan voi siirtyä puoluesihteerin tehtävästä suoraselkäisenä vastuunkantajana korkean profiilin mandaattipaikalle,
Saman suuntaisia ajatuksia. Lisäksi sellainen tunne, että lähtee pakoon ennen kuin kuntavaaleissa tulee nekkuun. Pressavaalit on kuitenkin enemmän henkilö kuin puoluevaalit.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nergal kirjoitti:Tarkoitin sitä hymiöllä että hivenen teinimäinen lohkasu "Minä eroan jos minä en saa mitä haluan".Teki itsestää minun silmissä hivenen lapsellisen.
Mä kyllä luen tuon ennemmin niin, että hän itse asettaa etukäteen mittarin työnsä onnistumiselle. Yleensähän poliitikko ei lähde kulumallakaan. Mun mielestä on ihan ok ilmoittaa etukäteen mittarit työnsä onnistumiselle ja ilmoittaa, että jos epäonnistuu, niin jättää paikkansa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Eli samalla logiikalla voi vaimolle/tyttöystävälle ilmoittaa että en sitä pihaa kolaa jos en pillua saa? Ei oikein mene läpi.

Lapsellista kiukuttelua mun mielestä.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Nergal kirjoitti:Eli samalla logiikalla voi vaimolle/tyttöystävälle ilmoittaa että en sitä pihaa kolaa jos en pillua saa?
Saahan sitä kaikenlaista lupailla, mutta voi jäädä piha kolaamatta. Kyllä ainakin mä otin ton Jungnerin lausahduksen enemmän lupauksena kuin uhkauksena.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja exsu »

Nergal kirjoitti:Eli samalla logiikalla voi vaimolle/tyttöystävälle ilmoittaa että en sitä pihaa kolaa jos en pillua saa? Ei oikein mene läpi.
Mä en näe tuossa mitään samaa logiikkaa. Eihän henkilö ole saamassa mitään itselleen, kävi vaaleissa miten tahansa. "Parhaassa" tapauksessa hän jatkaa työssään, muussa tapauksessa irtisanoutuu.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nergal kirjoitti:Eli samalla logiikalla voi vaimolle/tyttöystävälle ilmoittaa että en sitä pihaa kolaa jos en pillua saa? Ei oikein mene läpi.

Lapsellista kiukuttelua mun mielestä.
Puoluesihteerin hommahan on huolehtia omalta osaltaan puolueen kannatuksesta. Se on hänen työtään. Jugner sanoo, että jos ei osaa hommaansa (=tulos on huono), niin lähtee pois. Ei se ole kiukuttelua.Ei tässä ole kyse siitä, että kansan pitäisi palkita Jugner vaan suosio mittaa, osaako Jugner työtään.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kas, kerrankin tulin ekana :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin