Ruby tuesday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja Nergal »

NuoriDaavid kirjoitti:Ei tässä ole kyse siitä, että kansan pitäisi palkita Jugner vaan suosio mittaa, osaako Jugner työtään.
No mielestäni ei, Junttero on yhtenä tekijänä ainoastaan puolueensa touhussa. Lässytys siitä että ottaa eron jos ei asiat suttaannu kuten hän itse toivoo on lapsellista katsoo sitä nyt miten päin tahansa. En itse ainakaan toimisi tuolla tavalla.

On muuten perseestä kirjottaa kännykällä...
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Nergal kirjoitti:
EDIT: Jatketaan uutislinjalla: http://www.ts.fi/online/kotimaa/297346.html

:facepalm: "Jos en saa illalla karkkia niin en pese hampaita"
Vähän ihmeellistä tekstiä: "Jungner mainostaa, että ääni Paavo Lipposelle on ääni hyvinvointivaltiolle."

Eivätköhän ne kaikki ehdokkaat kannata hyvinvointivaltiota, vaikka painotuserojakin on.
Ja presidentti hoitaa ennen kaikkea ulkopolitiikkaa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mutta eikö presidentinvaali olekaan henkilövaali?

En ainakaan itse äänestä puoluetta vaan henkilöä.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9423
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Homeboy65 kirjoitti: Eivätköhän ne kaikki ehdokkaat kannata hyvinvointivaltiota, vaikka painotuserojakin on.
Ja presidentti hoitaa ennen kaikkea ulkopolitiikkaa.
Propagandaa ei pidä koskaan mennä pilaamaan liioilla faktoilla.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
masa

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja masa »

Sweet. 10 pinnan palkankorotus meni läpi. Kesäkuussa sit uus kinuminen kehiin 8)
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja exsu »

masa kirjoitti:Sweet. 10 pinnan palkankorotus meni läpi.
:hep: Jee! Voit alkaa ostaa parempaa olutta! :wink:
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja saira »

NuoriDaavid kirjoitti:
Nergal kirjoitti:Tarkoitin sitä hymiöllä että hivenen teinimäinen lohkasu "Minä eroan jos minä en saa mitä haluan".Teki itsestää minun silmissä hivenen lapsellisen.
Mä kyllä luen tuon ennemmin niin, että hän itse asettaa etukäteen mittarin työnsä onnistumiselle. Yleensähän poliitikko ei lähde kulumallakaan. Mun mielestä on ihan ok ilmoittaa etukäteen mittarit työnsä onnistumiselle ja ilmoittaa, että jos epäonnistuu, niin jättää paikkansa.
No sanotaan näin, et tilanne ei ilmeisesti ole Lipposen kannalta niin kovin hyvä. Enkä sitä sano, musta on hyvä, jos joku ottaa vastuun omalta osaltaan tehdystä työstä. Ja vastuun voi kantaa niinkin, että vaalien JÄLKEEN ilmoittaa ettei ole tyytyväinen jos ehdokas ei ole pärjännyt ja siksi "eroan nyt". Mut tässä vaiheessa tuo ilmoitus, juuri ennen vaaleja.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
masa

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:
masa kirjoitti:Sweet. 10 pinnan palkankorotus meni läpi.
:hep: Jee! Voit alkaa ostaa parempaa olutta! :wink:
Pah. Vaimo jäi taas hoitovapaalle tovi sitten. Mun lompakolla elää omistusasunto, rakennushanke ja 4 henkilöä. Eli jatkan natsisiwa ja tarjouslatolinjalla.

(Päivän hintapoiminta. Gotler-makkara 400gr cittarissa = 2,59 eur/pkt. Natsissa ja tarjousladossa sama = 1,79 eur/pkt)
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16671
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

masa kirjoitti:(Päivän hintapoiminta. Gotler-makkara 400gr cittarissa = 2,59 eur/pkt. Natsissa ja tarjousladossa sama = 1,79 eur/pkt)
Mä näen kyllä tuossa aika ilmeisen tavan säästää vielä 1,79 euroa lisää.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti:
masa kirjoitti:(Päivän hintapoiminta. Gotler-makkara 400gr cittarissa = 2,59 eur/pkt. Natsissa ja tarjousladossa sama = 1,79 eur/pkt)
Mä näen kyllä tuossa aika ilmeisen tavan säästää vielä 1,79 euroa lisää.
Pitää minullakin yksi perversio olla. Rakastan Gotleria :h:


..ja se onkin sitten ainut Atria-tuote jota ostan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Sipulitee!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16671
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

masa kirjoitti:Rakastan Gotleria :h:
Bluntly kirjoitti:Sipulitee!
Mä en aikaisemin ole osannut ajatella teitä sellaisina tuuheaviiksisinä bussikuskeina, jotka töistä tullessaan vetäisevät "tuulensuojaan" makkaraleivät, jotta jaksavat lähteä vielä ammattiosaston tai demarien paikallisosaston kokoukseen sorvaaman kannanottoa vapaakauppasopimusta vastaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti: Mä en aikaisemin ole osannut ajatella teitä sellaisina tuuheaviiksisinä bussikuskeina, jotka töistä tullessaan vetäisevät "tuulensuojaan" makkaraleivät, jotta jaksavat lähteä vielä ammattiosaston tai demarien paikallisosaston kokoukseen sorvaaman kannanottoa vapaakauppasopimusta vastaan.
Hanhenmaksa ranskanleivän välissä kyllästyttää.


Ammattiliitot? Hyi saatana.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sipuliteetä:

Kuva
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16671
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ :hail:
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja exsu »

No nyt oli vähän turhan elitististä hurvittelua urpsulta. Paheksun.
Johnny Winter

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

exsu kirjoitti:No nyt oli vähän turhan elitististä hurvittelua urpsulta. Paheksun.
No eikös Urpsu ole elitistinen hurvittelija? Olisi muuten kiva tietää mitä kaikkea extremeä Urpsun kaapista löytyy. Veikkaan että siellä on jotain kinkimpää kuin Haaviston kaapissa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16671
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exsu kirjoitti:No nyt oli vähän turhan elitististä hurvittelua urpsulta. Paheksun.
Noh noh, ei makkaramiestä pieni elitistinen tökkiminen heilauta. Sitä paitsi, justhan vasta tuossa joku 6,5 vuotta sitten osallistuin itsekin aktiivisesti Kitinän makkaraperunoiden ylistysketjuun, eli kyllä M. ja B. tietänevät, että tarvittaessa ymmärrän toki roskamakkara-gourmet'n päälle. Ja minusta nyt vain on niin, että tuollaisia gotler-, sipulitee- sun muita jahti- ja lauantaimakkaroita ei oikein voi syödä ilman jonkinlaista välittömästi päälle kytkeytyvää assosiaatiota kekkosslovakian aikaiseen duunarikulttuuriin, aikaan, jolloin oliiviöljyä ei vielä oltu Suomessa nähty ja pasta oli vielä makaroonia tai spagettia. Sitä patsi, en mä oikein voi olla ilahtumatta aina, kun demarifobiainen pohjalainen on taas kerran oikea työväenkulttuurin ilmentymä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja exsu »

urpiainen kirjoitti: Sitä patsi, en mä oikein voi olla ilahtumatta aina, kun demarifobiainen pohjalainen on taas kerran oikea työväenkulttuurin ilmentymä.
:D
masa

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti: Sitä patsi, en mä oikein voi olla ilahtumatta aina, kun demarifobiainen pohjalainen on taas kerran oikea työväenkulttuurin ilmentymä.

Mitä sinä muka tiedät työväenkulttuurista?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja exsu »

masa kirjoitti:
Mitä sinä muka tiedät työväenkulttuurista?
Suomen Kuvalehti ja Hesarin kuukausiliite kirjoittavat aina välillä eksoottisista alakulttuureista.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16671
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exsu kirjoitti:
masa kirjoitti: Mitä sinä muka tiedät työväenkulttuurista?
Suomen Kuvalehti ja Hesarin kuukausiliite kirjoittavat aina välillä eksoottisista alakulttuureista.
Joo, ja 70-lukulainen yhteiskunnallinen työläisromaani (kirja - tai, tarkemmin ajatellen, miksei vähemmistönkin edustaja) on aina ollut mun sydäntäni lähellä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti:
exsu kirjoitti:
masa kirjoitti: Mitä sinä muka tiedät työväenkulttuurista?
Suomen Kuvalehti ja Hesarin kuukausiliite kirjoittavat aina välillä eksoottisista alakulttuureista.
Joo, ja 70-lukulainen yhteiskunnallinen työläisromaani (kirja - tai, tarkemmin ajatellen, miksei vähemmistönkin edustaja) on aina ollut mun sydäntäni lähellä.
No kyllä sun sitten pitäisi tietää että sen sakin ruokapöydässä on ollut lauantaimakkaraa, eikä mitään niin lihaisaa kuin gotler.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja exsu »

Alkoi tekemään mieli jahtimakkaraa. Kuten masa sanoikin, kotona tietysti oli arkena lauantaimakkaraa (paitsi liharuokien kanssa vain edamia), mutta välillä ostettiin sellainen tanko jahtimakkaraa (Tarjouksesta!) ja siitä sai leikata sellaisia paksuja siivuja. Ja se kuului syödä niin, että pullautteli ne lihamöykyt irti siitä roosan värisestä jauho-osuudesta ja söi ne, ja sitten tunki sen koko loppuriekaleen kerralla suuhun.
masa

Re: Ruby tuesday

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:Alkoi tekemään mieli jahtimakkaraa. Kuten masa sanoikin, kotona tietysti oli arkena lauantaimakkaraa (paitsi liharuokien kanssa vain edamia), mutta välillä ostettiin sellainen tanko jahtimakkaraa (Tarjouksesta!) ja siitä sai leikata sellaisia paksuja siivuja. Ja se kuului syödä niin, että pullautteli ne lihamöykyt irti siitä roosan värisestä jauho-osuudesta ja söi ne, ja sitten tunki sen koko loppuriekaleen kerralla suuhun.
Ei jahtimakkarassa ole lihakönttejä. Siinä on sipulia!


Ja siitä tulee kammottavia röyhyjä.
Vastaa Viestiin