Kuuma keskiviikkko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Kuuma keskiviikkko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kuuma keskiviikkko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Musta tuli viime yönä pienen prinsessan isotäti :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuuma keskiviikkko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Avasin eilen hiihtokauden. Lähdin kotoa puoli yökymppä ja palasin 10 vaille yöyksitoista. Vaikka kalvoja puuduttaa, on olo tyytyväinen. Keli oli pakkaslumen jäljiltä hidas, ei taida luistovoidettakaan olla jäljellä pohjassa yhtään.

Töihin tosiaan tänään palasin. Pojjaat oli tehneet työvuoromuutoksia, olen ainut koko huoneessa ja päivystysvuorossa. Vittu, enhän mä tiedä mistään akuutista mitään :x

Huomenta ja onnea!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Kuuma keskiviikkko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Vittu, enhän mä tiedä mistään akuutista mitään :x
The firm's policy is the firm's policy.
masa

Re: Kuuma keskiviikkko

Viesti Kirjoittaja masa »

30 minsaa väliin Järvenpää - Koivukylä. Lopputukoksena keskipientareella parin metrin päästä ajoradasta oli joku narkkifiiu poliisin nauhoittamana.

Mikä vittu teitä ihmisiä vaivaa?
Manaaja

Re: Kuuma keskiviikkko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vittu että Sonera on kyllä läpipaska firma. Kukahan siellä on vastuussa tietoliikenneasioista. elcoko, kun se jatkuvasti ravaa ruotsissa? Nyt jumalauta elco jotain rotia niihin reitityksiin!
masa

Re: Kuuma keskiviikkko

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:Vittu että Sonera on kyllä läpipaska firma.!
:lol:


Olen tilannut sieltä kaapeliliittymän talooni. Homma on jo kestänyt melkoisen kauan, ja joka ikisen "ilmoitamme teille kun" -vaiheen jälkeen minä olen joutunut soittelemaan perään ja kysymään että missä mennään.

Läpipaska todellakin.
Manaaja

Re: Kuuma keskiviikkko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Viime vuonna Sonera kusi täydellisesti laskutusnimen vaihdon firman piikkiin. Tarkoituksena oli että ADSL-liittymän tilaajanimi vaihtuu lennosta toiseen ja laskut siirtyvät eri osoitteeseen. No eikös vaan Sonera napsauttanut liittymän kerrasta poikki ja firman toimisto oli toista kuukautta ilman nettiyhteyksiä, ja yrittivät pistää asiaa vielä tilaajan piikkiin että "ei täällä ole kuin liittymän lopettaminen merkattu" vaikka puhelimessa lupasivat asian hoituvan ilman mitään katkoksia.

Nyt on kotiosoitteessa kärsitty kohta vuoden verran streamausongelmista joissa youtube, katsomo ja yle areena ei pelaa ilman jatkuvaa pätkimistä. Youtubea ei voi katsoa useasti edes 360p -laadulla, ja 240p toimii hikisesti. Ja tämä pätee 10-100M ethernet liittymiin. Useat stream-pohjaiset palvelut ja sivustot ovat täysin käyttökelvottomia.

Ja nyt on ruvennut sitten koko nettiyhteyskin pätkimään. Usein toisessa päässä ei ole yhtään mitään mitä pingata tai mihin saada mitään yhteyttä. Laskutus laulaa ja Saunalahden mobiililaajakaistan varassa kuitenkin eletään. Voi vittu mitä paskaa. Soneran keskustelupalstan youtubepätkimisketju on yli parin vuoden mittainen, eikä mitään olla saatu tehtyä asian korjaamiseksi.

Älkää ikinä ostako mitään Soneralta. Ammattitaidottomia moukkia koko posse.
masa

Re: Kuuma keskiviikkko

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:
Älkää ikinä ostako mitään Soneralta..
Pakko, kun toinen vaihtoehto olisi paikallinen verkko ja se maksaa yli kolme tonnia.
RP

Re: Kuuma keskiviikkko

Viesti Kirjoittaja RP »

Aina mukava herätä ja klikata lehti auki, ainoastaan todetakseni että taas on joku säälittävä runkkari tappanut perheensä, mutta kummasti pystynyt olemaan tappamatta itseään.

Puukotus tekee siitä vielä sairaampaa, se vaan on niin helvetisti raaempaa hommaa mun mielestä kuin esim. ampuminen. Jos voi vertailla, ja voin.

No, ei mitään uutta, maailma on aika helvetin paska paikka, pääasia on pitää oma kolonsa puhtaana.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuuma keskiviikkko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Kyllä mä väittäisin, että tuolla tappajalle henkiin jääminen on pahempi vaihtoehto. Veikkaanpa että tavalla tai toisella on puupalttoossa muutaman vuoden sisällä.

Mutta sairasta menoa

http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseu ... n_sisalla/
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
RP

Re: Kuuma keskiviikkko

Viesti Kirjoittaja RP »

Joo, ei meilläkään Soneran mokkula pelaa sitten mitenkään. Pätkii, on hidas ja vaikka mitä. Joskus harvoin toimii kuin unelma, eli oletan, niin kuin pitäisi. Muiden kanssa ei ole samaa ongelmaa, sano. Sama paikka, eri vehje. Menee vaihtoo kun sopimus loppuu ensi kuussa tai jotain.
RP

Re: Kuuma keskiviikkko

Viesti Kirjoittaja RP »

NuoriDaavid kirjoitti:^Kyllä mä väittäisin, että tuolla tappajalle henkiin jääminen on pahempi vaihtoehto. Veikkaanpa että tavalla tai toisella on puupalttoossa muutaman vuoden sisällä.

Mutta sairasta menoa

http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseu ... n_sisalla/
Jep, mä vaan nimenomaan ihmettelen miten ihminen kykenee olemaan tappamatta itseään tuon teon jälkeen. Se on aika hankala homma käsittää vaikka järki sanookin että tuon pitää olla ihan helvetin järkkynyt mieleltään, tiedä mitä psykooseja takana.

Näitä vaan tulee; sieniä sateella.
RP

Re: Kuuma keskiviikkko

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:Musta tuli viime yönä pienen prinsessan isotäti :h:
Onnittelut, jotain hyvää tähän päivään <3
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kuuma keskiviikkko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

RP kirjoitti:Joo, ei meilläkään Soneran mokkula pelaa sitten mitenkään. Pätkii, on hidas ja vaikka mitä. Joskus harvoin toimii kuin unelma, eli oletan, niin kuin pitäisi. Muiden kanssa ei ole samaa ongelmaa, sano. Sama paikka, eri vehje. Menee vaihtoo kun sopimus loppuu ensi kuussa tai jotain.
Onko teillä ehkäpä purkissa päällä "ip flood detection"? Itse kun rukkasin omasta purkista kys. raksin pois, niin alkoi tulla kaistasta tavaraa kuten pitää, 40/2 kaistalla pukkaa WLANIsta 38.5 /1.95 numeroilla, kun ennen raksin poistoa luvut oli noin 18/0.98.

Eri ISP:ltä liittymä, mutta koittaisin jos se kyseinen merkintä on purkissa raksitettu.

EDIT:ÄSH, mokkula mainittu. Meni alussa ohitse. Mutta niin, ne joilla on ihan modeemi, ja saman tyyppisiä ongelmia, niin suositan tarkistamaan.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
RP

Re: Kuuma keskiviikkko

Viesti Kirjoittaja RP »

^Kiitsa, pitää tsekata kun silmät on enemmän auki <3 Äh, en tsekkaakkaan kun ei ole mitä tsekata. Silmät.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kuuma keskiviikkko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Musta tuli viime yönä pienen prinsessan isotäti :h:
Onnittelut, jotain hyvää tähän päivään <3
Kiitos! Missäs rouva on luurannut, täällä on jo kaivattu!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Kuuma keskiviikkko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Haemaeraemies kirjoitti:EDIT:ÄSH, mokkula mainittu. Meni alussa ohitse. Mutta niin, ne joilla on ihan modeemi
Surullisintahan tässä on nimenomaan se, että nämä ongelmat Soneralla koskevat suoraakin suorempia ethernet-yhteyksiä ilman mitään purkkeja välissä. Ja toki sitten myös niitä modeemillisia. Mutta kun ongelmat ovat syvällä runkoverkoissa ja reitityksissä niin ei loppukäyttäjät voi tehdä asioille yhtään mitään.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuuma keskiviikkko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Menin ja äänestin, odotuksista huolimatta en tunne itseäni parenmaksi kansalaiseksi.

Sale +1
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuuma keskiviikkko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En jaksanut Napolin lättyä kokonaan :cry: Jotenkin noloa ja masentavaa. Yhteiskunta on asettanut annoskoon, jonka ei pitäisi olla mitenkään mahdoton, mutta reippaan alkusalaatin kompastamana floppasin räikeästi. Taidan alkaa tuoda eväitä töihin...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Kuuma keskiviikkko

Viesti Kirjoittaja masa »

"In the first meeting of the co-operation negotiations yesterday the following units were left out of the scope of the negotiations:"

- Masa's unit.

Nice.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuuma keskiviikkko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Grats. Juurikin nyt on semmoinen fiilis, että haluaisin hemmettiin tästä työpisteeltä. Excel täyttää kaikki ruumiinonkalot ja byrokratia painaa pientä insinööriä lattiaa kohden.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuuma keskiviikkko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

http://www.mtv3.fi/koti/arki/artikkeli. ... sakkeisiin

Olenko nyt jotenkin outo vain olenko ainoa joka ei lähtisi äkkiseltään pesemään kokiksella valkoisia laattasaumoja? Vähän luulen että tummuvat että heilahtaa, mutta olkaa hyvät ja kokeilkaa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Kuuma keskiviikkko

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Kaksi viikkoa tehny aivan liikaa töitä. Nyt yölläkin herää jo siihen, että duunipaskat pyörii päässä. Tajusin just kuuntelevani Hausmyllyä ihan fiiliksissä ja meinasi kyynel tulla silmään, kun sudet söivät telkussa biisonin. Mullako stressiä? Njääh!! :lol:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kuuma keskiviikkko

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kylläpä on jotenkin perseraiskattu olo kun katsoo putkimiehen laskua yhdestä hassusta hananvaihdosta.
Vastaa Viestiin