Sunnuntain valvomisketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Sunnuntain valvomisketju

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Kello 4.27 ja valtakunnassa kaikki hyvin!

Vielä 3h hauskuutta edessä, sitten pääsee kotio, mutta taas huomenna samanmoinen puristus, eli 12.5h yönakki.

Nooh, sitten on taas 5 päivää vapaata..

Josko vähän sitten vaikka Eevil Stöötä yön pimeyteen..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnuntain valvomisketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

En halunnut purskahtaa pitkin keskustelun seiniä, mutta herätys oli jo 3:30 parempi siis nousta sängystä..

Onneksi on 49 kanavaa, vaikka suurimmaksi osaksi, Discoveryä ja Eurosporttia on tullut katsottua, Taas Morgan Freemanin madonreiät okulaarin alla..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sunnuntain valvomisketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Go, Jarkko, go!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnuntain valvomisketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kukahan seuraa Tennistä yleensä? Katson ain ainakin naistennistä, näin edellisen Niemisen voiton tai siis ensimmäinen, nyt loppuottelu jäi näkemättä kun ravintolassa tuli vaihteeksi mielenkiinnotos Liigan jalkapalli Anal plussalta..
Viimeksi muokannut Niba, 15.01.2012 23:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Sunnuntain valvomisketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Kosteat tilat muurattu. Nyt olutta..
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Sunnuntain valvomisketju

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Jaha, taas täällä. Pääsin nukkumaan joskus 10:00, heräsin 13:00, pääsin takaisin nukkumaan 14:00, ja nukuin n. 2h.

Ja nyt 12h vielä vuoroa edessä. Voi olla että huomen aamulla voi hiukan väsyttää..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sunnuntain valvomisketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Haemaeraemies kirjoitti:Jaha, taas täällä. Pääsin nukkumaan joskus 10:00, heräsin 13:00, pääsin takaisin nukkumaan 14:00, ja nukuin n. 2h.

Ja nyt 12h vielä vuoroa edessä. Voi olla että huomen aamulla voi hiukan väsyttää..
Erikoinen päiväohjelma. Mä en kyllä tiedä, mitä sä teet työksesi! Jos se ei oo salaisuus niin voisitko sanoa vielä kenties!! Mä en oo ikinä pystynyt nukkumaan päivällä. Se on taito ja hyödyllinen taito. Tai siis olisi!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Sunnuntain valvomisketju

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Stadinarska kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Jaha, taas täällä. Pääsin nukkumaan joskus 10:00, heräsin 13:00, pääsin takaisin nukkumaan 14:00, ja nukuin n. 2h.

Ja nyt 12h vielä vuoroa edessä. Voi olla että huomen aamulla voi hiukan väsyttää..
Erikoinen päiväohjelma. Mä en kyllä tiedä, mitä sä teet työksesi! Jos se ei oo salaisuus niin voisitko sanoa vielä kenties!! Mä en oo ikinä pystynyt nukkumaan päivällä. Se on taito ja hyödyllinen taito. Tai siis olisi!
IT-nörtti, joka seuraa että dataa kulkee oikein tavarantoimittaja-kauppa-pankki akseleilla.

En kyllä osaa nukkua päivällä itsekkään ,sen takia voi tämä yö tuntua hiukan pitkältä jossain vaiheessa. No, 5 päivää vapaata korjaa tilanteen.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sunnuntain valvomisketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Haemaeraemies kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Jaha, taas täällä. Pääsin nukkumaan joskus 10:00, heräsin 13:00, pääsin takaisin nukkumaan 14:00, ja nukuin n. 2h.

Ja nyt 12h vielä vuoroa edessä. Voi olla että huomen aamulla voi hiukan väsyttää..
Erikoinen päiväohjelma. Mä en kyllä tiedä, mitä sä teet työksesi! Jos se ei oo salaisuus niin voisitko sanoa vielä kenties!! Mä en oo ikinä pystynyt nukkumaan päivällä. Se on taito ja hyödyllinen taito. Tai siis olisi!
IT-nörtti, joka seuraa että dataa kulkee oikein tavarantoimittaja-kauppa-pankki akseleilla.

En kyllä osaa nukkua päivällä itsekkään ,sen takia voi tämä yö tuntua hiukan pitkältä jossain vaiheessa. No, 5 päivää vapaata korjaa tilanteen.
Noniin, nyt ymmärrän taas paremmin...
Täältä tyydyn toivottamaan työn iloa ja..kai sentään hereillä pysymistä!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin