Pallihietön Perjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Pallihietön Perjantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

Exsat kirjoitti:Sain asennettua mesen vihdoin. Jee!
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Gina

Re: Pallihietön Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Gina »

Exsat kirjoitti: Juu ei lähdetä Kainuuseen, joten voin huomenna lähteä ihan hyvin. Ei mulla mitään rahaa ole, mutta tanssimaan tekisi mieli. Ja kai sitä aina pariin oluseenkin löytyy..
Huippua! aivan ylisiistiä! JEEEE!!!!!! Musta auton ajaminenkin kun alkaa olla vaikeaa kun mossaan ja jammaan niin kovasti ajaessani mankka täysillä, ei vaan enää voi olla heilumatta.

Onneksi olkoon mesestä :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pallihietön Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vähän kahden vaiheilla: lähdenkö raflaan yhdelle vai haenko kiskalta kokiksen ja korkkaan tuon kityristeilyltä tuodun rommin.

Vai avaanko taas uuden kirjan ja tölkin maustamaton jugurttia?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Exsat

Re: Pallihietön Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Gina kirjoitti: Onneksi olkoon mesestä :)
Oli pakko kun lupasin yhdelle kaverille. Nyt huomasin, että mä en edes tiedä sen osoitetta, ja laitoin tuonne sen sijaan Aasin ja IA:n osoitteet tuolta käyttäjätiedoista. :oops:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pallihietön Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

slam kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Sain asennettua mesen vihdoin. Jee!
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Seuraavaksi kai sitten Teamspeak tai Ventrilo, jotta voimme huuta kaikki toistemme puheen päälle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
slam

Re: Pallihietön Perjantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

Bluntly kirjoitti:
slam kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Sain asennettua mesen vihdoin. Jee!
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Seuraavaksi kai sitten Teamspeak tai Ventrilo, jotta voimme huuta kaikki toistemme puheen päälle.
Halleluja, kohta kalja ja voisi istua täällä saamattomana nörttinä koko illan siinä minulle rankaistusta tarpeeksi... hjeh... tosin taidan vaihtaa mestaa :D
SikaMika

Re: Pallihietön Perjantai!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kun piilosilla ollaan isä laskee sovinnolla sataan kuuluvaan ääneen....♫♫

Jeps. Töissä käväisin, 13 timmaa pyöräytin. Nyt nuudelit tonnikalalla ja oluella lärvin puolelle ja eikun Viikatetta fanittamaan. Muutama olut ja vitun monta tupakkia kitusiin ja takaisin himaan valmistautumaan omaan vapaaseen tahtiin huomiseen työpäivään.

Joo, vapaapäivähän huomisen piti olla. Tein silti töissä maleksiessani pienimuotoisia laskutoimituksia, ja totesin, etten halua tuhlata rahojani kahden päivän ryypiskelyyn enkä erityisesti maata paria seuraavaa päivää himassa seiniä peläten. Olisi meinaan parempaakin tekemistä noille päiville, ja koska tiesin 100 %:lla varmuudella, etten kykene tänään kykkimään himassa selvinpäin koko iltaa enkä varsinkaan huomenna keskittymään mihinkään järkevään, on parempi ottaa moisesta kärvistelystä edes hillot himaan. Mennään näillä korteilla eteenpäin...
slam

Re: Pallihietön Perjantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

Baarissa jatkuu nörtin olemisen liikkeet. Naiset tulkaa lähemmäksi, haha :D

edit: turha toivo
slam

Re: Pallihietön Perjantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

Tänne baariin pitää tulla uudestaan, ainoa miinus on, että naiset pysyy kaukana,... :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pallihietön Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kirja ja jugurtti vei voiton alkomahoolista taas kerran. Miten ennen niin varmasta tapauksesta on tullut tälläinen kotihiiri?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Enthu

Re: Pallihietön Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Bluntly kirjoitti:Kirja ja jugurtti vei voiton alkomahoolista taas kerran. Miten ennen niin varmasta tapauksesta on tullut tälläinen kotihiiri?
susta on tullut absolutisti :?: :!:
slam

Re: Pallihietön Perjantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

miksi naiset lähtee helpommin meneen. "Nyt lähdetään menee" ja äijät istuu naur* :D
ninnithequeen

Re: Pallihietön Perjantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

slam kirjoitti:Tänne baariin pitää tulla uudestaan, ainoa miinus on, että naiset pysyy kaukana,... :D
Ei se niitten vika ole.
SikaMika

Re: Pallihietön Perjantai!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

slam kirjoitti:Tänne baariin pitää tulla uudestaan, ainoa miinus on, että naiset pysyy kaukana,... :D
Lause, joka päättyy pilkkuun ja kolmeen pisteeseen ei voi olla aivan huono. Vai oliko tuo vain säännön vahvistanut poikkeus,...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pallihietön Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Enthu kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Kirja ja jugurtti vei voiton alkomahoolista taas kerran. Miten ennen niin varmasta tapauksesta on tullut tälläinen kotihiiri?
susta on tullut absolutisti :?: :!:
Join eilen yhden oluen. Tulin siitä huppeliin ja sain loppuillaksi kauhean päänsäryn.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
slam

Re: Pallihietön Perjantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

SikaMika kirjoitti:
slam kirjoitti:Tänne baariin pitää tulla uudestaan, ainoa miinus on, että naiset pysyy kaukana,... :D
Lause, joka päättyy pilkkuun ja kolmeen pisteeseen ei voi olla aivan huono. Vai oliko tuo vain säännön vahvistanut poikkeus,...
Kaukana pysyvät, mutta onneksi saa käyttää rauhassa nettiä, kun ei ole kukaan pyrkimässä kiinni :D
Hebuli

Re: Pallihietön Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Kovasti mietin pitäiskö pitkästä aikaa pätkästä baanalle, mutta ei pitänyt. Väsyttääkin jo koko univelkasysteemi, hyvä etten lähtenyt. Kivaa kotona. Huomenna haravoimaan äiteen piha mätänevistä lehdistä, kunhan ei sada liikaa.
slam

Re: Pallihietön Perjantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

Hebuli kirjoitti:Kovasti mietin pitäiskö pitkästä aikaa pätkästä baanalle, mutta ei pitänyt. Väsyttääkin jo koko univelkasysteemi, hyvä etten lähtenyt. Kivaa kotona. Huomenna haravoimaan äiteen piha mätänevistä lehdistä, kunhan ei sada liikaa.
Hieosta poika pallis kuntoon... XD,, humala
1108

Re: Pallihietön Perjantai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kalja on hyvää. Tiukka peppu vielä parempi. ;)
ninnithequeen

Re: Pallihietön Perjantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Kalja on hyvää. Tiukka peppu vielä parempi. ;)
Kerro niistä tisseistä vielä? :P
1108

Re: Pallihietön Perjantai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Meni nainen sitten kirjoittaan mun tunnuksilla. Perkle...

Mutta hei kerätäänkö kolehti ja ostetaan ?

Kuva
slam

Re: Pallihietön Perjantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

1108 kirjoitti:Kalja on hyvää. Tiukka peppu vielä parempi. ;)
Naisia tulee ja menee... :p kukaan ei kiinnostu :D
Turbohaltija

Re: Pallihietön Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Tervetuloa takaisin Lolitalle!
Enthu

Re: Pallihietön Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Enthu »

1108 kirjoitti:Meni nainen sitten kirjoittaan mun tunnuksilla. Perkle...

Mutta hei kerätäänkö kolehti ja ostetaan ?

Kuva

:rofl:
slam

Re: Pallihietön Perjantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

en ole vetämättömydestäni niin iloinen täällä baarin puolella mutta rokki soi leppeesti
Vastaa Viestiin