Vaalivitunsunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Vaalivitunsunnuntai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Tänään leivotaan Sale ja homo-Peksu toiselle kierrokselle.

Tanssin illan kiihkeästi Tixin kanssa. Voisin siis melkein äänestää Peksua. Ehken kuitenkaan. Ihan hyvät kännit peräkireässä pakkasessakin saa näköjään kiskottua, antaa toivoa kevään suhteen.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Vaalivitunsunnuntai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Olen ihan vitun ylpeä itsestäni. Kaiken tikutakupyörän melskeessäkin pystyin ottamaan itseäni niskasta kiinni ja vetämään kunnon kumarat. Harvemmin tulee kenellekään neuvottua ratkomaan ongelmiaan ko. metodilla, mutta omaan natsi-stoalaiseen aikatauluttamiseeni mikään ei olisi voinut osua parempaan saumaan. Olisi eri asia, jos tietäisin hommien kusevan lepsuiluun, mutku ne on ennemminkin kussut siihen, että tulee vedettyä väkisin täysin puolivaloilla vaikka järki käskisi löysäämään hieman. Helvetti soikoon mä olen hyvä tässä, pitäisi saman tien juoda lisääkin. No ei sittenkään, tiistaiksi on vielä kahdet harkat väännettäväksi, tumppasin tänään jo yhdet pakettiin viskipäissäni.

Hieman aistillista seksiä tähän päälle ja olisin valmis kirjoittamaan julkaisukelpoista taloustieteellistä journalismia jälkihöyryissä
tahi vaihtoehtoisesti kuolemaan suurieleisesti. Tarpeeksi nakkia jollekin akatemiasta tahi maailmanlopun panosta kiinnostuneelle. Haluaisin panna Eva Biaudetia rahasta, se olisi yhden ruman aikakeuden kaunis loppu. Siihen pitäisi olla varaa, vaikka Väyrynen takuulla neuvottelisi itsensä hintajohtajaksi.

Menkää nukkumaan.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Vaalivitunsunnuntai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

No voi jumalauta, reittiopas teki källin. Kamppi kun vissiin ei ole ihan yksiselitteinen käsite, niin voisivat sitten vähä purkaa että MISTÄ VITUSTA SE DÖSÄ MENEE JOS EI SIELTÄ TERMINAALISTA?!?!

No, meni duunimatkaan 1.5h, hommaan kuului, bussia, kävelyä, juoksua, lisää bussia ja 15 juuron edestä taksilla ajelua.

VMPSTANAPRKL.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vaalivitunsunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hävettää seurata Chelsean touhuja. Torresin korpivaellus on jatkunut ties kuina kauan ja edelleen hän saa runsaasti minuutteja. Myötähävettää koutsin puolesta, kun hän ilmeisesti joutuu peluuttamaan ökykallista Torresia.

Markkasateessa töissä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Vaalivitunsunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Ärsyttää broidi :evil: . Sen piti lähteä Mikkelistä ajelemaan yhdeltä, mutta tunnetusti aina myöhässä ja lähtikin sit vasta kolmelta. Koska oma napa, punttisali yms. Nooh... Ehdinpähän katsoa rauhassa Saapasjalkakissan :D .

...mutsi käy hermoon kaikella touhottamisellaan, mut kokkaahan toi ruokaa yms. Mä tartten baari-illan. Ehkäpä parin viikon päästä onnistaa 8) .
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Vaalivitunsunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Vaaliviinit on hommattu. Nyt pitää vain toivoa, että netti ja YleAreena pelittää.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vaalivitunsunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kreitsu kirjoitti:Vaaliviinit on hommattu. Nyt pitää vain toivoa, että netti ja YleAreena pelittää.
Kävitkö äänestämässä?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Vaalivitunsunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

NuoriDaavid kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Vaaliviinit on hommattu. Nyt pitää vain toivoa, että netti ja YleAreena pelittää.
Kävitkö äänestämässä?
En päässyt, koska satuin olemaan koko äänestysajan sairaana (ainut mihin pääsin oli sairaala ja lekuri). Parempi onni tokalla kierroksella.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vaalivitunsunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Meinasi tulla kiirus ehtiä junalle. Volvosta tippui hihna ja passatista ei ensiksi meinannut suostua aukeamaan ovet, sitten ne eivät suostuneet sulkeutumaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vaalivitunsunnuntai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Harvoin on nauttinut tällä tavalla Väyrysen katsomisesta. Jokohan ne mukit on tarjouksessa?
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Vaalivitunsunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

exsu kirjoitti:Harvoin on nauttinut tällä tavalla Väyrysen katsomisesta. Jokohan ne mukit on tarjouksessa?
Harvoin olen vahingoniloinen, mutta nyt oon. Missä niitä mukeja?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vaalivitunsunnuntai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Dumiz kirjoitti: Harvoin olen vahingoniloinen, mutta nyt oon. Missä niitä mukeja?
http://vayrynen.com/tue-kampanjaa/tilaa-muki
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vaalivitunsunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Parempi Väyrynen olisi ollut toisella kierroksella kuin Haavisto. Väyrynen olisi saanut vähemmän muilta ehdokkailta vapautuneita protestiääniä ja tuskin moni valveutuneen, suvaitsevaisen, itsekorotettun älymystön edustajakaan olisi raahautunut uurnille enään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Vaalivitunsunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

exsu kirjoitti:
Dumiz kirjoitti: Harvoin olen vahingoniloinen, mutta nyt oon. Missä niitä mukeja?
http://vayrynen.com/tue-kampanjaa/tilaa-muki
No en kyllä 30e oo laittamassa, mutta laitoin naamikseen että vitosella voin poistaa jos joku haluaa eroon.

Nyt tällä kertaa aion olla huono voittaja, voi ei.
Vastaa Viestiin