Per-per-pär-Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Per-per-pär-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Jebujee!
Pummasin puolpäiväpekkasta, mutta tuskin natsaa :x
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Per-per-pär-Perjantai

Viesti Kirjoittaja sinsin »

Huikeen hunajaista huomenta!

*tekohymyilee maireasti*

Kuinka voisin olla avuksi tänään?
Eiks kohta pääsis jo viikonlopun viettoon? Ai puoli kuudelta? No kivakiitti..
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Per-per-pär-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Mä hoivailen vesirokkopotilasta. Ensi viikon duunikeikat piti peruuttaa/siirtää, pyh.

Hyvää asiassa on se, että saan parikin kaveria lapsineen käymään tänään ja huomenna.
Tarjolla kahvia, pullaa ja kääretorttua. Lapsille mehua, jäätelöä ja vesirokkoa :]
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Per-per-pär-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pitkästä aikaa kohtuu roteva väsy. Jossain vaiheessa mustinta Afrikkaa vanhempi tyttö tuli viereeni patjalle nukkumaan, jolloin siirryin suosiolla puoliksi lattialle. Eihän siitä sen jälkeen oikein mitään tullut osaltani. Haaveilen Kauppahallin lounaasta töitä vältellen...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Johnny Winter

Re: Per-per-pär-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Tänään vois vetää kiinalaista Tapiolassa. Miltäs kuulostaa?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Per-per-pär-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ajattelin kuitenkin Tiibetiläistä Kampissa. Tai mössöä Ruoholahdessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Per-per-pär-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jaaha jäi maistelusta tultua nakit jääkaapin ulkopuolelle..
Syön tänään siis Snellmann tosi aito Juustonakkeja, ruista leipä sitten alahuulen päälle.. Huuhtelen alas teellä ja kaffilla..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Per-per-pär-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Tänään salipäivä. Istuin kuitenkin sohvalle ja samalla polvi ilmoitti että kuntopyörän voi jättää alkuunsa väliin, jos nyt mavejumpan kestäis, niin sitten saakoot lepäillä huomiseen muuttoon asti :twisted:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Per-per-pär-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Per-per-pär-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

No niin neljän viikon tauko voimaharjoittelussa mutta vatsalihakset yskimisen ja aivastelun takia priima-kunnossa! JAhuu!

Huii, Sale oli saanut Kakkosen takeltelemaan Iran asioissa, voi hurja ehkä sittenkään Haavisto ei ole presinttiainesta kun tollaan menee takeltelemaan jossain Iran kysymyksessä, selvähän se, joo..
Mutta katsokaa Salen nelois-viitoisleukaa? ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Per-per-pär-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vielä 2 tuntia töitä kustannuspaikalla. Sitten syöttämään, juottamaan ja saunaottamaan yhteistyökumppaneita. Taitaa mennä huomiseen aamuun saakka..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Per-per-pär-Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Enää vajaa 47 vuorokautta uusiin South Parkin jaksoihin. Onhan tässä taas jotain minkä vuoksi elää. Kaiken lisäksi on perjantai ja karkkipäivä.

Tulee aika vänkä olo kun vetää koulutuksen 350+ ihmiselle ja palaute on ekstaattista. Ehkä mussa olisi ainesta karismaattiseksi kansankaatajatv-pastoriksi. Hallelujah, brothas and sistas!
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Per-per-pär-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:Enää vajaa 47 vuorokautta uusiin South Parkin jaksoihin. Onhan tässä taas jotain minkä vuoksi elää. Kaiken lisäksi on perjantai ja karkkipäivä.

Tulee aika vänkä olo kun vetää koulutuksen 350+ ihmiselle ja palaute on ekstaattista. Ehkä mussa olisi ainesta karismaattiseksi kansankaatajatv-pastoriksi. Hallelujah, brothas and sistas!
Mutta tyrkytettiinkö sinulle pillua? Minulle kerran ja yleisöäkin oli enemmän. Tai ehkä ei niin paljoa, mitä nyt päärakennuksen isoon luentosaliin mahtuu. En astunna. Moka. Vittu. Ja ne maksokin mut nähdäkseen. Mm mut.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Per-per-pär-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Haaveilen Kauppahallin lounaasta töitä vältellen...
Ponteva pippuripyörykkä, praatvurstia, muusia, suolakurkkua, salaattia ja jalapenoja. Jälkiruoka haettiin Nekalan K-marketista, jossa munkkikahvi on ällistyttävän halpa eli euro.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Per-per-pär-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Fantsuu viikonloppuu!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vd2zhRrG ... ure=relmfu[/youtube]
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Per-per-pär-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tänään käyty ääni antamassa. Reissuun kuluikin kivasti kolmisen tuntia, kiitosta vaan "signaalivioille".




Nyt olen ansainnut siiderin. Myöhemmin vedän naamaan Matti Vanhasen herkkua. Siitäs saitte.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Per-per-pär-Perjantai

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Olipa muuten puiseva ja alavireinen tämä Maikkarin pressatentti. Ammattitaidoton toimittaja ja kalseat lavasteet. Sale pärjäsi paremmin kuin edellisessä tentissä; ei puhunut enää niin ympäripyöreitä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Per-per-pär-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Yhteistyökumpparit syötetty, juotettu ja saunotettu. Tilatkin jäi siistiksi, kunhan vähän puserrutin hikeä otsalta niitä siivotessani. Oma jääkaappi (la+su safkat) kiittää myös :) Kohta vatsa pinkeenä unta palloon, koska lauantai-illalla seuraavat saunojaiset safkoineen ja juomineen - onneksi en silloin ole isäntänä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin