VArkauden tratekia

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

VArkauden tratekia

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Sitä vaan että onko Poikuus 41 riehunut siellä Varkaudes viime-yönä ja tänä-päivänäkin vielä?

Johtuuko tämä kenties taas jostain mustat saxit meininkistä?
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: VArkauden tratekia

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kukamitähäh Varkaudessa? Mitä siellä on tapahtunut? Olen sillä näet nimittäin Orimattilassa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: VArkauden tratekia

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Jouskari on ikään kuin pudonnu kärryiltä? :D Se ei tainnu tietää, että miljonääri-poikuus on nykyään Orimattilan tavoitelluin poikamies!!!!1
Manaaja

Re: VArkauden tratekia

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kreitsu kirjoitti:Jouskari on ikään kuin pudonnu kärryiltä? :D Se ei tainnu tietää, että miljonääri-poikuus on nykyään Orimattilan tavoitelluin poikamies!!!!1
Aina silloin kun ei asu äiteen luona.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: VArkauden tratekia

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu kirjoitti:Jouskari on ikään kuin pudonnu kärryiltä? :D Se ei tainnu tietää, että miljonääri-poikuus on nykyään Orimattilan tavoitelluin poikamies!!!!1
Eilen bongasin Orimattilan Aisakello-marketin kassajonossa orimattilalaisen Riitta Väisäsen. Olen nähnyt ennenkin monesti täällä, mutta tällä kertaa mukanaan oli tyttärensä Vilma (?). Riitta on rypistynyt, lihonut ja päällään oli mauton tekoleoparditurkki. Tyttärellään taas valkoinen talvitakki, joka kuitenkin jätti tiukan farkkupepun näkyville. Kasvotkin ovat kauniit. Tyyliini ei kuulu huomioida julkkiksia avoimesti, joten keskityin vaihvihkaa tuijottamaan tyttären takalistoa. Ehkä vähän liiankin pikkupeppu, mutta täydellisen pyöreä. Olisiko minulla mahdollisuuksia, kun kerran kylänmiehiä olen?
Vastaa Viestiin