Riitan rietas ja onnellinen keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Riitan rietas ja onnellinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Rapsakkaa mutta niinhän sen pitääkin olla. Työpäivän agendassa talvilomaviikon ohjelman etsiminen sekä hääpäivälahjan keksiminen. Päivystysvuoro.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Riitan rietas ja onnellinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hivenen hontelo olo. Mahtava keikka, mutta pari janojuomaa olisi voinut kipata. Aamupalaverikin jäi väliin kun juna oli kylmää, mikä taisi olla vain hyvä. Nyt usealle konsolille pyörimään jotain turhanpäiväistä dataa niin näyttää kuin tekisin jotain kahvinjuonnin lomassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Riitan rietas ja onnellinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mirkulle ja muillekin koiraihmisille taas karvavauvoja albumissa.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Riitan rietas ja onnellinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Käytiin arkku valitsemassa ja tekemässä muut järjestelyt, päädyttiin perhehaudan valintaan. Ollaan sitten joskus samoissa mullissa koko perhe.

Sen sanon että näihin tehtäviin en usko olevan mahdollista valmistautua sitten mitenkään.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Riitan rietas ja onnellinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Nergal kirjoitti:Käytiin arkku valitsemassa ja tekemässä muut järjestelyt, päädyttiin perhehaudan valintaan. Ollaan sitten joskus samoissa mullissa koko perhe.

Sen sanon että näihin tehtäviin en usko olevan mahdollista valmistautua sitten mitenkään.
Oon pahoillani menetyksestäsi.

En usko että noihin pystyy valmistautumaan, saatteko mistään apua? Joku joka ei ollu niin läheinen kuin te vois auttaa.

Minä toivon että mun sukulaiset tekee hautajaisvalmistelunsa ite, niin pitkälle ku pystyy. Ite teen niin, pitääki lisätä tämä homma testamenttiin tai johonki.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Riitan rietas ja onnellinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Äidin toiveita tässä noudatetaan. Hautajaisiin kutsutaan pelkät äidin ja isän sisarukset ja ruokailu/kahvitus järjestetään kotona. Kyllä tässä pärjätään mutta ei mitenkään helppoa ole, pakko vaan jaksaa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Riitan rietas ja onnellinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Täytyy kyllä sanoa ette hetken itteäkin vähän pelotti tuossa jokunen viikko sitten kun lääkärit mokailivat taas mutsin leikkausta ja vettä oli keuhkoissa + keuhkot kasassa. Onneksi saatanan tunarit eivät saaneet tapettua.
Mutta joo, täytynee alkaa tässä itsekin valmistautua että joskus se päivä koittaa. Jaksuja Numballe.

Nyt taas pientä rapelia, tunteiden sekamelskaa ja pizzan+kepapin tilaamista.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Riitan rietas ja onnellinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jostakin syystä meikäläisen ääni on muuttunut homomaisen nasaaliksi. Tarkistin kyllä, että pallit on vielä tallella.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Riitan rietas ja onnellinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Nergal kirjoitti:Äidin toiveita tässä noudatetaan. Hautajaisiin kutsutaan pelkät äidin ja isän sisarukset ja ruokailu/kahvitus järjestetään kotona. Kyllä tässä pärjätään mutta ei mitenkään helppoa ole, pakko vaan jaksaa.
Kuva

Otan osaa suruusi, jos se nyt mitään auttaa, kun ovat vain sanoja bittivirrassa. Mutta ehkä se ajatus edes auttaa, että täällä on yksi jantteri enemmän joka vilpittömästi toivoo universumilta, karmalta, tai miltä nyt tahansa voimia ja jaksamista sinulle.

-Haemis / ****
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Riitan rietas ja onnellinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Herra Hajamielinen oli sitten unohtanut lähettää lokakuussa sähköpostin ja tänään tuli kivasti möykkää. Saapa nähdä tuleeko muita sanktioita perässä.

No eipähän ole tylsää kun nuo omat mokailut vituttaa niin paljon ettei muuta pysty miettimään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Riitan rietas ja onnellinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Bluntly kirjoitti:Herra Hajamielinen oli sitten unohtanut lähettää lokakuussa sähköpostin ja tänään tuli kivasti möykkää. Saapa nähdä tuleeko muita sanktioita perässä.

No eipähän ole tylsää kun nuo omat mokailut vituttaa niin paljon ettei muuta pysty miettimään.
Joo, tuttu tunne. Tääl oli 4x super-hälärm-maailmaloppuu tilanne pääl viikonloppuna ja tuli sitten tehtyä hiukan hätiköity ratkaisu...

Josta niitetään satoa viel varmaan. No, ei ollut ihan TÄYSIN mun moka, mut melkein :P

Huppistasaatana.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Riitan rietas ja onnellinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

Kasvatanko takatukan (y/n).

Kuukauden sairauslomalla ei tullut leikattua tukkaa ja sitten kone jäi vanhempien luokse. On sen verran ohimokaljua kyllä, että tulos olisi luokkaa törkyinen. Kunnon lätkämullet, ja naisten kiinnostus on varmasti estetty. (Miten se eroaa nykytilanteesta.)
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Riitan rietas ja onnellinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ei takatukalle. Edes sellainen ironinen takatukka ei toimi enää.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Riitan rietas ja onnellinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

Noppaelain kirjoitti:Kasvatanko takatukan (y/n).

Kuukauden sairauslomalla ei tullut leikattua tukkaa ja sitten kone jäi vanhempien luokse. On sen verran ohimokaljua kyllä, että tulos olisi luokkaa törkyinen. Kunnon lätkämullet, ja naisten kiinnostus on varmasti estetty. (Miten se eroaa nykytilanteesta.)
Anna palaa.

Kunnon mullet ja mahtavat räkäjarrut.

Sitten tatska käsivarteen ja kesällä wifebeater päälle aurinkolasien kanssa.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Riitan rietas ja onnellinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sola »

Noppikselle: Ei missään tapauksessa!

Ja voimia Nergalille.
Vastaa Viestiin