Troztai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Troztai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Aina ilo herätä klo 5.18, puolisen tuntia ennen kelloa.
Prepare for the worstest.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Troztai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mun äiti tulee tänään. Terveen aikuisen stressireaktiona heräilin 1,5 h ennen kellon soittoa useita kertoja, 20 min ennen varsinaista herätysaikaa luovutin ja nousin. Hip hei ja töihin!
masa

Re: Troztai

Viesti Kirjoittaja masa »

Huoltakaa niitä autojanne ettei tarte pakkasilla seistä hätävilkut päällä tien reunassa :perse:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Troztai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

exsu maagista teletappiaa! Munkin äiti tulee tänään, mut en ainakaan ylitajuisesti oo stressannu siitä, vaan jätin rennosti jopa siivoomatta.
Prepare for the worstest.
masa

Re: Troztai

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:
Mikähän niistä yleensä tällä kelillä menee, muuten?

Veikkaisin että polttoaineensuodatin on eka paikka joka jäätyy.
masa

Re: Troztai

Viesti Kirjoittaja masa »

Tilasin just sakuista parilla tonnilla kodinkoneita. Säästöä suomen hintoihin tuli suunnilleen saman verran.. Vielä tartttis löytää tiskiallas ja muuta mukavaa.


Kuva
masa

Re: Troztai

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti: No joo, ehkä se paperisuodatin olisi hyvä joskus vaihtaa. Eipä silti kyllä Salmiakkikin naukaisi aika lailla aamulla entitoimikseen.
Ainakin mersun huolloissa se vaihdetaan joka kerta. Joka kerta tarkoittaa minulla noin 15 000 km ja 2 krt vuodessa. Ei ole mitään järkeä jättää sitä vaihtamatta, koska se maksaa suunnillee kahvikupin verran.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Troztai

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti:
exsu kirjoitti:Mun äiti tulee tänään. Terveen aikuisen stressireaktiona heräilin 1,5 h ennen kellon soittoa useita kertoja, 20 min ennen varsinaista herätysaikaa luovutin ja nousin. Hip hei ja töihin!
Naiset ja niitten äitit.
Ei osu. En ole nainen tai äiti ei oo mun äiti O_o
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Troztai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:Tilasin just sakuista parilla tonnilla kodinkoneita. Säästöä suomen hintoihin tuli suunnilleen saman verran..
Tosi outoa. Lähinnä, miten suomalaiset pystyvät myymään niin kalliilla.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Troztai

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti:
annepa kirjoitti:Ei osu. En ole nainen tai äiti ei oo mun äiti O_o
Meinasin kirjoittaa, että normaali tytär-äitisuhde vielä hakusessa. Mutta ehkä sinä olet se järkevä poikkeus (tai sitten tämä kertoo jotakin minusta ihmisenä).
Olenhan sukkia kutova mies ja niin äijä että helluni on homo.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Troztai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

masa kirjoitti: Vielä tartttis löytää tiskiallas ja muuta mukavaa.
Tämmöinen muksahtaa meikäläiselle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Troztai

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti:
annepa kirjoitti:Olenhan sukkia kutova mies ja niin äijä että helluni on homo.
Eli olet jyrännyt äitisi yli tai hänkin on sukkia kutova mies. :)
En minä mitään ole jyränny. Äiti kyllä kutoo sukkia. Ehkä mejän perheessä ei vain ole muita ko äijiä :o En kyllä osaa ajatella äitiäni äijänä mut ehkä se on.

EDIT hei ei äijyys, sukkien kutominen tai mieheys ole jyräämistä!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Troztai

Viesti Kirjoittaja sinsin »

Viime talvena mulla jääty pakkasnesteet moottoritiellä. Heti tien sivuun kun lämmöt nousi ja etsimään jotain pahvia syylärin suojaksi. Matka jatkui pienen lämpöjentasailun jälkeen ja pakkasnesteet meni vaihtoon illalla.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Troztai

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti:
annepa kirjoitti:EDIT hei ei äijyys, sukkien kutominen tai mieheys ole jyräämistä!
Kyllä, kulta. :)
Nyt turpa tukkoon tai kudon sulle sukat!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Troztai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vielä huominen ja sitten viikko lomaa.
Kaikki ens viikolla tulevien töiden osuuteni (siis jos en olisi lomalla) ei hoidu tuuraajilta... lomalta paluu lienee muuta kuin mukavaa.
Vai lähettäiskö lomalta palattua pomolle kaikkien uusien hommien meilit :roll:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Troztai

Viesti Kirjoittaja saira »

AARGH! Taas on jotenkin voimaton olo. Meillä välillä jutskaamassa käyvä 13-vuotias tyttö asuu ei niin vakaissa oloissa. Isäpuolensa tykkää riehua kännissä. Isänsä on samanlainen. Pari kuukautta sitten äiti teki eroa isäpuolesta, mut palas sittemmin takaisin yhteen. Nyt viime yönä isäpuoli oli juonut taas tarpeeksi. Oli heitelly äiti ja tytärtä taas. Tytär juoksi paljain jaloin ja takitta ulos soittamaan poliisit. Poliisit hoiti asian lähettämällä tytön ja äidin muualle, eivät ottaneet isää putkaan. No, tavaroitahan se oli sit rikkonu ja ikkunan... Parasta on, et isäpuoli on lastensuojelussa töissä... Yritin puhuttaa tyttöä keskustelemaan äitinsä kanssa lähestymiskiellosta. Äiti ei kuulemma suostu hakemaan moista, mutta tyttö kysyi nyt multa josko hän vois hakea sitä. Yritin psyykata tyttöä, et tärkeintä sen olis ajatella nyt itseään. Ja samalla auttais äitiäänkin jos kieltoa hakis.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Troztai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Mitä oon nyt jonkun muutaman vuoden aikana jutellut naisten kanssa, niin kyllä on ollut välillä aika koetuksella usko omaan sukupuoleen. Mitä kauheaa paskaa sitä ihmiset tekeekin "rakkaimmilleen".
Toki en ole pullossa kasvanut, tiedän että hirveyksiä on tapahtunut, mutta vasta lähiaikoina olen alkanut käsittää mittasuhteita ja kuinka monelle läheiselle/tuttavalle on jotain tapahtunut.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Troztai

Viesti Kirjoittaja saira »

Sehän siinä, ei niistä mielellään edes puhuta. Jotenkin ensimmäinen ajatus on suojella sitä, joka satuttaa, niin nurin kurista kuin se onkin. Tuntuu, että vasta tilanteesta pois päästyä asian voi ottaa esille. Tässäkin tilanteessa äiti suojelee miestään ja tytär äitiään. Lisäksi jännä on se "sit ku"-ilmiö, millä asiaa selitetään. "Kyl se sit lopettaa ku tää ja tää muuttuu." Tai "on se ihan mukava selvinpäin". Eikä ajatella sitä, että se "mukava" tyyppi tietää mitä tapahtuu kun ottaa, ja silti valitsee sen ottamisen. Sama koskee molempia sukupuolia, ja henkistä ja fyysistä alistamista.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Troztai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kyllä porukka on käsittämättömän tunaria liikenteessä, kun ei vieläkään osata yhtään sovittaa ajamista ja olosuhteita kohdilleen.
Universaali disclaimer.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Troztai

Viesti Kirjoittaja Leevi »

masa kirjoitti:Tilasin just sakuista parilla tonnilla kodinkoneita. Säästöä suomen hintoihin tuli suunnilleen saman verran..
Vuoden lopussa tuli itsekin tilattua netistä. Ihan jo yhdellä kodinkoneella hinta oli 595€ halvempi. No toki netin hinta oli tarjous ja kaupoista katselin vaan myyntilappuja (kai niistäkin olisi jotain saanut pois mutta aivan varmasti ei noin paljon kun sain).
masa

Re: Troztai

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti:Kyllä porukka on käsittämättömän tunaria liikenteessä, kun ei vieläkään osata yhtään sovittaa ajamista ja olosuhteita kohdilleen.
Olisikin vaan siitä kyse. Esim vartioharjun linja itäväylälle oli kokonaan tukossa, koska rekka oli jäänyt mäkeen kiinni. Toki siinäkin olisi voinut kuski ennakoida ja vetää päin punaisia.

Kehä kolmosella Vuosaaren päästä länteen, oli keskikaista reuna aurattu kuin haravalla. Välillä hyvin ja väliin huonosti. Joku uusi bömbelö oli siellä vetänyt piruetit niin että taisi olla joka ikkuna hajalla. Ikeasta eteenpäin oli tie suljettu, mut en tiedä mikä siellä oli syynä..

Kysymmä vaan että missä vitussa on lumiaurat? Tarttisko niitä olla enemmän kuin yks!
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Troztai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:Olisikin vaan siitä kyse. Esim vartioharjun linja itäväylälle oli kokonaan tukossa, koska rekka oli jäänyt mäkeen kiinni. Toki siinäkin olisi voinut kuski ennakoida ja vetää päin punaisia.

Kehä kolmosella Vuosaaren päästä länteen, oli keskikaista reuna aurattu kuin haravalla. Välillä hyvin ja väliin huonosti. Joku uusi bömbelö oli siellä vetänyt piruetit niin että taisi olla joka ikkuna hajalla. Ikeasta eteenpäin oli tie suljettu, mut en tiedä mikä siellä oli syynä..

Kysymmä vaan että missä vitussa on lumiaurat? Tarttisko niitä olla enemmän kuin yks!
Ketjukolarit ja huonosti auratulla teillä tapahtuvat piruetit ovat kyllä enimmäkseen kiinni ratin ja penkin välisestä tekijästä. Yleensä tilanneopeus ja turvaväli ovat väärällä mallilla.
Universaali disclaimer.
masa

Re: Troztai

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti: Ketjukolarit ja huonosti auratulla teillä tapahtuvat piruetit ovat kyllä enimmäkseen kiinni ratin ja penkin välisestä tekijästä. Yleensä tilanneopeus ja turvaväli ovat väärällä mallilla.
Tietenkin, mutta on muitakin muuttujia kuin torvelot kuskit.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Troztai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
So Hard kirjoitti: Ketjukolarit ja huonosti auratulla teillä tapahtuvat piruetit ovat kyllä enimmäkseen kiinni ratin ja penkin välisestä tekijästä. Yleensä tilanneopeus ja turvaväli ovat väärällä mallilla.
Tietenkin, mutta on muitakin muuttujia kuin torvelot kuskit.
Kyllä se musta on vähän +-0 kommentti todeta Esko Riihelän äänellä tilannenopeus ja turvaväli.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Troztai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:
So Hard kirjoitti: Ketjukolarit ja huonosti auratulla teillä tapahtuvat piruetit ovat kyllä enimmäkseen kiinni ratin ja penkin välisestä tekijästä. Yleensä tilanneopeus ja turvaväli ovat väärällä mallilla.
Tietenkin, mutta on muitakin muuttujia kuin torvelot kuskit.
Luonnollisesti. Päätin silti ajella duunista kotiin kahden jälkeen, koska neljän ruuhkassa torveloiden järki on kaikkein eniten jäässä.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin