Palstan pressavouhotus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Nyt on snadisti liputettu

Niinistöä
4
29%
Haavistoa
4
29%
Ei vittu kiinnosta!
6
43%
 
Ääniä yhteensä: 14

Johnny Winter

Palstan pressavouhotus

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Kumman puolesta täällä on liputettu aktiivisimmin? Lasketaan tassä kohtaa toisen mustamaalaus oman ehdokkaan liputtamiseksi.

Antaa palaa arvon maakarit.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Palstan pressavouhotus

Viesti Kirjoittaja exsu »

En osaa sanoa, mutta oon jo ihan kyllästynyt. Palstalaisista tulee esiin jänniä piirteitä. EW kirjoitti yhden sanan mittaisen postauksen. Tixusta on tullut vanha, vihainen vaaliasiahenkilö, toivottavasti se menee ohi kun Sale saa uudet käyntikortit painoon vaalien jälkeen. Tosin Dave on muuttunut sympaattisemmaksi, enkä mä enää edes pelkää että se olis jotenkin itsetuhoista kehitystä. Tää tais alkaa kyllä jo ennen vaalihommia.
Johnny Winter

Re: Palstan pressavouhotus

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Yhdyn osittain edelliseen. Se kuuma peruna mässytettiin jauhoksi jo hyvissä ajoin ja nyt koko touhu on ollut yhtä lehmämäistä märehtemistä. Onneksi se loppuu sunnuntaina. Mä en ole ehtinyt joka postausta lukemaan, joten jätän nämä märehtijät arvioimatta.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Palstan pressavouhotus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Aktiivista liputusta on molempien puolesta aika tasaisesti. Kitinä lienee jakautunut lähelle samoja kannatuslukuja kuin mitä ehdokkaat loppujen lopuksi saavat, ja tämä tukee tasaisuutta.

Olen kyllä omasta puolueellisesta näkökulmastani huomaavinani, että jos tuki onkin tasapuolista, niin ehdokkaiden saama loka on vähän toispuolisesti jakautunutta: Niinistöä ei juurikaan kritisoida muuta kuin aika kohtuullisesti asiapohjalta (tärkeimpänä poikkeuksena varmaan EW:n teoriat siitä, miten Sauli on laskelmoinut asumisjärjestelynsäkin vuosia vain pressaehdokasimagoa silmälläpitäen), kun taas punaviherehdokasta, jollaiseksi Haavisto luetaan, saa normaalin käytännön mukaan solvata ja lyödä hyvän maun ja terveen järjen ylittäen (nämä homofobiat ja viherdiktatuuripuheet tietty etunenässä). Tietysti tämä voi kertoa siitä, että Niinistö on niin tavattoman hieno ehdokas, että kukaan ei hänestä löydä / halua sanoa pahaa sanottavaa.
Viimeksi muokannut urpiainen, 03.02.2012 12:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Johnny Winter

Re: Palstan pressavouhotus

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

urpiainen kirjoitti:Tietysti tämä voi kertoa siitä, että Niinistö on niin tavattoman hieno ehdokas, että kukaan ei hänestä löydä / halua sanoa pahaa sanottavaa.
Eli pliisu?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Palstan pressavouhotus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Johnny Winter kirjoitti:Eli pliisu?
Mitäs on hetero.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Johnny Winter

Re: Palstan pressavouhotus

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Johnny Winter kirjoitti:Eli pliisu?
Mitäs on hetero.
Ja nuolee kuivaa mattoa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Palstan pressavouhotus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:Tietysti tämä voi kertoa siitä, että Niinistö on niin tavattoman hieno ehdokas, että kukaan ei hänestä löydä / halua sanoa pahaa sanottavaa.
Omasta mielestäni olen löytänyt Niinistöstäkin pahaa sanottavaa. Ei missään nimessä mikään ideaaliehdokas.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Palstan pressavouhotus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Tietysti tämä voi kertoa siitä, että Niinistö on niin tavattoman hieno ehdokas, että kukaan ei hänestä löydä / halua sanoa pahaa sanottavaa.
Omasta mielestäni olen löytänyt Niinistöstäkin pahaa sanottavaa. Ei missään nimessä mikään ideaaliehdokas.
No näinhän se on. Tällaiset mestarinsa esimerkkiä sovittelevuuteen enemmän tai vähemmän menestyksekkäästi seuraavat Haaviston kannattajat ovat tässä kovasti joutuneet puolustelemaan Saukkia mulkvisti-syytöksiltäsi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Palstan pressavouhotus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti: Tosin Dave on muuttunut sympaattisemmaksi, enkä mä enää edes pelkää että se olis jotenkin itsetuhoista kehitystä. Tää tais alkaa kyllä jo ennen vaalihommia.
Merkittäköön pöytäkirjaan, että itsetuohoisuutta en ole itsessäni kyllä tunnistanut ainakaan kahteenkymmeneen vuoteen. Ahdistusta ja/tai masennusta kyllä. Mutta nyt kaikki on kaikinpuolin varsin jeesch. Mutta puhutaan vaan musta!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Palstan pressavouhotus

Viesti Kirjoittaja exsu »

NuoriDaavid kirjoitti: Mutta puhutaan vaan musta!
Me käytiin tästä jo kriisikeskustelu Nowiksen kanssa, joten kaikki on nyt jo ihan jeeez!
Johnny Winter

Re: Palstan pressavouhotus

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

^ Kerro nyt mitä siellä kulisseissa on kujerrettu! Mieles tekee kuitenkin ;)
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Palstan pressavouhotus

Viesti Kirjoittaja exsu »

Johnny Winter kirjoitti:^ Kerro nyt mitä siellä kulisseissa on kujerrettu! Mieles tekee kuitenkin ;)
Tässä kyllä huomaa ikääntymisen. Kyllä vanhaan hyvään aikaan joku olisi kysynyt vähintään, että kai me oltiin vaahtokylvyssä saippuoimassa toisiamme keskustelun aikana. Nyt kiinnostaa vaan keskustelun sisältö.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Palstan pressavouhotus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:
Johnny Winter kirjoitti:^ Kerro nyt mitä siellä kulisseissa on kujerrettu! Mieles tekee kuitenkin ;)
Tässä kyllä huomaa ikääntymisen. Kyllä vanhaan hyvään aikaan joku olisi kysynyt vähintään, että kai me oltiin vaahtokylvyssä saippuoimassa toisiamme keskustelun aikana. Nyt kiinnostaa vaan keskustelun sisältö.
No voinks mä tulla mukaan vaahtokylpyyn kun juttelette musta?

*pitää yllä vanhojen hyvien aikojen henkeä*
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Palstan pressavouhotus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Johnny Winter kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Johnny Winter kirjoitti:Eli pliisu?
Mitäs on hetero.
Ja nuolee kuivaa mattoa.
Jaa-a. Eikös perimätiedon mukaan ne kaikkein kiltimmät tytöt ole tässä mielessä niitä kaikkein hurjimpia. Jos tämä pitää paikkansa, niin sträppärin nauhat vain soivat Lähderannassa!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Palstan pressavouhotus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:Tietysti tämä voi kertoa siitä, että Niinistö on niin tavattoman hieno ehdokas, että kukaan ei hänestä löydä / halua sanoa pahaa sanottavaa.
Se on liikaa vasemmalla.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Palstan pressavouhotus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Johnny Winter kirjoitti:
Ja nuolee kuivaa mattoa.
Jaa-a. Eikös perimätiedon mukaan ne kaikkein kiltimmät tytöt ole tässä mielessä niitä kaikkein hurjimpia. Jos tämä pitää paikkansa, niin sträppärin nauhat vain soivat Lähderannassa!
Minulla on kyllä sellainen tuntu, että tältäkin palstalta joku voisi suostua sitä mattoa nuolemaan.
Jos maan etu sitä vaatii!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin