Flunssainen keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Flunssainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Helmat paukkuu ja taudit tulloo!

Pekoni-munakas_aamiainen med tuorepuristettu veriappelsiini ja 10.40 hakemaan saigonia kun kurkku semmoinen ettei tee mieli puhua mitään.
Viimeksi muokannut Dumiz, 08.02.2012 8:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Flunssainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mullakin tuntuu vähän nielussa, mut ei pahasti. Eilinen hiihtely tuntuu enemmän jaloissa, varsinkin sääret ja nilkat ihan muussina. Pitää etsiä joku aikuisten hiihtokoulu, ei tuosta tule muuten mittään!
masa

Re: Flunssainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumiz kirjoitti:kurkku semmoinen ettei tee mieli puhua mitään.

Ota hjullu buranaa. Sillä se tokenee.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Flunssainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

masa kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:kurkku semmoinen ettei tee mieli puhua mitään.
Ota hjullu buranaa. Sillä se tokenee.
Oot vielä huonompi lääkäri kuin Dave!

Posivil Zink, Finnrexin mustaherucca ja Strepsils hunaja saakoot toimia kurkkkulääkkeenä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Flunssainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Uhkaava kurkkukipu hiipii täälläkin. Mä en haluu! Just kun mä olen (vuoden jälkeen) oppinut liikkumaan jokseenkin säännöllisesti ja tarpeeksi rankasti, niin siitä ei voi ottaa saikkua.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
masa

Re: Flunssainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumiz kirjoitti:Posivil Zink, Finnrexin mustaherucca ja Strepsils hunaja saakoot toimia kurkkkulääkkeenä.

Höpö höpö. Ota vaan sitä buranaa jos haluat että kipu menee pois. Noi strepsilsit sun muut auttaa yhtä paljon kuin jos tunkisit ne naapuris kissin puohon.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Flunssainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

exsu kirjoitti:. Pitää etsiä joku aikuisten hiihtokoulu, ei tuosta tule muuten mittään!
Löytys, alkaa sunnuntaina! :D
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Flunssainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

masa kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Posivil Zink, Finnrexin mustaherucca ja Strepsils hunaja saakoot toimia kurkkkulääkkeenä.

Höpö höpö. Ota vaan sitä buranaa jos haluat että kipu menee pois. Noi strepsilsit sun muut auttaa yhtä paljon kuin jos tunkisit ne naapuris kissin puohon.
No kyllä se kipu on nyt vähän vähentynyt kun on oli lämpimässä suihkussa vartin ja veteli lämmintä mustaheruccaa. Kohta sitä sinkkiä. Toki ibuprofeiini varmaan veis kivun pois, mutta emmä nyt tähän ole kuolemassa. Vaikkakaan ei paljoa tee mieli puhua.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Flunssainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:
exsu kirjoitti:. Pitää etsiä joku aikuisten hiihtokoulu, ei tuosta tule muuten mittään!
Löytys, alkaa sunnuntaina! :D
Muista sitten, että vedät siellä koulussa täböillä alusta saakka ja huudat: "Havuja perkele!"
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Flunssainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lolita kirjoitti:Uhkaava kurkkukipu hiipii täälläkin.
Itsellä homma on tuossa vaiheessa tasan, tauti joko tulee tai lähtee. Jatkan kuitenkin elämää ja liikkumista normaalisti peläten pahinta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Johnny Winter

Re: Flunssainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Taitaa olla melko tautinen tammi-helmikuu vähän joka kulmakunnassa. Mulla alkoi loppiaisena ja sen jälkeen on urheilusuoritteet ollu kortilla. Vieläkään tauti ei ole selätetty. Joutuu arpomaan tämän päivän treenejä. Reilun viikon päästä olis reissu noin neljäkymmentä astetta lämpimämpään ilmastoon ja enää siellä ei haluaisi tarpoa räkä poskella.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Flunssainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Viikko sitten alkoi nuha, nyt tuntuis olevan voiton puolella.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Flunssainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:
exsu kirjoitti:. Pitää etsiä joku aikuisten hiihtokoulu, ei tuosta tule muuten mittään!
Löytys, alkaa sunnuntaina! :D
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Flunssainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pää kipeä. Ilmeisesti olen tehnyt liian tehokkaasti päätetyötä. Näin ei voi jatkua.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Flunssainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Lolita kirjoitti:Uhkaava kurkkukipu hiipii täälläkin.
Täälläkin, välillä. Mulla on jo varmaan 3 viikkoa ollu aina yks flunssan oire kerrallaan, ensin on kurkku kipiä, sitten on nenä tukossa, sitten särkee niveliä... Kuumetta ei vielä ole ollu. Koko ajan olen kuitenkin suht toimintakuntoinen. Kurkkukipua varten meillä on salainen ase: puuduttava suihke! Suihkaus nieluun ja lähtee kurkkukivut! Ainakin hetkellisesti.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Flunssainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Firma yrittää tuputtaa laittomia uusia työsopimuksia. Nauran ääneen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Flunssainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pää kipeä. Ilmeisesti olen tehnyt liian tehokkaasti päätetyötä. Näin ei voi jatkua.
Vieläkään ei yhtään empatiaviestiä. En kai mä tätä tänne huvikseni kirjoitaanut, vittu!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Flunssainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pää kipeä. Ilmeisesti olen tehnyt liian tehokkaasti päätetyötä. Näin ei voi jatkua.
Vieläkään ei yhtään empatiaviestiä. En kai mä tätä tänne huvikseni kirjoitaanut, vittu!
Jaksuja!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Flunssainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Jaksuja!
:dream:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Flunssainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Tuntuu että kaikki on kipeenä, itsellä taas virtaa niin että ajattelin käydä teNpaseen hiihtolenkin. Uutta Stam1naa soittimeen ja ladulle!

Hyvä ralli:

Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Flunssainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Työkaveri nauroi vaan paskaista naurua mun orastavalle flunssalle ja pakotti salille. Mukava naiskonstu tuli opastaan meitä peppu-reisi-treenin saloihin, minä tietenkin olin aika onneton rimppakinttu. Se on kiva olla surkea kun vertailukohta on ainakin viidennellä kuulla raskaana.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Flunssainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

annepa kirjoitti:Firma yrittää tuputtaa laittomia uusia työsopimuksia. Nauran ääneen.
Kas meilläkin tehdään niin. Sen lisäksi ovat uhkailleet potkuilla ja painostaneet ties mitä. Että ihan kiva etten mennyt sinne toimistopuolen hanttihommiin vaan pysyin kenttäpuolella, muuten olisin varmaan jo pihalla tavalla tai toisella.

Toimistopuolen nokkanainen nosti kytkintä jo vähän aikaa sitten.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Flunssainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tukkani oli niin surrealistisen ylikasvanut, ettei ilman lakkia iljennyt kulkea. Ihan afro niskakiharin. Nolotti edes parturivosulle näyttää. Kävin kuitenkin parturissa. Orimattilassa on ihan metroseksuaalisen paljon parturi/kampaamoja, jotain parikytä.

Tässä salongissa ensin minulle näytettiin mallikuvia metroseksuaalihomojen tukkamalleista, että mikä näistä valita. Kauniita poikia tinttitukalla ja muilla kiharruksilla ja raidoilla.

Minä örähdin että eikun olen ikäni neuvonut vain: Pituus puoleenväliin korvaa, niska lyhyeksi rajalla, jakaus, saa ohentaa reilusti.

No, lopuksi tuo sentään kehui miten taipuisat hiukset minulla on ja että väri on hyvä. Minä että sehän oli ennen melkein musta, nyt on puolet harmaata.

Naamakarvayritelmääni heti alkuun kielsin koskemasta, onneksi ei sanonut mitään, hävettää..

Edit: Eka kertaa elämässäni tukkaani lätkittiin GEELIÄ!! Olenko nyt homo?
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Flunssainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sola »

Dumikselle paranemisia!

Mä lupauduin lauantaiks kaverin seuraks jollekkin core-tunnille. Woooot. Minä? Ei hitto. Salilla on kivaa mutta joku ryhmäjumppa ei tosiaan ole mun juttu. Panikoin jo nyt.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Flunssainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Sola kirjoitti:Dumikselle paranemisia!
Kiitos <3
Vastaa Viestiin