Torstaagi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstaagi

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti:Kyllä se on hienoa kun aikuinen mies paskantaa housuun ja kokee tarvetta avautua siitä. Ei sitten muuta kuin vaippaa housuun ja röpöttämään.
Eikös tämä ole oikea osasto avautua? :oops:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Torstaagi

Viesti Kirjoittaja Gat »

BrianW kirjoitti: Ennen vähän epäilin, että olet vain jonkun hieno keksintö mutta kun Keikulla oli sun numero ja vaihedettiin muutama sana, niin pakkohan se oli uskoa että olet olemassa.
Joo, Keikaus on soittanut mulle 2-3 kertaa, mutta epäreilusti numeronsa salaten.

Mitä Keikaukselle kuuluu?
Kysyn tietenkin siksi, että Keikaus on oman kertomansa mukaan jotain jota voisi sanoa minun kaltaisekseni "retroseksuaaliksi". Karvoja Siellä ja villasukat. Pitää vanhemmista papparaisista. Lisäksi (vaikken itse ole nähnyt edes kuvaa) toisen todistuksen mukaan Keikaus on "suloinen". Sitten Juhaniturbohaltija aikoja sitten teoretisoi, että Keikaus on riittävän hullu, että saattaisi Antaa jopa minulle!

Tosin niinhän hullu on myös Superior, ehkä mun tarttis tiedustella myös hänen elämäntilannettaan? Olen kuullut, että hullut naiset ovat parhaita sängyssä!!

Äh. Epähuomiossa yllä piilovonkasin kahta Kitinästä poissaolevaa misua. No, keskitytään toistaiSeksi Keikaukseen.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Torstaagi

Viesti Kirjoittaja BrianW »

En tiedä mihin kaverisi teoria perustuu mutta mitä minä Kta tunnen, niin hän on erittäin älykäs, tasapainoinen, huumorintajuinen ja hauska tyyppi, joka osaa tehdä pilaa myös itsestään. Sai opiskelunsa valmiiksi ja menestyy työssään hyvin.

Eiköhän tuo numeron salaaminen anna oikean kuvan sinun mahdollisuuksistasi ja siitä, että hän on ihan tervejärkinen.
Viimeksi muokannut BrianW, 11.02.2012 16:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Manaaja

Re: Torstaagi

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Tosin niinhän hullu on myös Superior, ehkä mun tarttis tiedustella myös hänen elämäntilannettaan?
Tuskinpa se sulle on ajatellut heruttaa sen Espoolaisen baariepisodin jälkeen minkä mokailit hienosti putkeen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Torstaagi

Viesti Kirjoittaja Gat »

Brian W: Vedä käteen. Kyllä Keikaus kumminkin Haluaa minua.
Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:Tosin niinhän hullu on myös Superior, ehkä mun tarttis tiedustella myös hänen elämäntilannettaan?
Tuskinpa se sulle on ajatellut heruttaa sen Espoolaisen baariepisodin jälkeen minkä mokailit hienosti putkeen.
Sinäkään et ymmärrä naisia.
Päinvastoin Superior selvästi kiihoittui ja Netissä kirjoitti että saattaisipa Antaakin- Koska (sinä olit silloin vessassa). Superiorin siellä Espoon räkälässä Juhaniturboa kohtaan osoittama "kai me vielä tavataan?" -kiinnostus sai minut lohkaisemaan: "Tuo nainen antaa kohta Pillua". Minkä Supe arvostaen muisti ja on ollut sittemmin niin kiltti minulle. Et sinä ihan kaikkea privaa tiedä. On mulla E-linja Sinne.

Tosin sillä on mulle tietty vonkuueste, yritän nyt sitä karvapilluista Keikausta, vaikken ole nähnytkään.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Torstaagi

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Mikä tässä on surkeinta on se etten edes tiedä vetääkö Gat noita juttujaan vitsillä vai ei.

Mutta jos mies asuu mutsin makkarissa, ei ole kuullut sisätilalämmittimestä ja juo kaljaa niin että tarvii vaippoja... niin kait kaikki on mahdollista :shock:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Torstaagi

Viesti Kirjoittaja Gat »

Dumiz kirjoitti:Mikä tässä on surkeinta on se etten edes tiedä vetääkö Gat noita juttujaan vitsillä vai ei.

Mutta jos mies asuu mutsin makkarissa, ei ole kuullut sisätilalämmittimestä ja juo kaljaa niin että tarvii vaippoja... niin kait kaikki on mahdollista :shock:
ÖÖÖ... tietysti nämä on vitsillä. Kuitenkin kaikki totta. Tsoukki on siinä mitä totta puhuenkin tahallaan valitsen kertoa. Mutta tietenkin haluan Kitinämisujen pillua.

En asu enää Äiteen kellarissa, kyll tää on oma talo. Harkitsin sisätilanlämmitintä mutta kun Lantikka käynnistyy pakkasella yhtä hyvin kuin Lada ja huopa etuikkunoiden päällä estää huurtumisen... en tarvi. Juon kaljaa. Paskoin housuuni kännissä viimeksi yli vuosi sitten (Tuli paljon vetelää kakkaa). :roll:
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Torstaagi

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Kyllä minäkin ihmettelen, että voiko olla sama henkilö, joka mielestäni käy älykästä keskustelua Petrin kanassa (jos nyt voi keskustella) ja sitten suoltaa paskajuttujaan ja ns "huumoriaan" toisaalla.

Kummallinen yhdistelmä, josta osa on jäänyt 14 v teinipojan (ja typerän sellaisen tasolle) ja sitten on älyä ja mielenkiintoa perehtyä ja ottaa kantaa ihan järkeviinkin asioihin.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Torstaagi

Viesti Kirjoittaja Gat »

BrianW kirjoitti: Kummallinen yhdistelmä, josta osa on jäänyt 14 v teinipojan (ja typerän sellaisen tasolle) ja sitten on älyä ja mielenkiintoa perehtyä ja ottaa kantaa ihan järkeviinkin asioihin.
Beavis ja Butthead -tasoisuuteni johtuu siitä, että vaikka olen saanut pillua, en ole koskaan saanut pillua ilmaiseksi. Lumoavaa toiveajattelua, että kelpaisin/olen joskus kelvannut, mutta olen vain mokannut tsäännini ja nyt olen liian vanha.

Kuka vain nainen tai Kitinämisu voisi tässä nostaa minut Korkeammalle Tasolle. Kuin te Yliolennot. Sitä ennen en ole ihminen, joten turha minulta sitä ja sen tason keskustelua vaatia. EDIT: ainiin, SäPistä olen kieltäytynytkin... hmmm... ehkä jos kumminkin totta kai saisin ne edes refleksinä nänninöpöttäviksi, Sieltä märiksi ja multiorgasmoimaan... keep dreaming, wanker.

Niin ja Beavis ja Butthead ovat oikeasti fiksuja, Asian Ytimessä!!

Edit: Te ette tajuu?
Totta kai tuo kelpoisuus on tarpeen, että olisi Ihminen kuin te. Tavallaan helppoo: Ei hyödytä yrittääkään muuttaa teidän maaimaa, johon kaikessa ylivoimaisuudessan en kuulu. Parempi piileksiä ilman vastuuta, mahdollisimman vähällä kivulla.. kunnes kuolen.
Viimeksi muokannut Gat, 11.02.2012 19:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Torstaagi

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gat kirjoitti:
BrianW kirjoitti: Lumoavaa toiveajattelua, että kelpaisin/olen joskus kelvannut, mutta olen vain mokannut tsäännini ja nyt olen liian vanha.

Kuka vain nainen tai Kitinämisu voisi tässä nostaa minut Korkeammalle Tasolle. Kuin te Yliolennot. Sitä ennen en ole ihminen, joten turha minulta sitä ja sen tason keskustelua vaatia.

Niin ja Beavis ja Butthead ovat oikeasti fiksuja, Asian Ytimessä!!
Tämän täytyy olla taas sitä huumoriasi, sillä et sinäkään voi olla niin typerä, että kuvittelisit kerran saamisen ratkaisevan ongelmasi.


Sulle on lukemattomia kertoja täälläkin ohjeistettu mitä tehdä mutta ethän sinä ole koskaan niistä piitannut.

Kun edes oppisit puhumaan rakkauden ja ihmissuhteen tarpeesta eikä vaan pillun saamisesta.

Ikäsi ei ole ongelma vaan se,että sinulle on epärealistiset odotukset ja toiveet

Tunnen hyvin 50sen kaverin, joka menestyy hyvin naismaailmassa
mutta ei hänkään seukkaa 20ten misujen kanssa vaan tämä viimeinen on 40 ja erittäin viehättävä.

Tämä kaveri on kuitenkin siisti, hyvin pukeutuva ja käyttäytyvä mies ja niitä ominaisuuksia ei sinulla juurikaan käsittääkseni ole. Lisäksi koska hän huolehtii itsestään, ei polta eikä juurikaan juo niin näyttääkin 10 v nuoremmalta.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Vastaa Viestiin