Elämänmurjoma Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Elämänmurjoma Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

masa kirjoitti:Niba!

Rivitä kuvas kiitos.
Voi voi kun on laajakulma näyttö niin voi voi.. ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Elämänmurjoma Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NuoriDaavid kirjoitti:Oon vielä sorvaamassa ja huomenna taas klo 9 sorvaamaan. Tehokkaasti täytyy ottaa illalla muutama drinksu.
Vituix män!

Sanoin vaimolle, että käy ostaan. En muista sanoinko spesifisesti, että ostaa karhua myös. Oli ostanut vain viinipullon ja kun itse joi siitä puolet, mulle jäi vain puolet. No toisaalta ihan hyvä, koska oon taas töissä. Tänään sitten uusi yritys. Huomenna taas tosin töihin, mutta vasta iltapäivällä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Elämänmurjoma Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Niba kirjoitti:
masa kirjoitti:Niba!

Rivitä kuvas kiitos.
Voi voi kun on laajakulma näyttö niin voi voi.. ;)
plonk.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Elämänmurjoma Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NuoriDaavid kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Oon vielä sorvaamassa ja huomenna taas klo 9 sorvaamaan. Tehokkaasti täytyy ottaa illalla muutama drinksu.
Vituix män!

Sanoin vaimolle, että käy ostaan. En muista sanoinko spesifisesti, että ostaa karhua myös. Oli ostanut vain viinipullon ja kun itse joi siitä puolet, mulle jäi vain puolet. No toisaalta ihan hyvä, koska oon taas töissä. Tänään sitten uusi yritys. Huomenna taas tosin töihin, mutta vasta iltapäivällä.
Nyt meni nappiin. sixpäkki karhua meni.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin