Elämänmurjoma Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Elämänmurjoma Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vittu mä törmään elämänmurjomiin joka vitun päivä, eilenkin omituisennäköinen paksulinssinen laiha kaveri kysyi bussi 14:ssa "saako syödä täällä leipää?" kysyi ensin parilta naiselta, eivät osanneet sanoa, mutta annoin sille luvan syödä leipää bussissa, mutta omalla vastuullaan.. :wink: Toissapäivänä elämänmurjoma mies pari(juoppoja) esitti oman koreografiansa 3T ratikassa, olivat menossa Haatmannnin sairaalaan, mutta väärään suuntaan ha väärällä välineellä.. Ytimessä törmää sortuneisiin suomalaisiin mutta laitakaupingilla törmää ulkkareihin enempi..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Elämänmurjoma Perjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Tää on niin mua! Varasin alkusyksystä jo matkan Amsterdamiin hiihtoloman ajaksi, kun muksu on silloin kuitenkin isällään. Eilen tuli puhetta matkasta, ni tajusin et oon tehny matkavaraukset SEURAAVALLE viikolle... Sydärin paikka ku mietin miten muksun koulu yms saa hoidettua ku mamma maailmalla hurvittelemassa. Onneksi äiti lupautui jeesaan... :oops:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Elämänmurjoma Perjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

^Ku mun koululla on perioditauko aina miten sattuu, välillä näiden yleisten lomien kanssa samaan aikaan, välillä eri, mä luulen et oon siinä jotenkin sit menny sekaisin. Ku aluksi puhuttiin juuri viikosta 9, en tiedä mis vaiheessa vaihtui kymppiin... Söhlä...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9401
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Elämänmurjoma Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Tänään alkaa ensimmäinen kevättalven lomista. Vielä jää pari viikkoa maalis- huhtikuulle.
Allllright, hyvä meininki. Sen kunniaks Good Times x 3 :hep:



[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8g6bUe5MDRo[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LFH2xKI0d9M[/youtube]
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Elämänmurjoma Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olen matkalla Turkuun. Voi pojat.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Elämänmurjoma Perjantai

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Vesper kirjoitti:Olen matkalla Turkuun. Voi pojat.
Siellä on kylmä, kun katselin aamu ykkösen näyttämiä lukemia.
masa

Re: Elämänmurjoma Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Onneksi laitoin uudet akun mersuun kuukausi sitten. Tänäkin aamuna lähti käyntiiin 26 asteen pakkasesta kuin palmun alta. AGM-akku on kyllä aika voimakas.

Tosin samaten lähte hiacekin käyntiin ja vielä paremmin kuin mersu. Ihme peli kun 60Ah akku riittää aina oli keli mikä tahansa.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Elämänmurjoma Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Jos tulee Minä! Minä! Minä! -fiilis liikenteessä...:

Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
masa

Re: Elämänmurjoma Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Kiukkutipu kirjoitti:Jos tulee Minä! Minä! Minä! -fiilis liikenteessä...:

Ei pystynyt katsomaan minuuttia kauempaa. Sydäntä kylmää.
Johnny Winter

Re: Elämänmurjoma Perjantai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Kiva pakkanen aamusta. -29 parhaimmillaan. Nyt on talvi!! Lovin' it!!
masa

Re: Elämänmurjoma Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti: Itsellä on alkuperäisakku ja lähtee ilman tolppaa tämänkin aamun -25 pakkasessa ensimmäisellä napin painalluksella.
Mulla kesti alkuperäsiakku 8 vuotta ja oli vieläkin toimiva, mutta vaihdoin varmuuden vuoksi.


Kaverin 2v vanha mondeo ei enää saanut mittarivalojakaan syttymään, kun oli lähdössä sunnuntaina äänestämään. Oli akku läpeensä jäätynyt :lol:
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16638
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Elämänmurjoma Perjantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

masa kirjoitti:Kaverin 2v vanha mondeo ei enää saanut mittarivalojakaan syttymään, kun oli lähdössä sunnuntaina äänestämään. Oli akku läpeensä jäätynyt :lol:
Hei, et sä itsekään usko tuota 2v vanhasta autosta/akusta. Kyllä kyseessä oli haavistolainen ruohonjuuritason vaaliterrorismi!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa

Re: Elämänmurjoma Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti: Hei, et sä itsekään usko tuota 2v vanhasta autosta/akusta. Kyllä kyseessä oli haavistolainen ruohonjuuritason vaaliterrorismi!

Paljon mahdollista. Sen rouva taitaa olla haavistolaisia.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Elämänmurjoma Perjantai

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

No tääl oli viime viikolla muutama päivä öpaut -35 pakkasta ja sitikka (joka ei ole missään määrin Suomen olosuhteisiin tehty auto) lähti kuitenkin työpäivän jälkeen kylmiltään mukisematta käyntiin. Ei noi pakkaset haittaa, mutta kun ton päälle kävi mereltä vielä helvetillinen viima...

Tänään -6 eli shortsikeli.
Pröötprööt
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Elämänmurjoma Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Joo ei mikään kuva tai filmi ole liian kammottava,?

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/81492-l ... uonna-1959

Minusta yksikin kuollut on aina liikaa ja n. 99% onnettomuuksista vika on ratin ja penkin välissä, pitää ottaa siinä koko prosessi huomioon, ei pelkästään huonot ajotavat, auton kunto yms. Mutta huonot ajotavat ensisijaisesti. Sukuuni kuuluva ammattiautoilija(rekka) sanoo aina että onnettomuudet eivät vain tapahdu, vaan joku aiheuttaa ne! Turha on syyttää huonoa keliä koskaan.

Taidan itsekin lopettaa hurjastelun kaikissa nuodoissaan auton kanssa, vaikka viikatemies onkin minusta kerran jo ohi lyönyt tai vain raapaissut. Vaikka elämäni olisikin enää vain päivästä toiseen raahustamista. Ihan kiusallani yritän pysyä hengissä mahdollisimman pitkään.

Asiasta kolmanteen..

Niin toi Oslon juhlien lippu oli Tukholman sotamuseossa, taitaa natsit voida hyvin edelleen Ruotsissa ja Norjassa? Niin ja suomalaisperäisessä elokuvassa?



KuvaKuva

http://fi.wikipedia.org/wiki/SS

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Elämänmurjoma Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Flunssan päälle laattatauti, voihan nyt viddu. Jää kyl huominen risteily väliin.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Elämänmurjoma Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kiukkutipu kirjoitti:Jos tulee Minä! Minä! Minä! -fiilis liikenteessä...:
Katoin koko filmin. Oli kyllä kauhea. Jos haluaa olla reikäpää niin ihan vapaasti mutta semmoisessa paikassa missä ei ole muita ihmisiä loukkaantumassa. Voi esim. hypätä laivan kannelta tai vaikkapa korkealta jyrkänteeltä ilman laskuvarjoa sellaisessa huitsinnevadassa missä laskeutumispaikassa ei ole ketään.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Johnny Winter

Re: Elämänmurjoma Perjantai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Viikonloppu huudettu!!! Tänään vissyä ja säbää telsusta! Elämä risaseksi :)
masa

Re: Elämänmurjoma Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Oli taas hieman eilen road ragea jaossa kun lähdin duunista. Tällä kertaa vastapuolena oli joku mimmi joka blokkas mun ohitusyrityksen tyylikkäästi ja heilutteli keksisormea perään.


Tuli mieleen et mitä jos tekis sellaisen A4:sen kokosen kyltin jota vois näyttää keskarin sijaan. Kyltissä ois tietenkin Goatse kaikissa väreissä.

Toimisko?
masa

Re: Elämänmurjoma Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Niba!

Rivitä kuvas kiitos.
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Elämänmurjoma Perjantai

Viesti Kirjoittaja sinsin »

Perrrrrjantai. 9,5h työpäivän päätteeksi on mukava ajella 150 kilsaa edestakaisin ja sit yrittää kestää hereillä pidempään kun lapset.

Huomenna palolaitokselle ihmettelemään piipaa-autoja. Nyt on villiä menoa, on!
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Elämänmurjoma Perjantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Kaaaamee flunssa. Nenä kipee niistämisestä :( . Mut sain Minin takas Laakkoselta ja toimiikin vielä :h:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Manaaja

Re: Elämänmurjoma Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:Niba!

Rivitä kuvas kiitos.
Kuva
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Elämänmurjoma Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Oon vielä sorvaamassa ja huomenna taas klo 9 sorvaamaan. Tehokkaasti täytyy ottaa illalla muutama drinksu.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Elämänmurjoma Perjantai

Viesti Kirjoittaja Sola »

masa kirjoitti:
Kiukkutipu kirjoitti:Jos tulee Minä! Minä! Minä! -fiilis liikenteessä...:

Ei pystynyt katsomaan minuuttia kauempaa. Sydäntä kylmää.
En mäkään. Oon vähän herkillä muutenkin ja ekojen sekuntien aikana rupes tippaa tulee silmiin.
Vastaa Viestiin