Saunaton(munaton) Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Saunaton(munaton) Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei saunottu eilen eikä saunota tänään!
Viimeksi muokannut Niba, 12.02.2012 2:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Saunaton(munaton) Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Saunaton(munaton) Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ISOweli valvoo?

Niin yhden rekkarin pitäminen on tehokkaampaa ja voidaan paremmin passit ja viisumit peruuttaa? Pitäisi vero ja vakuutustiedot saada tuohon rekkariin ja miksei muutkin pankkkitiedot?
Kreitsu kirjoitti:Pääsiskin saunaan! Voisin myydä (edesmenneen) mummoni muutaman tunnin saunottelusta.
]

Mulla aina lämpenee, saunaseurassa en ole käynyt vaikka kutsu on..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Saunaton(munaton) Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

Mielenkiintoinen viikonloppu. Kasvattitytär yökylässä, iskäpuolensa taas "hyvällä tuulella". Ystäväpariskunnalla kriisi, minä välissä kuuntelijana ja rauhoittelijana. Lisäksi toinen ystävä vihoitteli exälleen, kiitos FB:n. Ja minä taas kuuntelijana. Ihmekös et illalla särki päätä...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Saunaton(munaton) Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja scarface »

Yövuoron jälkeen yritän heräillä. Jos sitä kävis juoksemassa ennen kuin hyytyy kokonaan tänne kämppään.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Saunaton(munaton) Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

TPK!

Jonkun pitää tehdä töitäkin! Senkin laiskurit!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Saunaton(munaton) Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Ekaksi lumitöihin ja sit siivousta. Rahallinen palkka kyllä jää noista puuttumaan, mutta toisaalta ei tartte maksaa jollekin (am)muulle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saunaton(munaton) Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Oli jotenkin kiva olla ensiavussa yöllä ja aamulla, kun ajatteli miten lääkärit ryypiskelevät illan ratoksi vapaillaan ;)
Lohduttauduin ajatuksella, että Dave on onneksi yksityisellä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Saunaton(munaton) Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla on akuneuloja päässä. Nyt menen saunaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Saunaton(munaton) Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Kauheen suloista kun joku vasta paikalle saapunut vastaa joka ikiseen topicciin :dream:
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Saunaton(munaton) Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Eiköhän se putoa maanpinnalle pian, kun tajuaa miten hulluja kaikki täällä on :jouden:
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Saunaton(munaton) Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Kreitsu kirjoitti:^Eiköhän se putoa maanpinnalle pian, kun tajuaa miten hulluja kaikki täällä on :jouden:
Kjäh :twisted:
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Saunaton(munaton) Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lumityöt tehtynä. Ja siivouskin hoidettu. Onnkesi tuli aloitettua siivouksesta, koskapa kaveri tuli uuden naisystävänsä kanssa kylään vartin varoitusajalla.
Nyt hikisenä suihkuun ja sitten untapalloon. Saunominen jääköön alkuviikkoon.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Saunaton(munaton) Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

Jaahas, suhdekeskustelut jatkuu. Kuunteleva puhelin aukes taas kavereille. Saiskohan tästä palkkaa? Ja muuten, mä oon niiiiin onnellinen omasta suhteestani! :h:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Saunaton(munaton) Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sola »

^Mä taas oon just nyt onnellinen omasta suhteettomuudestani.
Mäkin olen ollut kriisiapuna ystävälle ja voi luoja että se välillä on raskasta. Sitä vartenhan ystävät on - en mä sillä. Mut nykyään mun viikonloput menee olkapäänä jota vasten itkeä ja mä vähän kaipaisin nyt jotain muutakin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Saunaton(munaton) Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Sola kirjoitti:^Mä taas oon just nyt onnellinen omasta suhteettomuudestani.
Mäkin olen ollut kriisiapuna ystävälle ja voi luoja että se välillä on raskasta. Sitä vartenhan ystävät on - en mä sillä. Mut nykyään mun viikonloput menee olkapäänä jota vasten itkeä ja mä vähän kaipaisin nyt jotain muutakin.
Aina voi koittaa jotain toista asentoa! Pyydä jatkossa pillittämään vaikka pyllyä vasten.
Universaali disclaimer.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Saunaton(munaton) Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sola »

^ Ei paskempi idea. Mulla onkin aika pehmee toi takapuoli, vois olla ystävällekkin mukavampi.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Saunaton(munaton) Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

Sola kirjoitti:^Mä taas oon just nyt onnellinen omasta suhteettomuudestani.
Mäkin olen ollut kriisiapuna ystävälle ja voi luoja että se välillä on raskasta. Sitä vartenhan ystävät on - en mä sillä. Mut nykyään mun viikonloput menee olkapäänä jota vasten itkeä ja mä vähän kaipaisin nyt jotain muutakin.
Samaa fiilistä ton jälkimmäisen kanssa. Molemmat suhteet, joissa tällä hetkellä toimin kuuntelijana, ovat kriisissä juuri sen vuoksi, etteivät suhteessa olijat osaa puhua toisilleen. Vaan ulkopuolisille ihmisille. Ehkä väärin sanoa, että ole suhteestani onnellinen, vaan voisin tarkentaa, että olen onnellinen siitä vahvasta keskusteluyhteydesta, joka meillä miehen kanssa on. Juuri tänään mietittiin sitä miehen kanssa kun puhuttiin toisesta kriiseilevästä pariskunnasta, jonka naisen näkökulmia mä kuuntelen, ja mies pariskunnan miehen.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Saunaton(munaton) Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sola »

^ Hienoa että pystytte miehes kanssa puhumaan, niin sen kuuluis mennäkkin :)
Mikä ihme siinä sit on että niin monessa suhteessa se on vaikeeta :(

Eikä siinä oikeesti mitään, kyllä mä ystävää haluan auttaa niin paljon kun mahdollista. Kuuntelen ja annan neuvojani (oli ne hyviä tai ei. Heh) mutta välillä se on vaan raskasta. Eniten toivon että ysti ottais edes siitä neuvosta vaarin että avais sen suun myös kotona.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Saunaton(munaton) Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

^Meillä niin monen vuoden ystävyys takana ennen suhdetta, ja jo silloin pystyttiin jutteleen ihan kaikesta. Päätettiin, et jatketaan samalla tiellä kun kerran se jo tullut vahvuudeksi, pidetään se vahvana vaikka aina ei ole helppoa keskustelua aloittaakaan.

Mä oon miettiny paljon tota myös tänään, keskustelua ja sen vaikeutta. Ja sitä, kuinka pienistä asioista tulee aivan jättimäisiä, kun niitä vaan pidetään sisällä. Ihan turhia juttuja. Mut esim tällä toisella pariskunnalla ongelma on se todella stereotyyppinen toive ajatuksia lukevasta puolisosta. Kun se ei onnistu, murjotetaan. Ja sit toinen tulee huonolle tuulelle kun toinenkin on. Ja siinä sit menetetään lopulta kaikki läheisyys kun tätä jatkuu.

Mä toivon samaa sun ja mun kavereiden kohdalla. Kyl tää pienissä erissä menee, mut eilen jo totesin miehelle, kun tuli meille, et jos me sit ollaan tänään keskustelematta, elä sinä rupea nyt enää avautuun puolisostas... :D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Saunaton(munaton) Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

81 minuutin puhelu, woot :shock:
Nyt äkkiä Supernatural että kerkee saamaan demonit uniin, koska sunnuntaina ei sovi nukkua ilman liskoja.

Missä muuten Pupu, ei ole näkynyt vähään aikaan?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Saunaton(munaton) Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lolita kirjoitti:Oli jotenkin kiva olla ensiavussa yöllä ja aamulla, kun ajatteli miten lääkärit ryypiskelevät illan ratoksi vapaillaan ;)
Sanot kuin tuo olisi huono asia!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Saunaton(munaton) Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sola kirjoitti:Mikä ihme siinä sit on että niin monessa suhteessa se on vaikeeta :(
Naiset ovat hankalia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Saunaton(munaton) Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sola »

^ Mä voin omalta osaltani myöntää et olen välillä vähän hankala, sitä en kiistä :D

Mut omassa kaveripiirissä se on valitettavan yleistä että suhteessä se mies ei puhu. Paitsi kännissä. Ja musta sen takia miehet on hankalia.
Manaaja

Re: Saunaton(munaton) Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sola kirjoitti:pehmee toi takapuoli
Nuuh!
Vastaa Viestiin