Sambia-maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Sambia-maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Afrikkalainen versio Kreikka-ilmiöstä (mestaruudesta, ei tästä nykyisestä skeidasta).
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sambia-maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oon niin tottunut lempeisiin hertäyksiin, että puhelimen pirahtaminen (kahdesti!!) aamulla ennen herätystä aiheuttaa sydärin. Pitää vissiin laittaa puhelin öiksi äänettömälle.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sambia-maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hyvää alkanutta! Viides päivä, kun olo on voimaton, aivan kuin kipeä, muttei kuumetta ole. Särkeekin vaikkei siima ole kireällä :kainalopieru=> saa nauraa:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Sambia-maanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Nokka kohti ytimen ihmispaljoutta. Ostoslistalla valkoinen kaulahuivi, mustat nahkahanskat, valkoinen t-paita ja sitten jotain kivaa Leather heavenista. Ehken lopuksi syömään Jack The Roosteriin jos kaveri tulee testaamaan uudelleen Death burgeria kun viimeksi ei saanu alas aikarajassa.

Eiku menox.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Johnny Winter

Re: Sambia-maanantai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Paskaa neekerien umpisurkeaa suorittamista koko peli. Vituttaa että valvoin!! Nyt väsyttää.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sambia-maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Työmies on liikuntansa ansainnut eli viikkoliikunnan pariin. Josko sitä saunassa sen päälle...ja tehokkaana takaisin sorville :roll:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sambia-maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Johnny Winter kirjoitti:Paskaa neekerien umpisurkeaa suorittamista koko peli. Vituttaa että valvoin!! Nyt väsyttää.
Tosta puhuttiin pari sanaa Uisge 2012 päälle..
Neekerit pelaa kun lapset potkiskelee palloa vaan, jalkapallossa tapahtui huomattavaa kehitystä jo 70 000 vuotta sitten..
Suorittajaäijät vaan on vielä harvemmassa kun valkonaamojen joukossa..

Ja Turunen puhuu taas asiaa..
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sambia-maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

4 vuotta Sambiassa - nyt ne vasta pitää bileet, pfff.

Moi :perse:
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sambia-maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ps. muistaako kukaan mitä 90-luvulla tapahtui koko Sambian futiksen maajoukkueelle?
The great club outshines the individual, always and forever.
Johnny Winter

Re: Sambia-maanantai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Tekis mieli heittää hiihtolenkki, mutta taas on siili kurkussa. Mitä vittua!! Loppiaisesta asti! Onneksi pääsen kohta etelään kuntoutusleirille.

Kävin mä viikonloppuna molempina päivinä pertsalenkillä ja sunnuntaina skimbaamassa pikku-ukon kanssa. Ei ilmeisesti olisi kannattanut.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Sambia-maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Elppis kirjoitti:ps. muistaako kukaan mitä 90-luvulla tapahtui koko Sambian futiksen maajoukkueelle?
Sampi söi ne.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sambia-maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nyt pitää kyl hiukkasen hehkuttaa. Just asennettiin kaksi taulutöllöä työhuoneemme kattoon somasti ritirinnan. Kaikesta huomaa, että työteho on kasv...eiku on arvokisavuosi 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Sambia-maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Nyt pitää kyl hiukkasen hehkuttaa. Just asennettiin kaksi taulutöllöä työhuoneemme kattoon somasti ritirinnan. Kaikesta huomaa, että työteho on kasv...eiku on arvokisavuosi 8)
Veronmaksajana aina lämmittää kuulla että poliisia koskettavat säästöt eivät supista oleellisuuksien hankintaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sambia-maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Nyt pitää kyl hiukkasen hehkuttaa. Just asennettiin kaksi taulutöllöä työhuoneemme kattoon somasti ritirinnan. Kaikesta huomaa, että työteho on kasv...eiku on arvokisavuosi 8)
Veronmaksajana aina lämmittää kuulla että poliisia koskettavat säästöt eivät supista oleellisuuksien hankintaa.
No kun ne ei saa enää ottaa vastaan luentopalkkioita rahana, niin ehkä sitten tavarana?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sambia-maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ ja ^^ Mä oon vaan niinku tekniikan ja tiedonkulun aallonharjalla. Eikä niitä olympialaisiakaan oo ihan pakko katsoa, siis jos ei halua. Sit voi vaikka tehdä töitä tai ainakin etsiä lehdistä donitsikuponkeja.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Sambia-maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Nyt pitää kyl hiukkasen hehkuttaa. Just asennettiin kaksi taulutöllöä työhuoneemme kattoon somasti ritirinnan. Kaikesta huomaa, että työteho on kasv...eiku on arvokisavuosi 8)
Veronmaksajana aina lämmittää kuulla että poliisia koskettavat säästöt eivät supista oleellisuuksien hankintaa.
No kun ne ei saa enää ottaa vastaan luentopalkkioita rahana, niin ehkä sitten tavarana?
Etkös sä oo aina maksanut noi poliisin luentopalkkiot tavarana?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sambia-maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Etkös sä oo aina maksanut noi poliisin luentopalkkiot tavarana?
Hysssss!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sambia-maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Macaronsit uunissa. Ollaan jännän äärellä. Aion treenata näitä vaikka joka päivä niin kauan kunnes löytyy täydelinen resepti.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin