Kokeellinen Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Kokeellinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kokeellinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Niba kirjoitti:Ketä kiinostaa?
Moniakin. :perse: :bullshit:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kokeellinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Homeboy65 kirjoitti:
Niba kirjoitti:Ketä kiinostaa?
Moniakin. :perse: :bullshit:
Heille voisi sanoa että hankkikaa elämä tai tulkaa kitinään, tämä hakkaa kuninkaalliset, minäkin hakkaisin.. :wink:

Kuninkaalliset ovat ns. harakoita varten, kuulema harakoita kiinostaa kaikki kiiltävä ja kultainen(l. Aku Ankka) :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kokeellinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Palstan sosiaalisen rakenteen tuntien tämä viestini taitaa olla lähinnä sosiaalinen itsemurha, kun siis kyse on tästä ketjusta, ketjun aiemmista viestintuojista. Vai onko se vaan niin, ettei possella ole juuri tänään vpk-kamaa?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Kokeellinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: possella ole juuri tänään vpk-kamaa?
Taitaa suurin osa jengistä olla talvilomalla ja toisekseen nibaraattori tappaa kirjoitushalut.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kokeellinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

masa kirjoitti:nibaraattori tappaa kirjoitushalut.
Mä olen erilainen kuin moni muu, koska en vaan voi käsittää sitä hiekkalaatikkomentaliteettia, mikä heijastuu päätöksestä olla kirjoittamatta niban tai arskan aloittamaan ketjuun saati pääksestä luoda rinnakkaisketju. Kui vitussa elämä voi olla niin vaikeata?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Kokeellinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kui vitussa elämä voi olla niin vaikeata?

Ei se vaikeaa olekaan, kun ignore blokkaa automaagisesti niban avaamat ketjut.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kokeellinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Palstan sosiaalisen rakenteen tuntien tämä viestini taitaa olla lähinnä sosiaalinen itsemurha, kun siis kyse on tästä ketjusta, ketjun aiemmista viestintuojista. Vai onko se vaan niin, ettei possella ole juuri tänään vpk-kamaa?
Veikkaan jälkimmäistä vaihtoehtoa. :think:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kokeellinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Töis. Huomenna viikinkimetallia Tavastialla, torstaina rapula/vapaa-päivä. Perjantaina leffaan kattomaan kulman kundit, lauantaina tupari-naamiaiset. Niistä on loppuviikko rakennettu.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kokeellinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lomatuuraukset takaa vähintään riittävästi töitä, puuh.
Vanhemmat tulee illalla kylään ja lähtevät keskiviikkona.
Onneksi jotain iloisempaakin on ilmassa. Toivottavasti.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kokeellinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
masa kirjoitti:nibaraattori tappaa kirjoitushalut.
Mä olen erilainen kuin moni muu, koska en vaan voi käsittää sitä hiekkalaatikkomentaliteettia, mikä heijastuu päätöksestä olla kirjoittamatta niban tai arskan aloittamaan ketjuun saati pääksestä luoda rinnakkaisketju. Kui vitussa elämä voi olla niin vaikeata?
Ei se mitään päätöstä vaadi. Kun joku on noressa, ketju ei näy hae uudet viestit -toiminnolla. Ja hyvä niin.
Universaali disclaimer.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kokeellinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Saatana katolta tuli lumet alas hirveellä ryminällä. Talo tärisi ja ikkunat helisi. Säikähin kertakaikkisesti. Koiraki säikähti mut nyt se näköjään se paniikkitila meni nopeammin ohi kuin viime vuonna. Ehkä toissailtana tehty siedätyshoito tehosi. Onneksi hurtta oli sisällä eikä pihalla, nyt saattais olla entinen koira jos ois osunu lumimassan alle.

Tämä tietää illaksi snowbiciä, lumiläjä aidan vieressä on sen aidan korkuinen, eli koira voi kävellä naapurin pihalle. Pitää vähän hankaloittaa karkaamista....
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kokeellinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lumivaroituksia joka puolella, katsotaan paljoinko menty eteenpäin, joko letku irrotetaan..

Voi teidän herkkyyttänne, elkää sentään sairastuko?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin