Reede

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Reede

Viesti Kirjoittaja Sola »

Uuh, tulihan tämä päivä vihdoin!

Salikamat mukana ja tarkotus on mennä treenille heti töiden jälkeen, sit himaan saunaan ja tsup - olut auki.
Kumma juttu että painossa ei näy tapahtuneen mitään muutosta tän reenailun ja ruokavalion muutoksella mutta vyöhön täytyy näemmä saada uusi reikä :D
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Reede

Viesti Kirjoittaja Sola »

^ Se tuntuu myös hyvältä :P
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Reede

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Suunnitelmana oli tulla ajoissa toimistolle, että olisi päässyt ajoissa poiskin. No ei sitten kiinnostanut pompata peitonalta. Taidan polttaa saldotunteja reilusti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Reede

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ankat voitti. Siinä sitä iloa loppupäiväksi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Reede

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ankat voitti. Siinä sitä iloa loppupäiväksi.
Ankat parhaalta maistuu kun fileenä pannulla paistuu!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Reede

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pitäisköhän vastata. Ois helppoa rahaa !!

.Hello My Dear,

I have contacted you because I have sent you the first transfer of $5,000. 00 from your winning funds total amount of $1.2Million USD,Therefore you need to contact our Western Union agent Dr.Zara Townsend, of western union, to give you the transfer payment information and MTCN to enable you pickup your first transfer,
Western Union Agent:Dr Zara Townsend.
Email: [email protected]

Please try to contact her immediately today for her to forward the MTCN information to you, indicate the registration code of EB-2520 to her, She will be sending you $5,000. 00 daily as per our bank discussion with her and your Acc/Code is
Do get in touch with me once you have received your money complete.
Sincerely,
Mr James Brown
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Reede

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jumankukkelis tätä konsultin elämää. Ei aavistustakaan missä on työpiste maanantaina.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Reede

Viesti Kirjoittaja Sola »

Kylläpä vitutti kun remppamiesten piti tulla työpaikalle kahden aikaan ja tyypit saapuvat 1,5h myöhässä. Ei siinä mutta oisivat vitun kusipäät voineet ilmottaa. Vituttaa tommonen. Ihan kun mun aika ei ois yhtään tärkeetä.
Vitutti jäädä ylitöihin.
Huh.

Sali jäi sit välistä mut rankkaakin rankempi kotitreeni helpotti vitutusta. Nyt on myös vihannekset viipaloitu ja kermaviili maustumassa. Ysti ja sisko saapunee pian ja mä korkkaan ny oluen.
masa

Re: Reede

Viesti Kirjoittaja masa »

Sola kirjoitti:Kylläpä vitutti kun remppamiesten piti tulla työpaikalle kahden aikaan ja tyypit saapuvat 1,5h myöhässä. Ei siinä mutta oisivat vitun kusipäät voineet ilmottaa. Vituttaa tommonen. Ihan kun mun aika ei ois yhtään tärkeetä.
Näytä mulle yks kirvesmies joka pitää sovituista ajoista kiinni, niin mä näytän sulle vesiselvän putkimiehen :D
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Reede

Viesti Kirjoittaja Sola »

^ Mites noi sähkömiehet? Oon odotellut aulaan valaisinten laittoa jo kuukauden :D
masa

Re: Reede

Viesti Kirjoittaja masa »

Sola kirjoitti:^ Mites noi sähkömiehet? Oon odotellut aulaan valaisinten laittoa jo kuukauden :D

Oon kuullut että Manaaja ois sähkön suurlähettiläs. Mitä jos kysyisit sitä asennuksille?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Reede

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Sola kirjoitti:^ Mites noi sähkömiehet? Oon odotellut aulaan valaisinten laittoa jo kuukauden :D
Mä sain sähkärin paikalle tekeen loput asennustyöt kun soitin sen esimiehelle ja ilmotin että jos ei tänään ala elektroni uimaan niin tuun paistaan joulukinkun teille.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Reede

Viesti Kirjoittaja Sola »

Mä olin tänään koulutuksessa muualla ja elättelen toiveita että huomenna kun menen kustannuspaikalle niin siellä ois valot!
Jos se ei pian tapahdu niin mä räjähdän :evil:
Vastaa Viestiin