Käytätkö rannekelloa vakituisesti?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Miten on?

Käytän
11
38%
En käytä
18
62%
 
Ääniä yhteensä: 29

Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Käytätkö rannekelloa vakituisesti?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

8.3 Lidlissä tulee myyntiin kelloja hintaan 9.99!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Käytätkö rannekelloa vakituisesti?

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

E.

Hukkasin niitä muinoin ison kasan lyhyehkössä ajassa ja päätin, ettei tämä ole mun juttuni. En kaipaa ylipäätään ylimääräisiä killuttimia kannettaviksi. Ehkä tarkistan kantani siirtyessäni mahdollisesti PukuMiesten klaaniin lähitulevaisuudessa. Jollain muutaman satasen blingblingillä on tuolloinkin pärjättävä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Käytätkö rannekelloa vakituisesti?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tietysti rannekello pitää olla. Pidän sitä vuorokauden ympäri.

Kansakoulussa minulla oli äitini vanha naistenkello. Sitten päivyrillinen vedettävä Citizen. Sitten kvartsikäyttöinen postimyynnistä hankittu päivyrillinen (viikonpäiväkin) viisarikello. Se on vieläkin isälläni. Komia, vesitiivis ja heittää vain alle viisi sekunta kuukaudessa. Oli myös joitakin digitaalikelloja ajanottoon ja timerina.

En ymmärrä vouhotusta kalliista desingkelloista. Jos ovat jousivetoisia, eivät ole kovin tarkkojakaan verrattuna kvartsikelloon. Tosin automaattiviritteiset eivät patterinvaihtoa tarvitse.

Minusta kellon pitää olla käytännöllinen. Ja oli miten ysäriä hyvänsä, siinä ei mikään voita anadigikelloa. Viisareista näkee ajan ja käytännössä jäljelläolevan ajan intuitiivisesti, laskematta päässään. LCD-näytössä taas voi olla vaikka mitä toimintoja. Kellotaulun on minusta syytä olla pyöreä, että viisarin paikan näkee selvästi kun ei ole nurkkia. Ajanotto pitää olla vuorokauden, ei vain tuntia. Taimeri saisi olla mallia laita kellonaika ja siihen lähtölaskenta. Hälytyskin saa olla, mutta eihän niihin piipityksiin aina herää. En sukeltele, mutta painetiiviys pitää olla jo ihan käsienpesuun.

Nyt minulla on anadigi-Casio. Normimman tai modernimman näköinen kuin tuo Noppaeläimen. Metallia ja metalliranneke. Sininen kellotaulu. Digitaaliosuus isompi kuin Noppaeläimellä. Normaalisti minulla on diginäytössä esillä päivyri, mutta siinä on vaikka mitä muutakin, ajanotto, taimeri, useita herätyksiä aikavyöhykkeet ja sinänsä tarpeeton puhelinmuistio. Erikoishyvänä lisänä napista tuleva taustavalo, joka yöllä valaisee koko kellotaulun. Fosforiviisareista kun harvemmin on mihinkään ja digitaalikelloista ei pimeällä näe mitään ilman valoa.

Edit: Näköjään tuo mun on vielä myynnissä.
Kuva
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Käytätkö rannekelloa vakituisesti?

Viesti Kirjoittaja elco »

En ole käyttänyt rannekelloa 20 vuoteen.

Pikaisella silmäyksellä laatukelloihin ostaisin Bell&Rossin. Hukkaan kaiken paitsi puhelimen, lompakon ja avaimet - ja toisinaan myös ne - niin tehokkaasti, ettei oikein tee järkeä pistää neljää tonttua kelloon ja hukata se puolen vuoden sisään.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Käytätkö rannekelloa vakituisesti?

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:Lääkärin on tärkeää olla juuri sopivasti myöhässä. Ei liikaa, mutta ei liian vähän.
Itse en toiste mene yksityiseen lääkäriin tai hammaslääkäriin, jos lekuri on yli minuutin sovitusta myöhässä. Kun varaan lääkäriajan niin tiedustelen onko vastaanotto ajallaan.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Chap
Kitinä paheena
Viestit: 36
Liittynyt: 14.02.2011 23:00

Re: Käytätkö rannekelloa vakituisesti?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Itselläni on useampi Rolex. Ostin Kiinasta eurolla kappale.
Manaaja

Re: Käytätkö rannekelloa vakituisesti?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Käytän rannekelloa käytännössä niin useasti, että joka kerta kun käytän, siihen joutuisi vaihtaa uudet paristot, joten työnnän sen yleensä takaisin laatikkoon, kunnes tulee joku oikeasti tarpeeksi merkittävä meno, jonka ansiosta käyn vaihtamassa paristot hyvissä ajoin ennakkoon, jonka jälkeen se asuu pöytälaatikossa taas sinne saakka kunnes siitä loppuu paristot.

Pitäisi varmaan miettiä jotain runqvist-mallia seuraavaksi jos jaksaa ostaa, joka jaksaisi käydä muutaman päivän aina jokaisen hyvin kellotetun (heh heh) raivorunkun jälkeen.
Manaaja

Re: Käytätkö rannekelloa vakituisesti?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mitä pidemmälle luen tätä ketjua, sitä varmempi olen että useammat teistä tarvitsisivat kaikennäköisten ecodraivien ja sveitsilinkkareiden sijaan haluamaanne käyttötarkoitukseen jotain tällaista. Kaiken lisäksi tukisitte vielä kotimaista tuotantoa.
Avatar
Manzel
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 13.08.2011 0:28

Re: Käytätkö rannekelloa vakituisesti?

Viesti Kirjoittaja Manzel »

Historiasta nykypäivään.

Ensimmäisessä viisareilla varustetussa kellossani lasin alla olevaa paneelia korosti Mikki Hiiri. Seuraava oli digitaalinen, muistaakseni Leijona, joka oli mielestäni maailman paras: siinä näkyi kello ja päivämäärä omilla riveillään. Sitten kului muutama vuosi ilman kelloa, kunnes sponssilta sain Polarin Edgen, jota myöhemmin seurasi toinen uudempi malli, jonka nimeä en enää muista. Samoihin aikoihin sain kaverilta rantarolexin, jonka liimasimme asfalttiin ja katselimme ihmisten ponnisteluja.

Sen jälkeen isukki antoi sukulaisilta saamansa lahjakellon käyttöön; se oli pirun hyvä ja kevyt, materiaalina titaani ja made in Japan. Hän ei sitä koskaan käyttänyt, koska oli /on yrittäjä ja halusi tehdä työtä yötä päivää kellosta välittämättä. Lisäksi kellon pitäisi kuulemma olla Sveitsiläinen ja mekaaninen.

Taas olin pidemmän aikaa ilman kelloa eli asiaa ajoi kännykkä. Sitten hommasin uuden Suunnon monitoimikellon / sykemittarin. Vuoden jälkeen annoin Suunnon vaimolle, kun hän osti minulle lahjaksi uuden kellon. Ehdin pitää kelloa n. 4 kk, kunnes se Englannissa hävisi mystisesti. Nyt elän taas kännykän kellolla.

Viimeisen kellon jälkeen olen pidemmän aikaa funtsinut, että ostaisin teräksisen Omegan. Ehkä sitten joskus...
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Käytätkö rannekelloa vakituisesti?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minä en oikein ymmärrä rannekellottomia. Luulisi kadulla että myös kotona olevan pikkusen liian hankalaa aikaa tarkastaessa aina kaivaa kännykkä taskusta tai pitää sitä esillä pöydällä. Rannekellosta näkee koska vaan kättä kääntämällä.

Ja miten te niitä hukkaattekin? Riisutteko niitä alvariinsa ja miksi? Nykyiset kellot ovat niin kevyitä, ettei niitä huomaakaan ja voi pitää myös yöllä. Vain suihkussa/uidessa kannattaa riisua eikä vesitiiviitä ihan välttämättä sittenkään muuten kuin pestessä.

Sitten toistan etten ymmärrä juppien kalliita designkelloja. Tuo urpiaisenkin näyttää vanhanajan (40-50-luku) taviskellolta. Viisarit ovat epäselvät. Pimeessä ei näe varmaan mitään. Arvo sitten että joku toinen snobi tunnistaa sen kalliiksi designkelloksi??

Tuo mun maksaa 65 euroa ja on monipuolisempi ja helvetin paljon tarkempikin kuin mikään mekaaninen käsityönä tehty Rolex tai vielä elitistisempi merkki.

Patterinvaihto 5-10 vuoden välein on sitten "ongelma" tai siis ei. Aurinkokenno/ecodrive ilman vaihdettavaa paristoa voisi olla kiva, mutta niissä ei kai yleensä ole voimaa kuin viisarien liikutteluun, ei ainakaan taustavaloon. Siistimpi saattaisi olla radioteitse atoomikellosta ajan itse tarkastava kello, joka olisi sitten aina varmasti tarkka.

Olen sitä sukupolvea, jolle digitaalikellot olivat kova juttu. Ja saahan niihin kieltämättä toimintoja. Mutta niin anadigiinkin, jossa on myös ne havainnollisemmat viisarit.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Käytätkö rannekelloa vakituisesti?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kyllähän Gattaca juuri sinulla on niin kiireen ja sosiaalisten tapahtumien rytmittämä elämä, että jatkuva ajan tarkistelu ranteesta on tarpeen. Auta armias jos kävisi ostamassa Karhua 3 min 12 sek myöhässä tai runkkisi väärään aikaan. Ehdoton tarve supertarkkaan atomikellomalliin. Kaikki ne kolme kertaa päivässä kun haluan tarkistaa kellon, voin katsoa sen kännykän tai läppärin ruudulta. Tapaamisista kännykkä muistuttaa kelloa vilkuilemattakin, lounaalle kun on nälkä ja ehtii ja kotiin lähdetääh töistä sitten kun työt on tehty, ei silloin kun kello sanoo jotain. Ainoa jäljelle jäävä funktio ranteessa kannettavalle kellolle on asustearvo, ja halvalla kellolla se on useimmiten negatiivinen.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Käytätkö rannekelloa vakituisesti?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Lääkärin on tärkeää olla juuri sopivasti myöhässä. Ei liikaa, mutta ei liian vähän.
Itse en toiste mene yksityiseen lääkäriin tai hammaslääkäriin, jos lekuri on yli minuutin sovitusta myöhässä. Kun varaan lääkäriajan niin tiedustelen onko vastaanotto ajallaan.
Kiitos. Yritän tehdä parannuksen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Käytätkö rannekelloa vakituisesti?

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:Kyllähän Gattaca juuri sinulla on niin kiireen ja sosiaalisten tapahtumien rytmittämä elämä, että jatkuva ajan tarkistelu ranteesta on tarpeen. Auta armias jos kävisi ostamassa Karhua 3 min 12 sek myöhässä tai runkkisi väärään aikaan. Ehdoton tarve supertarkkaan atomikellomalliin. Kaikki ne kolme kertaa päivässä kun haluan tarkistaa kellon, voin katsoa sen kännykän tai läppärin ruudulta. Tapaamisista kännykkä muistuttaa kelloa vilkuilemattakin, lounaalle kun on nälkä ja ehtii ja kotiin lähdetääh töistä sitten kun työt on tehty, ei silloin kun kello sanoo jotain. Ainoa jäljelle jäävä funktio ranteessa kannettavalle kellolle on asustearvo, ja halvalla kellolla se on useimmiten negatiivinen.
Kyllähän minunkin elämässäni on ollut vaiheita, jolloin oli tärkeää tietää kauanko on koulun alkamiseen/luentoihin/työhön/bussin lähtöön/leffaan/konserttiin, eli käytännössä paljonko niistä olen myöhästymässä. Myös ajanotto juostessa oli käytössä. Kiva tietää myös kaunko kesti nousta tunturille tai ajomatkaan meni. Vieläkin usko tai älä minulla on päiviä jolloin on sovittuja neuvotteluja muiden, säntillisten ihmisten kanssa. Ihan näin pyhäpäivänäkin on triviaalia juttua kuten milloin joku TV-ohjelma alkaa vai ehdinkö tehdä voileivän tai käydä paskalla. Yöllä kun heräilen, niin rannekellosta (taustavalolla!) näen kannattaako vielä nousta. Aina en ole tietokoneen ääressä runkilla ja sitäpaitsi autoni kello ei edes toimi.

Kännykän kaivelu taskusta tuota varten olisi yhtä vanhakantaista ja hankalaa kuin wanhanajan taskunauriin juhlava vetäminen liivintaskusta.

Atoomitarkenteinen radiokello (niitä on) olisi siitä kätsy, että paitsi että minulla on ollut tarve pitää kello ajassa, nyt olen myönnetään sen verran lepsunnut että tämä taitaa olla jo yli minuutin edellä ja tässä kellossa viisarien säätö pelkillä napeilla on mystinen paineluyhdistelmä jota en koskaan meinaa muistaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Käytätkö rannekelloa vakituisesti?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti:Minä en oikein ymmärrä rannekellottomia. Luulisi kadulla että myös kotona olevan pikkusen liian hankalaa aikaa tarkastaessa aina kaivaa kännykkä taskusta tai pitää sitä esillä pöydällä. Rannekellosta näkee koska vaan kättä kääntämällä.
Ei ollenkaan hankalaa. Siis ei kelloa, koska kännykkä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Käytätkö rannekelloa vakituisesti?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:Atoomitarkenteinen radiokello (niitä on) olisi siitä kätsy, että paitsi että minulla on ollut tarve pitää kello ajassa, nyt olen myönnetään sen verran lepsunnut että tämä taitaa olla jo yli minuutin edellä ja tässä kellossa viisarien säätö pelkillä napeilla on mystinen paineluyhdistelmä jota en koskaan meinaa muistaa.
En keksi mitään muuta kuin ensitreffit, työhaastattelu tai julkinen kulkuneuvo, josta minuutin myöhässä oleminen on niin huono asia että moisella ominaisuudella olisi jotain lisäarvoa. Käytätkös paljonkin julkisia, käytkö usein ensitreffeillä tai työhaastattelussa?

Linnunrata-sarjassa käsitellään aika mainiosti sitä, miten turha kapistus digitaalinen rannekello oikeastaan on.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Käytätkö rannekelloa vakituisesti?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
Gat kirjoitti:Atoomitarkenteinen radiokello (niitä on) olisi siitä kätsy, että paitsi että minulla on ollut tarve pitää kello ajassa, nyt olen myönnetään sen verran lepsunnut että tämä taitaa olla jo yli minuutin edellä ja tässä kellossa viisarien säätö pelkillä napeilla on mystinen paineluyhdistelmä jota en koskaan meinaa muistaa.
En keksi mitään muuta kuin ensitreffit, työhaastattelu tai julkinen kulkuneuvo, josta minuutin myöhässä oleminen on niin huono asia että moisella ominaisuudella olisi jotain lisäarvoa. Käytätkös paljonkin julkisia, käytkö usein ensitreffeillä tai työhaastattelussa?

Linnunrata-sarjassa käsitellään aika mainiosti sitä, miten turha kapistus digitaalinen rannekello oikeastaan on.
No jos viinat on loppu ja sä oot ostaas keppanaa klo 21.01, niin kyllä se on niin suuri vahinko, että sitä ei mikään korvaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Käytätkö rannekelloa vakituisesti?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:No jos viinat on loppu ja sä oot ostaas keppanaa klo 21.01, niin kyllä se on niin suuri vahinko, että sitä ei mikään korvaa.
Silloinhan on vain hyvä, että on kello joka edistää!
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Käytätkö rannekelloa vakituisesti?

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: Linnunrata-sarjassa käsitellään aika mainiosti sitä, miten turha kapistus digitaalinen rannekello oikeastaan on.
Onko siinä muuta kuin että delfiinit ihmettelevät, että ihmiset pitävät sitä hienona keksintönä?

Mutta eihän digitaalikelloissakaan paljoa vikaa ole. Toimintoja vaikka kuinka, G-shock -malleja paineenkestävyydellä ym. Ainoa vain tuo, että kelloahan käytännössä katsotaan nähdäkseen paljonko aikaa on jäljellä johonkin, joka digitaalikellossa pitää itse laskea. Mutta ei haittaa, jopa minullakin se menee huomaamatta vaikka viisarit on toki paremmat.

Varhaiset digitaalikellot ennen lcd-näyttöä oli toki perseestä, punainen led-näyttö joka näkyi vain nappia painamalla. Mutta niinpä vaan kännykkänikin pitäisi ensin kaivaa taskusta ja simpukkamallisena vielä avata että kellon näkee. Juuri vastaavan hankaluuden takia taskukellot vaihdettiin rannekelloihin.

Mutta olette te tässäkin ihme porukkaa.
Vaikka mitä muuta teknohifistelyä jota ainakaan minä en tarvitse, mutta sitten ei tarvita rannekelloa tai jos, ei siihen mitään ominaisuuksia paitsi joku kallis brändi ja retrotyyli. Miehilläkin vain metroseksuaalikoru. Kai se on että nyt eletään 2010-lukua hei? :D

Ja huolettomia ajasta olette. No, kai minulla on tarve tietää sijaintini ajassa ja tilassa.

(Kumma työ muuten So Hardilla jos lähtee kotiin vasta kun työt on tehty. Jos minä paskahommassani olisin tehnyt niin, niin eihän mikään projekti olisi ollut valmis muuten kuin pari viikkoa yötäpäivää konttorilla istumalla. Ja jos minä en tarvi julkisia kulkuvälineitä tai käy työpaikkahaastatteluissa ja ensitreffeillä niin moni teistä rannekellottomista tekee niin. Telkkua ainakin katsotte ja kanavaa vaihtelette.)

Jos hinnalla ja kellofanien tuntemalla merkillä haluaisi elvistellä, niin anadigeissäkin toki löytyy.
Miten olisi Breitling Aerospace, vaatimattomat 3 209 euroa? (Versus mun samat näyttävä nyt 65 euron (ostin neljällä-viidelläkympillä) Casio.)

Kuva
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Käytätkö rannekelloa vakituisesti?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Gat kirjoitti: (Versus mun samat näyttävä nyt 65 euron (ostin neljällä-viidelläkympillä) Casio.)
Aika pröystäilykello tuommoinen kun omani maksoi vain puolet.

Kuva
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Käytätkö rannekelloa vakituisesti?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bluntly kirjoitti:
Gat kirjoitti: (Versus mun samat näyttävä nyt 65 euron (ostin neljällä-viidelläkympillä) Casio.)
Aika pröystäilykello tuommoinen kun omani maksoi vain puolet.
Eihän tuokaan ole rannekello, mutta minä pidän karabinierihaoista. Käteviä vyölle mitä vaan ripustettaessa tai köysiä liittäessä tai säkki kattoon. Lisäksi minulla on tuon Smith and Wessonin Extreme Ops- "taktinen" linkkari, joka käy oikein hyvin ihan suomipuukosta käytössä. Teräasekeskuksesta, kuten aina hyödyllinen miekkanikin. :D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Käytätkö rannekelloa vakituisesti?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gat kirjoitti:Ja miten te niitä hukkaattekin? Riisutteko niitä alvariinsa ja miksi? Nykyiset kellot ovat niin kevyitä, ettei niitä huomaakaan ja voi pitää myös yöllä. Vain suihkussa/uidessa kannattaa riisua eikä vesitiiviitä ihan välttämättä sittenkään muuten kuin pestessä.
Ne jää randompanojen yöpöydille. Jos nussiessa tulee tarve vilkuilla aikaa, kannattaa ihan vaan pukea ja lähteä kotiin. Ja onhan se ikävää kun on ylimääräisiä hiluja ranteessa rautojen lisäksi.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Käytätkö rannekelloa vakituisesti?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Mä en tajuu noita kelloja, joissa on keskellä useampi lisäviisari ja ympärillä mittareita kuin lentokoneessa.
Kuun etäisyys maasta ei mua kiinnosta, joten suosin selkeitä kellotauluja.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Käytätkö rannekelloa vakituisesti?

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Vesper kirjoitti:
Gat kirjoitti:Ja miten te niitä hukkaattekin? Riisutteko niitä alvariinsa ja miksi? Nykyiset kellot ovat niin kevyitä, ettei niitä huomaakaan ja voi pitää myös yöllä. Vain suihkussa/uidessa kannattaa riisua eikä vesitiiviitä ihan välttämättä sittenkään muuten kuin pestessä.
Ne jää randompanojen yöpöydille. Jos nussiessa tulee tarve vilkuilla aikaa, kannattaa ihan vaan pukea ja lähteä kotiin. Ja onhan se ikävää kun on ylimääräisiä hiluja ranteessa rautojen lisäksi.
Naurahdin ääneen, isosti. (jollen olisi niin siweä, komppaisin tätä) :lol:

Ja muoks, itse kysymykseen. Omistan titaanisen Eco-Driven. Ei ole paljon tullut viimeaikoina pidettyä, kun kellon virkaa suorittaa kännykkä. Kelloa tulee pidettyä tilanteissa, joissa ei ole soveliasta kurkkia aikaa kännykästä.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Käytätkö rannekelloa vakituisesti?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tästä kellon ostosta on tullut mulle ongelma. Tarkoitus on ostaa n 200 juuron kello.

Meinasin jo ostaa täältä http://www.keskisenkello.fi/
Mutta sitten huomasin, että yhdessä kiinnostavassa oli väärä kuva.

Pyörin kauppakeskuksessakin tuloksetta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Käytätkö rannekelloa vakituisesti?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Pyörin kauppakeskuksessakin tuloksetta.
Vespa on palstakönsikkäiden virallinen vaatettajakorustaja. Se sulle yhen kellon löytää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin