Ohramallas Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Homo! näytelmä?

gay
1
33%
tatally gay
1
33%
none of your business!
1
33%
 
Ääniä yhteensä: 3

masa

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

^:sir: ok.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9422
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti:high maintenance drama queen
Kiitos tästä kielikuvasta :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16670
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

masa kirjoitti:Onhan tuokin laatuaikaa, mutta ei se voita sitä fiilistä joka tulee hyvällä porukalla järjestetystä eräreisusta joko kalastellen tai metsästellen. Se on mun paras laatuaika.
Siis täällä pyydetään avaamaan sitä, mikä on palstalaisten parisuhteessa sitä parisuhteen tyydyttävintä laatuaikaa, niin sulle tulee ensisijassa mieleen jonkinlainen vetäytyminen läheisessä poikaporukassa (oletan, että tämä sinun "hyvä porukkasi" on, luonnollisesti, miesvaltaista) pois näkyvistä, kahlitsevien sosiaalisten normien ulottumattomiin?

Jos näin, niin ei ihmetytä enää niin paljoa tämä sun viimeaikainen vähän pakonomaiselta tuntuva hetero-identiteetin esiintuominen (esim. tämä VLSHM-aspekti keskusteluissa, jotka eivät liity pigmenttiin, ruokavalioon tai seksuaaliseen suuntautumiseen) sekä irrationaalinen erottautuminen näkyvästä homoudesta (yhden kandidaatin julkihomous ratkaisevana tekijänä ulkopolitiikan johtajaa valittaessa). Homososiaalisuus, miesten välinen ystävyys, kun on tietysti parhaimmilaan niin läheistä ja intiimiä, että itsestään epävarmalle voi iskeä pelko sen kallistumisesta homoeroottisuuden suuntaan.

Veikkaisinkin, että miesporukassanne joudutaan - miesporukoille niin kovin tyypillisesti ja vastenmielisesti - uusintamaan ja vahvistamaan homososiaalisten suhteidenne homoerotiikasta vapaata luonnetta toistelemalla tasaisin väliajoin rituaalinomaisesti roisin härskejä negatiivisia irtiotto-heittoja homoudesta (esim. paradigmaattinen "vitun homo!" moitteena) sekä ylikorostuneen seksistisiä ja objektivoivia juttuja naisista yhteisen halunne kohteena (jotta ei vain erehdyttäisi luulemaan halun kohdistuvan ystäviin). Juuri tästä syystä homoerotiikka-fobiaisten, omasta identiteetistään epävarmojen miesten seura on älyllisesti usein niin haukotuttavaa: jutuissa ei olekaan enää keskeistä niiden sisältö vaan juttujen rooli homoeroottista tulkintaa päällä olevasta tilanteesta torjuvina performansseina.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

rofl :D:D:D

Voiskohan ne perustaa mainstreamittyvän homoerotiikan tutkimuslaitoksen, vai onko sellainen jo? Sehän on kuulkaas uusi musta. Bromance. Enkä todellakaan valita :oops:
Prepare for the worstest.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

nowaysis kirjoitti: Voiskohan ne perustaa mainstreamittyvän homoerotiikan tutkimuslaitoksen, vai onko sellainen jo? Sehän on kuulkaas uusi musta. Bromance. Enkä todellakaan valita :oops:
Ketkä ne? urpiainen ja kgrilli?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
masa

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti: Siis täällä pyydetään avaamaan sitä, mikä on palstalaisten parisuhteessa sitä parisuhteen tyydyttävintä laatuaikaa,
Sun vaahtomises on kyllä huvittavaa, mutta mä vastasin kyllä kiukkutipun yksinolemiseen enkä väittämääsi kysymykseen.

Tulee kyllä fiilis että sä haluaisit olla miehekäs mies etkä kynäniska.

Muuten tuo sun jatkuva homouden esille nostaminen saa kyllä aikaan jo jos jonkinlaisia johtopäätöksiä. Siis sinä joka olet vihervasemmistolainen hiipparipelle, asut larussa, lomailet välimerellä etkä ole ikinä kirjoittanut ainuttakaan viesiä palstalle "ketä panisit ketjuun", saatika olisit tuonut julki jonkinlaista ajatusta parisuhteilusta.

Olen pomminvarma että olet umpihomo kaapissa. Nuoria tummia poikiakos siellä välimeren reisuillas jahtaat?
Viimeksi muokannut masa, 07.03.2012 18:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Nyt näkyy ettei Urpiainen tosissaan lue mitä muut juttelevat - Masahan on yksinäinen susi metsästäjäkeräilijävaistoissaan. Tavallaan ymmärrän - musta metsäkeikan ideaali voisi olla minä, koira ja haulikko. Nuotiolla kahvitellessa ei homoseksuellit käy mielessä, jos ei ole humanisti tai kaapissa.
Universaali disclaimer.
masa

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti: Nuotiolla kahvitellessa ei homoseksuellit käy mielessä, jos ei ole humanisti tai kaapissa.
Urpiaisella on homostelut mielessä jatkuvasti. Kaveri tietää mistä puhuu kipeän ryppyreiän kokemuksella.
Viimeksi muokannut masa, 07.03.2012 19:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja huima »

So Hard kirjoitti:Nyt näkyy ettei Urpiainen tosissaan lue mitä muut juttelevat - Masahan on yksinäinen susi metsästäjäkeräilijävaistoissaan. Tavallaan ymmärrän - musta metsäkeikan ideaali voisi olla minä, koira ja haulikko. Nuotiolla kahvitellessa ei homoseksuellit käy mielessä, jos ei ole humanisti tai kaapissa.
Brokeback mountainissa oli toisin.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

exPertti kirjoitti:Niin tuntuma yleisestä naiskäsityksestä laatuajasta (siitä kahdenkeskisestä) on, että tehdään jotakin rakkaussuhdetta mielettömän ylikliseisesti korostavaa toimintaa kahdessa.

Rusettipyörintää sylikkäin kylpylän altaassa ajautuen hallitsemattomaan suuteloon, kädestä kiinni pitämistä ruokaravintolassa jossa kuiskitaan matalalla äänellä suuria rakkauden sanoja....
Vaan joskus ainakin minulla käy mielessä, että kliseistä taitaa tulla kliseitä juuri siksi, että ne toimivat enemmistöllä, edellyttäen että kehtaa antaa itselleen luvan nauttia kliseisyydestä. Kävimme mieheni kanssa ulkona syömässä kahdestaan syntymäpäivänäni, ja vasta siellä kaikessa rauhassa istuskellessamme tajusin, että olemme tuolla tavalla nauttineet kahdenolosta viimeksi yli kaksi vuotta sitten, eli ei ollenkaan rääpäleen syntymän jälkeen. Lastenhoitajia kun ei ole tunguksi asti, äitini esim. jostain syystä pelkää lastemme hoitamista, vaikka hän itsekin aina jälkeenpäin toteaa, että kaikki sujuu hämmästyttävän helposti. Se pelko kuitenkin estää minua pyytämästä hoitamaan noita ellei ole aivan pakko, ja "aivan pakko" tarkoittaa minulle esim. kodinkoneostoksilla käymistä, synnytyssairaalareissua tms. ei kovin rentouttavaa kahdestaanoloa. Ehkä en ole tajunnut tuota ihan vain siitä syystä, että sekä minä että mies saamme kuitenkin nauttia paljon omasta ajasta, kotoa pääsee aina tarvittaessa karkuun ja voi jättää kääpiötroikan toisen niskoille.

Jotenkin kuitenkin tuo ravintolareissu tuntui ihan oikeilta treffeiltä, kun siihen ei enää ollut minkäänlaista rutiinisisältöä, vaan koko homma piti opetella uudestaan. Yllättäen sitten keskustelunaiheetkin uudistuivat kokonaan ja treffien jälkeen olimme molemmat oppineet uusia asioita toisistamme. Tuollaisille treffeille haluan uudestaan, ilmeisesti luvassa sitten taas kahden vuoden päästä.
masa

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

prosessi kirjoitti: Tuollaisille treffeille haluan uudestaan, ilmeisesti luvassa sitten taas kahden vuoden päästä.
Me oltiin mamman kanssa viimeksi treffeillä pääsiäisenä 2010. Silloin käytiin Vaasassa nusasemassa flikka alulle. Kyllä me raflattiinkin, mutta enimmäkseeen vaan nussittiin hotlassa.

Sen jälkeen onkin ollut hiljasempaa.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Seksi on meillä kuitenkin eri asemassa kuin treffit, eli kuvaamani ilta ei itse asiassa ollut seksin näkökulmasta poikkeuksellinen. Meillä nukutaan samaan aikaan kuin lapsetkin, eli iltaisin menemme tyypillisesti jo yhdeksän aikoihin nukkumaan ja heräämme sitten aamukuudelta. Käytännössä tämä malli mahdollistaa jopa kolmen pienen lapsen taloudessa seksin harrastamisen aamuin illoin. Illalla yhdeksältä heti lasten nukkumaanmenon jälkeen ja aamulla kuudelta kun lapset vielä nukkuvat. Säännöllistä kuin hampaiden pesu ja pitää kummasti pään kunnossa. Valintakysymys toki tuokin, moni vain taitaa arvostaa aamu-unta, telkkarin katsomista (tai nettiä...) enemmän kuin oikeasti aktiivista seksielämää. Ja kyllä meilläkin välillä lipsumista esim. iltaiseen DVD-katseluun tapahtuu, eli aktiivinen valinta täytyy tehdä joka ilta/aamu.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

prosessi kirjoitti:Valintakysymys toki tuokin, moni vain taitaa arvostaa aamu-unta, telkkarin katsomista (tai nettiä...) enemmän kuin oikeasti aktiivista seksielämää. Ja kyllä meilläkin välillä lipsumista esim. iltaiseen DVD-katseluun tapahtuu, eli aktiivinen valinta täytyy tehdä joka ilta/aamu.
Kaikessa korniudessasi kuulostat siltä mikävitun marzako se oli. Olen tyytyväinen, ettei tarvitse tuhlata muutenkin vähäistä vapaa-aikaa jatkuvaan nussimiseen. Se kaninussinta kuulostaa korniudessaan puuduttavalta pakkopullalta. Alkukiimailujen jälkeen on pelkästään vapauttavaa huomata, ettei sitä seksiä tarvitse joka päivä, ei välttämättä edes joka viikko. Ylipäätään seksikeskeiset parisuhteet ovat mielestäni huteralla pohjalla, onneksi minulle ei ole sellaista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Valintakysymys toki tuokin, moni vain taitaa arvostaa aamu-unta, telkkarin katsomista (tai nettiä...) enemmän kuin oikeasti aktiivista seksielämää. Ja kyllä meilläkin välillä lipsumista esim. iltaiseen DVD-katseluun tapahtuu, eli aktiivinen valinta täytyy tehdä joka ilta/aamu.
Kaikessa korniudessasi kuulostat siltä mikävitun marzako se oli. Olen tyytyväinen, ettei tarvitse tuhlata muutenkin vähäistä vapaa-aikaa jatkuvaan nussimiseen. Se kaninussinta kuulostaa korniudessaan puuduttavalta pakkopullalta. Alkukiimailujen jälkeen on pelkästään vapauttavaa huomata, ettei sitä seksiä tarvitse joka päivä, ei välttämättä edes joka viikko. Ylipäätään seksikeskeiset parisuhteet ovat mielestäni huteralla pohjalla, onneksi minulle ei ole sellaista.
Kuten sanoin, valintakysymys. En tietenkään halua moralisoida toisenlaisia valintoja, tämä malli vain sopii meille. En tosin kutsuisi omaa parisuhdettani sen enempää seksikeskeiseksi kuin hyvin hammashygieniansa hoitavien pariskuntienkaan parisuhteita hammaspesukeskeisiksi. Sisältö tulee muusta.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

:D Näin sivuhuomautuksena: Jotta en antaisi ihan väärää kuvaa elämästäni, niin juuri nyt olen kitinässä sen takia, että armas mieheni priorisoi huuto.netistä ostamiensa legojen tiskaamisen seksin harrastamisen edelle... Ja se hullu osti niitä 16 kiloa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16670
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

nowaysis kirjoitti:rofl :D:D:D
masa kirjoitti:Sun vaahtomises on kyllä huvittavaa
Kiva, että koitte jutun huvittavana, niin oli toki tarkoituskin. Luin viestini uudestaan, ja se on omasta mielestänikin ihan hymyilyttävä. Vaahtoamista en sen sijaan löydä siitä ollenkaan. Jos sitä haluaa väheksyä, pitäisin lupaavampana linjaa, joka rakentaa syytöksille vähän väkisin väännetystä pikkunokkeluudesta ja Nylén-pastissina epäoriginaalisuudesta. Ymmärrän vaahtoamis-termin sopivan paremmin tuohon Masan reaktioon kumuloituvine editteineen ja yhä uusine viesteineen.

Oikeastaan tuo havainto, että Masa kutsuu itse vaahdotessaan minun hyvin ei-vaahtoavaa, kirkkaan kuulasta analyysiani vaahtoamsieksi, saa minut vetämään tällaisen psykoanalyysi-hatun vielä syvemmälle päähäni ja tarttumaan toiseen äkkiseltään vähän kummastuttavaan piirteeseen Masan uusimmissa purskauksissa. Tämähän menee niin, että Urpiainen kiinnittää huomiota siihen, miten viime aikoina Masa nostaa aihepiiristä riippumatta homous/hetereous-kahtiajaon aika toistuvasti viestiensä ytimeen. Masan päässä tämä kääntyy jotenkin siihen, että se olisin muka minä, joka homous-teeman tuo esiin keskusteluun. Ja tätä hän korostaa postaamalla lisää viestejä, jotka kiertävät homous-teeman ympärillä kuin kissa kuumaa puuroa.

Tämä on niin ilmeisen ristiriitaista, että siihen ei oikein voi suhtautua sisällöllisenä keskusteluna, vaan pikemminkin jonkinlaista keittiöpsykologista analyysiä kutsuvana performanssina, jonka todellinen merkitys on muuta kuin sanojen varsinainen sisältö. Voisiko olla niin, että Masaa pelottaa tämä jatkuva fiksautumisensa homouteen, ja hän haluaisi tätä fiksaatiota käsitellä. Kuitenkin ilmiön käsitteleminen hänessä itsessään on Masalle liian vaativaa, ja niinpä hän oppikirjamaisen tyypillisesti projisoi tai siirtää tämän ilmiön - ilmeisen perusteettomasti ja ristiriitaisesti - minuun, ja tarkastelee sitten tätä ilmiötä minussa. Aiva oppikirjakamaa tyypillisyydessään: Masa tunnistaa piirteen itsessään ja haluaa sitä ymmärtää, mutta tarkastelun kohdistaminen itseen - asian henkilökohtaisen merkittävyyden myöntäminen - on identiteetille liian uhkaavaa, ja niinpä se projisoidaan jopa naurettavan keinotekoisesti muualle. Kiinnostavaa.
Masa kirjoitti:etkä ole ikinä kirjoittanut ainuttakaan viesiä palstalle "ketä panisit ketjuun", saatika olisit tuonut julki jonkinlaista ajatusta parisuhteilusta. Olen pomminvarma että olet umpihomo kaapissa.
No, olin tai en, tämä purkauksesi tosiaan vahvistaa aiemman ennusteeni osuvan oikeaan. Juuri kuvaamasi kaltaiset oman epävarman häilyvän hetero-identiteetin julkiset vahvistusperformanssit ovat sellaisia, joita itsensä kanssa enemmän sinut oleva henkilö ei koe tarvitsevansa, vaan kokee jopa mauttomina. Viestisi on osuvampi vahvistus analyysilleni kuin olisin oikeastaan osannut kuvitellakaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

prosessi kirjoitti::D Näin sivuhuomautuksena: Jotta en antaisi ihan väärää kuvaa elämästäni, niin juuri nyt olen kitinässä sen takia, että armas mieheni priorisoi huuto.netistä ostamiensa legojen tiskaamisen seksin harrastamisen edelle... Ja se hullu osti niitä 16 kiloa.
Eiks astianpesukone olisi järkevämpi vaihtoehto? Paitsi tietysti, jos haluaa tiskata leegoja, ettei tarvitse taas panna :twisted:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Sä olet kyllä urpiainen ihmeellisen mulkku tapaus. :nuts:

Jos katsellaan sun kirjoitushistoriaa taaksepäin, se olet kyllä sinä joka vaahtoa homoudesta joka toisessa viestissä jatkuvasti yrittäen nolosti yhdistää sitä minuun. Tarkista vaikka.

Taas jälleen kerran sinä et ymmärrä mitä olen alunperin kirjoittanut, vaan homofantasiassasi yrität väen vängällä kääntää mukahauskaa homoläppää minuun. Vielä siinäkin kohdassa jossa osoitan että että olet ihan totaalisen hukassa yrität vieläkin totaaliidioottimaisesti saada homoilut yhdistettyä minuun.

Kolmanneksi, jälleen kerran urpiaspersu iskee. Sä olet yhä se paskat housissa jököttävä oppositio, joka ei tee itse yhtään mitään muuta kuin räksyttää muille muiden tekemisistä itse saamatta mitään aikaan. Sä olet ihan samaa säälittävää roskasakkia kuin halveksimasi persut.


Mut mä ymmärrän kyllä sua. Mä olen uhka sun kaltaiselle miehen puolikkaalle, joka ei osaa muuta kuin leikata juustolastalla sormeensa haavan.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16670
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

masa kirjoitti:ei osaa muuta kuin leikata juustolastalla sormeensa haavan.
Vaikka muu viestisi kyseenalaisempi onkin, niin tämä kyllä kiistatta osuu aika hyvin. Mulla on vieläkin peukalossa suhteellisen näyttävä arpi, kun 2000 syksyllä vetäisin juustohöylällä oikein kunnon vekin sormeen. Olin juuri muuttanut silloiseen asuinmaahani, enkä oikein jaksanut tämän onnettomuuden takia lähteä paikallisia terveydenhoidollisia kiemuroita selvittämään. Sen sijaan rakensin sellaisen tee-se-itse-liimasiteen toimistoteipistä ja paperisista käsipyyhkeistä. Haava taisi tihkuttaa virityksestä verta läpi viikon verran, ennen kuin sitten tokeni. Onneksi ei pahemmin tulehtunut, mutta arpi on tosiaan yhä silmiinpistävä. Juustohöylät ovat vaarallisia aseita!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

Minusta te molemmat olette sekä uhka että mahdollisuus toisillenne.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minä taas halveksin ja inhoan sekä masaa että urpiaista tasapuolisesti.
masa

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Gat kirjoitti:Minä taas halveksin ja inhoan sekä masaa että urpiaista tasapuolisesti.
Olen järkyttynyt. Minä kuvittelin että olen sinulle roolimalli!
Mirmeli
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 23.12.2007 18:59

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mirmeli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
annepa kirjoitti:Sinunko vastuulla se yhteisen laatuajan järjestäminen on? SIKA! :paijaa:
En juuri tarvitse naistenlehtien lanseeraamaa laatuaikaa puolison kanssa, koska olemme muutoin kuin töissä ollessani paljon yhdessä. Leikimme lastenkin kanssa usein yhdessä. Se on kummankin mielestä mukavaa. Vaimo tarvitsee kuitenkin enemmän ja olen lupanut enemmän antaa. Nyt kuitenkin en ole yksinkertaisesti ehtinyt ja jaksanut yhteistä aikaa osaltani järjestää. Näitäkin asioita voi ja pitää sopia, jotta erilaiset tarpeet tulee huomioiduksi riittävästi. Luonnollisesti se on minä, jota syyllistetään, koska laatuaikatarpeeni ja sitä kautta suoritukseni on paljon vaatimattomampi. Ei auta vaikka vetoa hankalaan elämäntilanteeseen, vaimo kun ehdottomasti tarvitsee laatuajan. Ymmärrän häntä, vaikka pidänkin häntä liian vaativana.
Mitä tämä vaimon tarvitsema laatuaika sitten pitää sisällään?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9422
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:
masa kirjoitti:ei osaa muuta kuin leikata juustolastalla sormeensa haavan.
Mulla on vieläkin peukalossa suhteellisen näyttävä arpi, kun 2000 syksyllä vetäisin juustohöylällä oikein kunnon vekin sormeen.
:shock: Siis, tää ei vaan voi olla totta. Yrität vaan vedättää hyväuskoisia lukioita. :shock:

:pics:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16670
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti:hyväuskoisia lukioita.
:pics:
Ai näin: http://www.skyk.fi/ ?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin