Ohramallas Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Homo! näytelmä?

gay
1
33%
tatally gay
1
33%
none of your business!
1
33%
 
Ääniä yhteensä: 3

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kunhan tuo vanhempi tuosta nukahtaa ehdin juuri ennen ysiä lähikauppaan hakemaan gattacamaiset eväät. Sauna onkin jo lämpiämässä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Muistithan himoita kassaneitiä?!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pulkannaru kirjoitti:^
Muistithan himoita kassaneitiä?!
Ilmeisesti:
http://m.hs.fi/inf/infomo;jsessionid=C5 ... 5557097074
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei mennyt ilta kuten suunnittelin. Itse asiassa oli perhis vaimon kanssa, koska olen itserakas kusipää, en tue häntä, enkä ole järjestänyt yhteistä aikaa yms. Nukuin yöni surkeasti ja olen ehkä promillen humalatilaa vastaavassa pöhnässä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ootko pitänyt vaaleanpunaista paitaa Ruotsissa? Sano että oot!!11
Tietysti olen!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Ootko pitänyt vaaleanpunaista paitaa Ruotsissa? Sano että oot!!11
Tietysti olen!
:ohyeah:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:koska olen itserakas kusipää, en tue häntä, enkä ole järjestänyt yhteistä aikaa yms.
Sika!


:paijaa:
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ei mennyt ilta kuten suunnittelin. Itse asiassa oli perhis vaimon kanssa, koska olen itserakas kusipää, en tue häntä, enkä ole järjestänyt yhteistä aikaa yms.
Sinunko vastuulla se yhteisen laatuajan järjestäminen on?

SIKA!

:paijaa:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

annepa kirjoitti:Sinunko vastuulla se yhteisen laatuajan järjestäminen on? SIKA! :paijaa:
En juuri tarvitse naistenlehtien lanseeraamaa laatuaikaa puolison kanssa, koska olemme muutoin kuin töissä ollessani paljon yhdessä. Leikimme lastenkin kanssa usein yhdessä. Se on kummankin mielestä mukavaa. Vaimo tarvitsee kuitenkin enemmän ja olen lupanut enemmän antaa. Nyt kuitenkin en ole yksinkertaisesti ehtinyt ja jaksanut yhteistä aikaa osaltani järjestää. Näitäkin asioita voi ja pitää sopia, jotta erilaiset tarpeet tulee huomioiduksi riittävästi. Luonnollisesti se on minä, jota syyllistetään, koska laatuaikatarpeeni ja sitä kautta suoritukseni on paljon vaatimattomampi. Ei auta vaikka vetoa hankalaan elämäntilanteeseen, vaimo kun ehdottomasti tarvitsee laatuajan. Ymmärrän häntä, vaikka pidänkin häntä liian vaativana.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Luonnollisesti se on minä, jota syyllistetään, koska laatuaikatarpeeni ja sitä kautta suoritukseni on paljon vaatimattomampi. Ei auta vaikka vetoa hankalaan elämäntilanteeseen, vaimo kun ehdottomasti tarvitsee laatuajan. Ymmärrän häntä, vaikka pidänkin häntä liian vaativana.


Sivu miehen elämästä.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Avatkaa mulle vähän tuota "kahdenkeskinen laatuaika" -käsitettä. Mitä se sellainen oikein pitää sisällään?


(kun mun mielestä ainoa mahdollinen laatuaika on sitä, että saa olla aivan yksin ilman _ketään_ häiritsemässä puuhasteluja tai miettimisiä)
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kiukkutipu kirjoitti:(kun mun mielestä ainoa mahdollinen laatuaika on sitä, että saa olla aivan yksin ilman _ketään_ häiritsemässä puuhasteluja tai miettimisiä)
+ 1
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Kiukkutipu kirjoitti:(kun mun mielestä ainoa mahdollinen laatuaika on sitä, että saa olla aivan yksin ilman _ketään_ häiritsemässä puuhasteluja tai miettimisiä)

Onhan tuokin laatuaikaa, mutta ei se voita sitä fiilistä joka tulee hyvällä porukalla järjestetystä eräreisusta joko kalastellen tai metsästellen. Se on mun paras laatuaika.
masa

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:Niin tuntuma yleisestä naiskäsityksestä laatuajasta (siitä kahdenkeskisestä) on, että tehdään jotakin rakkaussuhdetta mielettömän ylikliseisesti korostavaa toimintaa kahdessa.

Rusettipyörintää sylikkäin kylpylän altaassa ajautuen hallitsemattomaan suuteloon, kädestä kiinni pitämistä ruokaravintolassa jossa kuiskitaan matalalla äänellä suuria rakkauden sanoja....

Hyi saatana mikä painajainen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:Niin tuntuma yleisestä naiskäsityksestä laatuajasta (siitä kahdenkeskisestä) on, että tehdään jotakin rakkaussuhdetta mielettömän ylikliseisesti korostavaa toimintaa kahdessa.
Pahinta tässä on se, että naiselle tämän kaltainen romantiikka määrittää koko parisuhteen. Se on naisen mielestä The Mittari. Vaikka muuten suoriutuisi hyvin, niin se ei riitä mihinkään. Tämä voi kuulostaa ahdistuneen miehen puheelta, mutta kun juuri nyt olen sitä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

masa kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Niin tuntuma yleisestä naiskäsityksestä laatuajasta (siitä kahdenkeskisestä) on, että tehdään jotakin rakkaussuhdetta mielettömän ylikliseisesti korostavaa toimintaa kahdessa.

Rusettipyörintää sylikkäin kylpylän altaassa ajautuen hallitsemattomaan suuteloon, kädestä kiinni pitämistä ruokaravintolassa jossa kuiskitaan matalalla äänellä suuria rakkauden sanoja....

Hyi saatana mikä painajainen.
Jep.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tämä voi kuulostaa ahdistuneen miehen puheelta, mutta kun juuri nyt olen sitä.
Tuota, sä oot kai ihan vapaaehtoisesti tuollaisen kumppanin valinnut ja tietoisena siitä vienyt vihille. Aattelitko, että romantiikka lakkaa kermakakkuun ja vihkisormus on viimeinen panostus? Mun ymmärtääkseni kaikki tutkimus kertoo, että paras tapa päätyä erotilastoihin on alkaa avioparin sijasta isukiksi ja äitykiksi.
Universaali disclaimer.
masa

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tämä voi kuulostaa ahdistuneen miehen puheelta, mutta kun juuri nyt olen sitä.

Mulla on tullut joskus sellainen fiilis, että pitäisi heittäytyä rekkikseksi joksikin aikaa, että kotona tajuttaisiin millaisia miehiä oikeasti on olemassa ja millainen "sulla on"


Olen myös huomannut että joskus totaalinen vittuntuminen em. asioihin ja vaatimuksiin palauttaa prinsessailut maanpinnalle.
masa

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti:Tuota, sä oot kai ihan vapaaehtoisesti tuollaisen kumppanin valinnut ja tietoisena siitä vienyt vihille. Aattelitko, että romantiikka lakkaa kermakakkuun ja vihkisormus on viimeinen panostus? Mun ymmärtääkseni kaikki tutkimus kertoo, että paras tapa päätyä erotilastoihin on alkaa avioparin sijasta isukiksi ja äitykiksi.

Merkataan tämä ylös odottamaan sitä hetkeä kun kovis on naimisissa ja kahden lapsen faija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Meillä mies on se laatuaikaihminen. Onneksi on hieman rauhoittunut ajan kanssa. Mä nautin arjesta.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kiukkutipu kirjoitti:Avatkaa mulle vähän tuota "kahdenkeskinen laatuaika" -käsitettä. Mitä se sellainen oikein pitää sisällään?
Meidän perheessä onneksi molemmilla "laatuaika" tarkoittaa urheiluharrastusten parissa vietettyä aikaa. "kahdenkeskinen laatuaika" tarkoittaa luonnollisesti sitä, että päästään yhdessä urheilemaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
masa

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Pahinta tässä on se, että naiselle tämän kaltainen romantiikka määrittää koko parisuhteen. Se on naisen mielestä The Mittari.

Mun kaveri on antanut pirulle pikkusormen ja se on tuon romantiikaroskan kanssa ihan kusessa. Se raukka joutuu hieromaan vaimonsa jalkoja joka ilta ja avaamaan+sulkemaan sille aina auton oven kun ovat yhdessä liikkeellä.

Mä olen kyllä mielummin Al Bundy.
Viimeksi muokannut masa, 07.03.2012 14:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:Merkataan tämä ylös odottamaan sitä hetkeä kun kovis on naimisissa ja kahden lapsen faija.
Avainjuttu tässä on se, että on kovin huono valittaa ominaisuudesta jonka on itse valinnut. Mä en välttämättä ottais kumppania joka hakee ajatuksensa hyvästä parisuhteesta jostain naistenlehtien sivuilta. Eikä se minuun mitenkään kytkeydy, että lasten kanssa puuhastelu ei tutkitusti yleensä riitä parisuhteen kasassa pitämiseen.
Universaali disclaimer.
masa

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti: Avainjuttu tässä on se, että on kovin huono valittaa ominaisuudesta jonka on itse valinnut. Mä en välttämättä ottais kumppania joka hakee ajatuksensa hyvästä parisuhteesta jostain naistenlehtien sivuilta. Eikä se minuun mitenkään kytkeydy, että lasten kanssa puuhastelu ei tutkitusti yleensä riitä parisuhteen kasassa pitämiseen.
Meinaatko sä että ne ominaisuudet jotta pariutuessa on olemassa, ovat ne ainoat ominaisuudet jotka ovat ikuisesti olemassa?

Esim. pyrtsin vaimo on voinut jakaannuttuaan hankkia uusia ystäviä vaikka mammaryhmästä. Mammaryhmässä on taasen joku äiti sanonut että meidänpä mies on niin ihana, että se maalaa mulle taivaanrannan jokaikinen ilta ja tuo kotiin 50 tulipunaista ruusua joka päivä. Yhtäkkiä taivaanrannan maalauksia inhoava ja ruusuista allergisen raektion saava raskaushoormoonien myrkyttämä nainen saattaakin olla sitä mieltä että mulle kans!



Discalimer. Mulla sitten ole mammaryhmiä vastaan mitään. Päinvastoin. Ne ovat parasta mitä olla ja saattaa kotirouvalle.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ohramallas Tiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

^^ No mulla on tästä pyrden puoliskosta aika high maintenance drama queenin kuva ollut kaiken aikaa. Toki voin tulkita väärin, mutta tuntuu että pyrden pettymyt kohdistuu ennen muuta siihen, että kumppani ei muuttunutkaan arkisemmaksi kuin siihen, että olisi muuttunut prinsessaksi.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin