Haisugallup

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Haisugallup

Viesti Kirjoittaja masa »

Suvinen kirjoitti:
Haluaisin kovasti uuden iltatuoksun, jota olen metsästänyt jo pari vuotta. E
Testaa toi.

Kuva

se on ehana.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Haisugallup

Viesti Kirjoittaja Sola »

So Hard kirjoitti: Ei-niin-arjessa Aqua di Gio on luottotuoksu.
Mä rrrrakastan tätä tuoksua niin paljon että melkein voisin ostaa tän omaan kaappiin ja nuuskutella aina kun haluan. Toki parasta tämä on nuuskuteltuna miehen päältä :h:

Itelläni tykkään tuoksuttomasta dödöstä ja hajuvesistä tän hetkinen lemppari on Puma RED & WHITE EdT.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Haisugallup

Viesti Kirjoittaja Gat »

Silloin kun minun piti liikkua aktiivisesti ihmisten ilmoilla, käytin aina antiperspiranttia. Runsaasti lotraten, kainaloiden sisäksi myös jalkoihin sukkamehun estoksi. Joskus hartioihinkin. Kun vielä sai sprayta, suihkutin sitä joskus kuumina päivinä persvakoonkin.

Nyt kotona jurpottaessa harvemmin käytän. Kuten ennenkin aina kuitenkin tuoksutonta, koska aikoja sitten tajusin, että hikoileehan sitä dödönkin läpi kuitenkin, ja sitten se ties mikä ruusuntuoksu leviää hienhajuun sekoittuneena.

Ennen oli Rexonan tuoksuton antipersepirantti, nykyään kaupoista löytyy enää LV:n tuoksuton, muka "herkkäihoisille".

Miesten hajusteita eli partavesiä minulla olisi vakavia estoja käyttää. Kun ne liittyvät mielessäni minuakin Wanhempaan Aikaan. Ja oikeisiin playboy-panomiehiin. Oikeastaan minua hävettäisi helvetisti, kuin ihmiset ehkä katsoisivat (nuuhkisivat) että luuleeko tuo aliolio olevansa yksi meistä Oikeista Ihmisistä, hehehee.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Haisugallup

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Dödöä tottumuksesta, jokin hajuton Rexona. Hajuvesiä on käytössä kaksi, J'Adore ja Romance, sitkeästi käytän aina vapaalla ollessa kun töissä ei saa. Varmaan vavahduttavampiakin tuoksuja löytyy mutta nuo tuoksuvat iholla omalle. Mistä tulikin mieleen että pitäisi kaataa jokunen etikoitunut vanha liemi lavuaariin, kaikki tuoksut eivät vain käy kaikille.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Haisugallup

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Tää tuoksu toimii myös:

Manaaja

Re: Haisugallup

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mitchumin unperfumed antiperspirant-roll-onia menee yleensä kainaloihin, ja sen päälle sitten suihkautukset tai lääppäämiset samaa kamaa mitä naamallekin.

Tällä hetkellä eniten käytössä taitaa olla:
- D&G:n The One
- Versacen The Dreamer
- Bossin Grey & Selection
- Balenciagan Cristobal
- Boucheronin Jaïpur
- CK:n Eternity
- Armanin Armani syksyyn
- Lauderin Pleasures kesään

Van Gilsin tuoksuihin oon myös tykästynyt. Niitä taitaa löytyä neljää erilaista. Basic Instinctia, Between Sheetsiä, Tendenzaa ja ehdotonta arkilemppariani V:tä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Haisugallup

Viesti Kirjoittaja annepa »

Dödönä Garnier Mineral Ultra. Toinen joka tehoaa on Biothermin Day Control (miesten dödö). Iho ei kestä ollenkaan Rexonaa, kahden päivän käytön jälkeen viimeistään alkaa hirveä kirvely ja kutina. Olen testannut muutaman kerran ja aina tulos on ollut sama.

Tuoksusuosikkina on nyt Guerlain Aqua Allegoria Herba Fresca. Luulen että on loppuikäni, harmi vaan että se on kausituoksu. Hamstrasin jo varapullon, mutta eihän ne ikuisuuksia säily. Edellinen tuoksusuosikki oli Elizabeth Ardenin Green Tea ja se on nyt vakaasti kakkossijalla tuon Herba Frescan löydön jälkeen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin