Haisugallup

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Haisugallup

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Yleensä mä käytän dödönä rexonan hajustamatonta tai sitten joku muu rexona.


Varsinaisena haisuna käytän fahrenheitia.

http://www.dior.com/beauty/int/en/fragr ... itfpl.html
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Haisugallup

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sebamedin roll-on, muut kuorii kivasti ihon pois.

Leuan alle sitten jotain ikivanhaa Jaguarin myrkkyä.
Viimeksi muokannut Bluntly, 06.03.2012 10:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Haisugallup

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Hah. En pystyisi olemaan Daven lähellä yökkimättä :D

Tuo Fahrenheit, Kouros ja Tommy Hilfigerin tuoksut aiheuttavat kaikki saman reaktion. Tuoksumuisti.

Mulla on käytössä D&G Feminine ja D&G Light Blue.
Löysin uudestaan myös Davidoff Cool Waterin. Nyt sitä voi taas käyttää kun puoli maailmaa ei tuoksu samalta :]
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Haisugallup

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Haisugallup

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

exPertti kirjoitti:
Kiukkutipu kirjoitti:Tuoksumuisti.
Itsekin yhdistän tuoksut juttuihin. Tosin harva tuoksu on negatiivisesti latautunut. Ennemminkin tulee jotakin kivaa mieleen tuoksuista.
Enimmäkseen kyllä mukavia mielikuvia tulee tuoksuista. Fahrenheit ja Kouros liittyvät henkilöön, jota en halua edes ajatella. Tuoksut sinänsähän eivät ole ollenkaan huonoja.
Tommy-tuoksu taas assosioituu liian vahvasti raskauspahoinvointiin ja sen ajan hajuyliherkkyyteen. Ex kieltäytyi lopettamasta hajusteiden käyttöä lukuisista pyynnöistä huolimatta; nyt en sitten voi olla samassa huoneessa jonkun sellaisen kanssa, jolla tota hajustetta on :D
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Haisugallup

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Hajuton, mauton ja lisäaineeton antiperspirantti on arkijuttu, koska tuoksun niin hyvältä ja seksikkäältä au naturel.

Ei-niin-arjessa Aqua di Gio on luottotuoksu. Taitaa hyllyssä olla pari muutakin, mutta en edes muista mitä ne ovat koska en käytä muita. Tämä toimii.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Haisugallup

Viesti Kirjoittaja elco »

Issey Miyake.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Haisugallup

Viesti Kirjoittaja Niba »

So Hard kirjoitti:Hajuton, mauton ja lisäaineeton antiperspirantti on arkijuttu, koska tuoksun niin hyvältä ja seksikkäältä au naturel.

Ei-niin-arjessa Aqua di Gio on luottotuoksu. Taitaa hyllyssä olla pari muutakin, mutta en edes muista mitä ne ovat koska en käytä muita. Tämä toimii.
Acqua Di Gio näin sanoi manala.. Ja mulle Acqua di Gio on normituoksu myös työpäivään..

Kaapissa pari litraa Fahrenheittia ja Lagerfeldiä, joka onkin sitten tosi vanhan hikisen äijämäinen alkococktai!

ja kuten sanottu deo on suolakivi..
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Haisugallup

Viesti Kirjoittaja masa »

Joku HMV antiperspirantti kainaloon, ja vaihteluna bossia, hilfigeria tai coolwateria tisseille. En muista b tai h:n malleja.. eikä kyllä kiinnostakaan...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Haisugallup

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Chanelin Coco Mademoiselle tai Victor&Rolfin Flowerbomb. Dödöt tuoksuttomina, kiitos.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Haisugallup

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Täälläkin oli Fahrenheit käytössä joskus vuosikymmen sitten. Calvin Kleinin Eternity on ainoita tuoksuja joista oikeasti olen tykännyt, ei jaksa etsiä uutta. Rexonaa kainaloon.

Kuva
Pröötprööt
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Haisugallup

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Vapaalla huitasen jotain Rexonan hajutonta.
Töissä ja juhlissa taitaa olla Le Male suosikki, perässä hiihtää Diesel Only the brave.

EDIT: Boss: Boss, unohtu.
Viimeksi muokannut Nergal, 06.03.2012 12:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Haisugallup

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Yleensä meen au naturel, jossen mene ihmisten ilmoille.
Sit jos menen, niin Rexona Defence suihkutellen kainaloon. Pilettäessä Bossin in motion stikki.
Äfterseivinä Bossin in motion tai Puma:n joku, mikä mulle ostettiin äsken. Ihan jees, käytänkin sitä vaan kun on toivottu.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Haisugallup

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mä olin joskus nuoruudessa innostuneempi käyttämään merkkideodorantteja. Nyttemmin iho on käynyt niin herkäksi, että nykyisin käytössä on oikeastaan aina vain joku sellainen vihreäkorkkinen antiperspirantti, jossa purkin kyljet on lätkitty täyteen allergia- ja astmaliiton logoja. Merkki ei just nyt tule mieleen, vaikka osaankin kaupasta uuden ostaa, luulen.

Hajusteissa oli minullakin, tietysti, joskus 90-luvun alkupuolella voimakas Fahrenheit-kausi. En tiennyt, että niitä vieläkin myydään, saati sitten ostetaan ja käytetään. Joitain merkkihajusteita on nytkin kaapissa, ja joskus niitä käytänkin, mutta en taida edes muistaa merkkejä. Ostan niitä toisinaan lentokentiltä viehkojen myyjättärien suositusten perusteella: vaikka merkit ovatkin painuneet unholaan, ne ruskeat silmät Fiumicinolla muistan kyllä!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa

Re: Haisugallup

Viesti Kirjoittaja masa »

Nergal kirjoitti:Le Male
Ostin tota pullon vuona 879 ekr, ja heitin sen melkein käyttämättömänä roskiin kun kaikki haisi samalta myrkyltä. Nykyään siitä saa lähinä päänsäryn.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Haisugallup

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kävin hakeen nyt jotkut Rexonan for men rollonit, täytyy laittaa tosiaan toi Lidlin kärpäsmyrkky roskikseen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Haisugallup

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Myydäänkös vielä Menneniä? Vois kuriittaan ostaa ja vaareilla rauhassa ihan keskenäni.

EDIT: Piti ihan googlettaa, ei löytyny kauppaa mutta löyty tämä --> http://www.punatahdet.com/kipina/mennen031211.html
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Haisugallup

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Löytyy. Miehen kaverit osti sitä huumorilahjaksi taannoin. Ei juuri naurata.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Haisugallup

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Pohjiksi jotain hajutonta&mautonta antiperspiranttia, päälle kerros Bossia, löytyy paria eri lemua.
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Haisugallup

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

urpiainen kirjoitti:Mä olin joskus nuoruudessa innostuneempi käyttämään merkkideodorantteja. Nyttemmin iho on käynyt niin herkäksi, että nykyisin käytössä on oikeastaan aina vain joku sellainen vihreäkorkkinen antiperspirantti, jossa purkin kyljet on lätkitty täyteen allergia- ja astmaliiton logoja. Merkki ei just nyt tule mieleen, vaikka osaankin kaupasta uuden ostaa, luulen.
Bats? Itse en ole harrastanut mitään merkkituotteita. Kunhan vaan toimisi.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Haisugallup

Viesti Kirjoittaja Clay »

Taidan olla aika friikki, kun harvemmin tulee edes dödöä pantua. Joku aXen dödö mulla on kai nyt, ei sekään kyllä mun mielestä kovin kummoselta haise (tuoksu).
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Haisugallup

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Armanin Vanitas, Diamonds & Code fiiliksen mukaan sekä harvoin käytettynä Kenzon Flowers. Dödönä hajutonta jotain, en muista merkkiä.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Haisugallup

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Arkikäytössä joku Nivea. Parempana Polo Sport. Nuorempana oli joku Givenchyn markkinoilta jo poistunut tuoksu, jonka nimeä en enää muista.

Kuva
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Haisugallup

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Noppaelain kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Mä olin joskus nuoruudessa innostuneempi käyttämään merkkideodorantteja. Nyttemmin iho on käynyt niin herkäksi, että nykyisin käytössä on oikeastaan aina vain joku sellainen vihreäkorkkinen antiperspirantti, jossa purkin kyljet on lätkitty täyteen allergia- ja astmaliiton logoja. Merkki ei just nyt tule mieleen, vaikka osaankin kaupasta uuden ostaa, luulen.
Bats?
Kuinka ollakaan, tarkistin aamulla kotona valmistautuakseni päivän Kitinöinteihin. Erisan. Googlasin myös tuon Batsin: se laskettaneen jo lähes hifistelyksi tällä saralla. Epäilemättä kuitenkin myös parempi. Toisaalta, näissä hommissa ei kyllä hiki tule.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Haisugallup

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Itse voin hyvin olla päivän käyttämättä dödöä, kun en liiku. En ala haisemaan. En muutenkaan ole vaffatuoksuinen tapaus. Jotain halpoja mietoja dödöjä käyttelen pelkästään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin