7.3.12

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

7.3.12

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Huomenta! Tänne ne, jotka eivät hulahtaneet pönttöön.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16670
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: 7.3.12

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Huomenta tosiaan, ja hyvää naistenpäivän aattoa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
-didi-
Kitisijä
Viestit: 7
Liittynyt: 07.03.2012 9:17

Re: 7.3.12

Viesti Kirjoittaja -didi- »

:yo:

Täällähän on melkein elämään :)

Hyvää keskiviikkoa kaikille.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: 7.3.12

Viesti Kirjoittaja Clay »

^ aika sammakko
Nyt penikseni on fantastinen!
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: 7.3.12

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012030 ... 6_uu.shtml

Tämäkin palsta on puolillaan tyyppejä, jotka tuon perusteella kuolla kupsahtavat ihan tässä kohtapuoliin. :)
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: 7.3.12

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kiukkutipu kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012030 ... 6_uu.shtml

Tämäkin palsta on puolillaan tyyppejä, jotka tuon perusteella kuolla kupsahtavat ihan tässä kohtapuoliin. :)
No eiks täältä pari tyyppiä, joita on vituttanut aika kovasti, ole poistuneet puupalttoon kautta?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 7.3.12

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eikö ihminen, jota vituttaa vuosikymmeniä ole automaagisesti masentunut? Pitäisikö siis puhua vain masennuksesta eikä vitutuksesta?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: 7.3.12

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Kyllä mun mielestä vitutus ja masennus on aikalailla eri asioita :shock:
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
-didi-
Kitisijä
Viestit: 7
Liittynyt: 07.03.2012 9:17

Re: 7.3.12

Viesti Kirjoittaja -didi- »

Jos vastavuoroisesti positiivisesti ajatteleva elää pidemmäksi, niin mulla on pullat hyvin uunissa :) Jokaisella pilvellä on se hopeakehys tai jotain..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 7.3.12

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kiukkutipu kirjoitti:Kyllä mun mielestä vitutus ja masennus on aikalailla eri asioita :shock:
Mä näkisin, että jutussa puhutussa vuosikymmenten vitutuksessa on kyse masennuksesta. Toinen asia on tietenkin se, mitä kukin vitutuksella tarkoittaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: 7.3.12

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Musta siinä puhutaan negatiivisesta elämänasenteesta vitutuksena. Masennus on sairaus, johon on lääkkeet. Yleiseen negistelyyn ei ole lääkettä. Paitsi ehkä mukalääkkeenä perjantaipullo.

:P
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: 7.3.12

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kiukkutipu kirjoitti:Musta siinä puhutaan negatiivisesta elämänasenteesta vitutuksena.
Artikkelin lukeminen paljasti taas, miten tyhmiä poliitikot ovat. Kestävyysvajeen ratkaisuhan olisi se, että saataisiin kaikki jatkuvasti vittuuntuneiksi - jos naisten eliniänodote on kohta 90 korvilla ja siitä saataisiin 15,7 vuotta leikattua pois, koko eläkepommiongelma poistuisi kertaheitolla.

Vastuullisten puolueiden olisi siis syytä ryhtyä valmistelemaan yksilöllisiä V-käyrämittauksia. Liian positiivisesti elämään suhtautuville täräytettäisiin lisäeläkemaksua kunnes vitutuksen, eläkekertymän ja eliniänodotteen välinen suhde olisi kunnossa. Saatanan optimistit vie koko eläkekassan!
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin