Hyvää perjantaita

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Hyvää perjantaita

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Pää tyynyyn ja nukkumaan.

Aamusta klo6 herätys ja reissu isän kanssa Helvetinjärvelle pilkkiin ja viettään aikaa, veikkaan että tulee loistava reissu.

Kuva

Tommosta kesällä, katsotaas mitä talvella.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Hyvää perjantaita

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Jeeee, perjantai!!

Ja ensviikolla tasausvapaat , kyllä kelpaa <3

Perjantain kunniaksi tuttavan uudelta levyltä sangen hyväntuulinen ralli, Temppeliherrain paluu, olkaa hyvä!



Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Hyvää perjantaita

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Olipa kiva herätä tähän päivään :] Voisin syödä aamiaisen ja käydä juoksemassa, ilman nastoja. Extreme.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Hyvää perjantaita

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Juoksupolkuni ovat epätasaisen jään peitossa. Viisaampi juoksisi kypärä päässä.
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Hyvää perjantaita

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä vetelen noileesti normi juoksukengillä kesät talvet. Jos on peilijäätä, niin töpötän, muuten en nastoja tarvitse. Liukastahan tuolla on, just tulin vaunuilla Prismasta kävellen. Toisaalta vaunujen kanssa on turvallista, kun voi ottaa tukea saman tien.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Hyvää perjantaita

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:Minusta vaunujen kanssa liukas huolettaa enemmän, kun on enemmän vastuuta.
Ei mua huoleta, kun vaunuista saa juuri sen verran tukea, ettei pääse kaatumaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Hyvää perjantaita

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Viikon sisään pitänee päättää haluanko säästää 2+ k€ auton ostossa (Verot !). Vai haluanko auton vasta alkusyksystä.
No. Kai pankista rahaa saa :)
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Hyvää perjantaita

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti: Aini, eilen selvis, tai ainakin suomen pääopettaja näin ilmoitti, että saadaan tänävuonna Chloe Bruce vetämään potkutteluseminaaria suomeen. Jej.

Tuubista löytyy lots'of matskua, tässä yks kivan näköinen pätkä:
https://youtu.be/hkUrdcoXibI
Monessakin mielessä kivan näköistä. Panisin.
Mutta kamoon, luuletko sä tosiaan, että akrobaattisella potkuttelulla olisi oikeaa itsepuolustus/reaalitappelusmerkitystä? Itse Bruce Lee ei oikeasti suositellut korkeita potkuja muuten kuin leffoissa. Ja nykyään brassijujutsukat panis sekä tuota misua että sinuakin suvereenisti perseeseen. Kaataisivat heti ja vetäisivät solmuun ja aukkoihin. Minä toki en osanne pystyssäkään, mutta varsinkaan en painia. Osaatko sinä?

Ontopic: Tänään oli taas tiukka businessneuvottelu. Onnistuin kiristämään lisää rahaa. Pohjista huolimatta. Sain kuitenkin lahjukseksi "metsästysseuran käyttöön" hankittua virolaista Apoftel Bräu- olutta (5%) 24-päkin. Kysynkin onko kohteliasta säästää vai juoda kaikki heti?
Viimeksi muokannut Gat, 16.03.2012 12:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Hyvää perjantaita

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:virolaista Apoftel Bräu- olutta 24-päkin. Kysynkin onko kohteliasta säästää vai juoda kaikki heti?
Niille hiirillekö ajattelit olla kohtelias? Kyllä ne tietysti saattavat arvostaa, että sammuneena omassa paskalätäkössä haistessasi he saavat rellestää rauhassa, mutta toisaalta hiirillä on herkkä hajuaisti.
Universaali disclaimer.
Johnny Winter

Re: Hyvää perjantaita

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

nowaysis kirjoitti:Juoksupolkuni ovat epätasaisen jään peitossa. Viisaampi juoksisi kypärä päässä.
Viisas hiihtää talvella ja jättää juoksut juoksematta ;) Tosin hiihdot taitaa alkaa olla hiihdetty. En mä silti ala juoksemaan. Alan kohta fillaroimaan. Tässä välissä vois käydä vaikka uimassa. Mutta ei tänään. Tänään töllöstä tulee öljymiehiä!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Hyvää perjantaita

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Johnny Winter kirjoitti:Tänään töllöstä tulee öljymiehiä!
Olen jo nyt surullinen puolestasi. Erikostalousalueen poikien eväät on syöty. Ruuti ei vaan riitä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Hyvää perjantaita

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti:
Gat kirjoitti:Monessakin mielessä kivan näköistä. Panisin.
Mutta kamoon, luuletko sä tosiaan, että akrobaattisella potkuttelulla olisi oikeaa itsepuolustus/reaalitappelusmerkitystä? Itse Bruce Lee ei oikeasti suositellut korkeita potkuja muuten kuin leffoissa. Ja nykyään brassijujutsukat panis sekä tuota misua että sinuakin suvereenisti perseeseen. Kaataisivat heti ja vetäisivät solmuun ja aukkoihin. Minä toki en osanne pystyssäkään, mutta varsinkaan en painia. Osaatko sinä?
Vastakysymyksenä esittäisin, että onko koripalloilijalle iloa lentopallon säännöistä, tai hieman enemmän henkilöön käyvästi; onki sinulle iloa panokykyisestä kikkelistä, jos et sillä ole panemaan pääsemässä?
Puhut hieman Nibasti.
Muuten lähinnä mulle olisi kyse toimiiko joku reaalimaailmassa, ei vain urheilussa. Muutenhan voisi suosiolla unohtaa kamppailulajit ja alkaa heittämään seivästä yrittämättäkään osua mihinkään tai kansantanhuamaan.

Kikkelivertauksesta, että tuskinpa monistakaan urheilukamppailulajeista on iloa tositilanteessa muuten kuin hyvän kunnon ja liikuntakyvyn puolesta. Joten miksi sanoakaan niitä kamppailulajeiksi eikä itämaisiksi kansantansseiksi?
Johnny Winter

Re: Hyvää perjantaita

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ruuti ei vaan riitä.
Ruutia piisaa, se on saletisti varma, kunhan kaikki voimantuotto vain osuu kohteeseen. Saas nähdä kestääkö jannuilla nuppi vai juokseeko ne ittensä lomille.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Hyvää perjantaita

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Ihanaa, Perjantai. Parin kuun päästä pitäis lähtee poikien kanssa Prahaan hummailemaan. Sitä ennen pitäisi kai käydä anomassa uutta passia polliisilta :)
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Hyvää perjantaita

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oho, tuli ylennys!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Hyvää perjantaita

Viesti Kirjoittaja exsu »

Onnea Vespa!
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Hyvää perjantaita

Viesti Kirjoittaja Sola »

Onnittelut Vesperille!
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Hyvää perjantaita

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Niin se kurssien käyminen kannattaa. Onnittelut Vespalle, muista että ylennyksestä pitää saada muutakin kuin komeempi titteli ja mitali ;)
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin